Så skete det igen :(
Fra : Johnny Johansen

Dato : 15-04-04 22:14

En 50-årig mand blev slået ihjel ud for Novo Nordisk i Kalundborg :(

http://www.kalundborg-folkeblad.dk/kf/default.asp?action=lang&langId=20296

Tankerne går til de pårørende.

--
Johnny
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=481

Fra : anders majland

Dato : 15-04-04 23:38

> En 50-årig mand blev slået ihjel ud for Novo Nordisk i Kalundborg :(

Suk

> Tankerne går til de pårørende.
ditto.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 16-04-04 06:02

> En 50-årig mand blev slået ihjel ud for Novo Nordisk i Kalundborg :(
>

> Tankerne går til de pårørende.
xxxxxxxxxxxxxxx

Også herfra ;-(
--
Procesteknolog/ Proces-engineer hos Novo Nordisk
Jon Larsen

&
--
Procesteknolog( Proces-engineer hos Danisco Grindsted
Ann-Rikka Olsen

Fra : diablo de la velocid~

Dato : 16-04-04 08:04

"Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> En 50-årig mand blev slået ihjel ud for Novo Nordisk i Kalundborg :(
>
> http://www.kalundborg-folkeblad.dk/kf/default.asp?action=lang&langId=20296
>
> Tankerne går til de pårørende.

3 motorcykelister trafikdræbt på 7 dage

--
Henrik
a ka

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=161

Fra : tral

Dato : 16-04-04 08:56

"diablo de la velocidad" <no@way.xx> skrev i en meddelelse

> "Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Depri læsning. Er ved at tage pappet, man kan næsten blive helt paranoid når
i poster det hver gang en sætter støvlerne. Mon også de poster det i
blabla.bil.dk hver gang der ryger en familie eller 2 på vejene ?

Men på den anden side, det vigtig at man passer på i trafikken.

/Tralala

Fra : anders majland

Dato : 16-04-04 09:00

> Depri læsning.

Ja

> Er ved at tage pappet, man kan næsten blive helt
> paranoid når i poster det hver gang en sætter støvlerne.

Jeg tror man som motorcyklist har godt af at blive mindet om at man er
dødelig .... Det er så let lige at give den lidt ekstra når det går godt
derude og solen skinner ... Og der skal kun en enkelt fejlvurdering til
fra en selv _eller_ en anden trafikant for at det kan blive fatalt ...

>/Tralala

Men få nu bare taget kortet, køb en mc og kør forsigtigt ...

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 16-04-04 09:50

Trist trist. Tankerne går til de efterladte.

Pas på derude....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Poul-M Olsen

Dato : 16-04-04 18:23

On Fri, 16 Apr 2004 10:49:53 +0200, "Henrik Nielsen - RaptorMC.dk"
<xng@post.cybercity.dk> wrote:

>Trist trist. Tankerne går til de efterladte.
>
>Pas på derude....
Også fra mig.!
Mvh.
Skyrider#1
www.oddscafe.dk
Honda CBX750F 88' Snart på gaden igen

Fra : Tobias Larsen

Dato : 16-04-04 10:26

"Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> En 50-årig mand blev slået ihjel ud for Novo Nordisk i Kalundborg :(

> [...]

Meget tragisk. Hver år der "smutter" en håndfuld motorcyklister på de førte
par uger med godt vejr.
Mon ikke en skulle lave et indlæg til news:dk.fritid.bil og diverse aviser?
Hvori der er en lille advarsel om at vi er ommet på gaderne? Bare en tanke.

Tobias

Fra : Hekto

Dato : 16-04-04 15:38

Tobias Larsen wrote:
> [...]
> Hvori der er en lille advarsel om at vi er ommet på gaderne? Bare en tanke.

Jeg synes det burde være en oplagt sag for ham
'vane-hastigheds-klynkeren' fra Rådet for Større Færdselssikkerhed.

http://www.rfsf.dk/

Det falder direkte ind under deres formålsparagraf!
Måske er det bare ikke så interessant fordi ulykkerne ofte sker ved lav
hastighed, hvor en bil 'bare' triller ud foran en MC!

Iøvrigt har jeg hverken hørt eller set noget fra RFSF vedrørende
MC-sæsonens start??? (de har godt nok en pressemeddelelse)

http://www.sikkertrafik.dk/1dee2774/GSID/854403

Her angiver man netop MC'ernes HØJE HASTIGHED (vanetænkning igen!) som
årsagen til ulykkerne.
Hvor ville det være rart at få sænket antallet af sidevejs- og
venstresvingsulykker!
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Michael Lykke

Dato : 16-04-04 16:10

Endnu et ofre!!! SUK...En smuk sommerdag og man nyder livet med en tur
på mc`en og i næste øjeblik er det forbi!!! ...

Michael Lykke
GSX600F, DT175

Fra : dsadas

Dato : 16-04-04 17:16

"Michael Lykke" <sendbareskrammeljegerligeglad@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:8fd55deb.0404160710.713d20d3@posting.google.com...
> Endnu et ofre!!! SUK...En smuk sommerdag og man nyder livet med en tur
> på mc`en og i næste øjeblik er det forbi!!! ...
>
> Michael Lykke
> GSX600F, DT175

Den nuværendere regering har stort set lukket RFSFS, men vi har jo flere
penge på lommen nu (Skattelettelser) ????? Uden at der nu skal gå politik i
det her, så burde MC-touring klubben med alle de penge de har, købe et par
spot på TV2 der informerer og samtidigt rekruterer.
Nu bliver jeg nok lynched

/Tralala

Fra : Hekto

Dato : 16-04-04 18:23

dsadas wrote:

> [...]
> det her, så burde MC-touring klubben med alle de penge de har, købe et par
> spot på TV2 der informerer og samtidigt rekruterer.

Næææh!
Jeg synes da det er et relevant forslag!

Det ville da vare helt på sin plads, og kunne det bare redde een (1) så
ville der være gevinst.

Hellere MC-kørere på Touringcamp end kirkegårdene!!!