åbenthus 17 & 18 april
Fra : Torben Hansen

Dato : 15-04-04 22:11

Husk det er på lørdag at KS motor i Vejle åbner den nye forretning, Der er
åbenthus både lørdag og søndag, så mon ikke man skulle en tur forbi.
www.ks-motor.dk og hvad jeg lige kan se, så har de vist også fået ny
hjemmeside.

--
Med venlig Hilsen
Torben Hansen, Vejle

Fra : Allan Bojesen

Dato : 15-04-04 22:12

Torben Hansen wrote:
> Husk det er på lørdag at KS motor i Vejle åbner den nye forretning, Der er
> åbenthus både lørdag og søndag, så mon ikke man skulle en tur forbi.
> [...]

Øv - der skal jeg i Parken for at høre Eric Clapton )

Allan Bojesen

Fra : Esben Bøll

Dato : 15-04-04 22:43

Jeg dukker i hvert fald op.
om ikke andet til en grillpølse og en bajer.

Esben

Fra : Freddy Lang

Dato : 16-04-04 00:19

Allan Bojesen wrote:

> Øv - der skal jeg i Parken for at høre Eric Clapton )

Get your priorities straight, son.

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Allan Bojesen

Dato : 16-04-04 19:05

Freddy Lang wrote:

> Get your priorities straight, son.

Det er somtider svært at være forudseende nok, men o.k. jeg glæder mig
som et lille barn til koncerten

Allan Bojesen

Fra : Armand

Dato : 16-04-04 12:13

Allan Bojesen <allan@NOSPAM.dkfritidmotorcykler.dk> skrev i en

> Øv - der skal jeg i Parken for at høre Eric Clapton )

Jeg har parkeret fruen i parken til samme arrangemet, således at jeg har fri
til at tage til KS!

--
Armand.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 16-04-04 19:01

Armand wrote:

> Jeg har parkeret fruen i parken til samme arrangemet, således at jeg har fri
> til at tage til KS!

Jaja - bryst du dig bare af god planlægning KS var ikke brændt da
billeterne blev købt. Der bliver en gang igen i juni, men der er de gode
tilbud nok væk

Allan Bojesen

Fra : Armand

Dato : 16-04-04 12:12

Torben Hansen <Radiospeak@FJERNDETTEradiospeak.dk> skrev i en
> Husk det er på lørdag at KS motor i Vejle åbner den nye forretning,
> www.ks-motor.dk og hvad jeg lige kan se, så har de vist også fået ny
> hjemmeside.

Det er utroligt så meget der kan brænde når ilden først får fat

--
Armand.