hvor køber man brugt børnetøj i østjylland~
Fra : Aksel Schmidt

Dato : 16-04-04 18:13

hej

jeg har hørt om beklædningsforhandlere, der handler med børnetøj - også
brugt (det når jo næppe at blive slidt)
er der nogen, der kender sådan en forhandler, gerne i østjylland?

tak!

/aksel

Fra : Carl Dragert

Dato : 16-04-04 18:38

Aksel Schmidt wrote:
> [...]
> også brugt (det når jo næppe at blive slidt)
> er der nogen, der kender sådan en forhandler, gerne i østjylland?

Frelsens Hær genbrugsbutikker

--
mvh Carl Dragert
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=531

Fra : Aksel Schmidt

Dato : 16-04-04 18:43

børneMCtøj, så!!!

Fra : Poul-M Olsen

Dato : 16-04-04 18:42

On Fri, 16 Apr 2004 19:13:09 +0200, "Aksel Schmidt" <nej@nej.dk>
wrote:

> [...]
>brugt (det når jo næppe at blive slidt)
>er der nogen, der kender sådan en forhandler, gerne i østjylland?

Hej kan ikke helt huske navn m.m.
Men mener det hedder MC multipart or soo
og har til huse i Låse by lidt undenfor Århus
Ps. vil ikke hænges på det overståen

Mvh.
Skyrider#1
www.oddscafe.dk
Honda CBX750F 88' Snart på gaden igen

Fra : Aksel Schmidt

Dato : 16-04-04 18:51

der er ihvertfald en

Mc Multi Parts
Branche: Motorcykler Hovedgaden 35
8670 Låsby 8695 2434

jeg prøver ham i morgen/mandag

TAK!

aksel

Fra : Aksel Schmidt

Dato : 17-04-04 08:13

nix, væk!

Fra : Magne Vingsand

Dato : 17-04-04 08:37

Aksel Schmidt wrote:
> nix, væk!
>
> "Aksel Schmidt"

Touringbutiken i Sverige har barneklær og annet utstyr, også i skinn.
Aas Sport kan sy dresser etter mål og din egen layout, se øverst på denne
websida. Pris etc blir dere sikkert enige om eventuelt.
http://www.seniormc.no/trondelag/butikker/index.html

--
Magne Ténéré/Endupamp

Fra : Ninja Rider

Dato : 16-04-04 21:17

Hejsa

Jeg mener bestemt at Rydbergsmc.dk lidt uden for Århus, har børneMCtøj
på hylderne!

Mvh Emil

--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 16-04-04 21:44

Han overvejede på et tidspunkt at lave en "brugtbørs", men ved ikke om det
er lykkedes, så han er måske et kig værd...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 17-04-04 10:17

Ninja Rider wrote:
> Hejsa
>
> Jeg mener bestemt at Rydbergsmc.dk lidt uden for Århus, har børneMCtøj
> på hylderne!

Han forhandler Orina der har børneMCtøj på programmet.

Allan Bojesen