Langelinie dk.fritid.motorcykelskilt
Fra : Martin Poll

Dato : 29-04-01 22:00

Hej

Jeg snakkede med en på langelinie idag der kørte på en russisk MIR II (
eller hvad det nu var for en). Jeg lovede at sende et dk.fritid.motorcykel
skilt men er desværre kommet til at glemme addressen så send lige en mail.

Hvis der er andre der har interesse i skiltet så drop en mail.

Skiltet kan ses på min hjemmeside Det er lamineret så det holder et par
sæsoner.

http://mpoll.homepage.dk/

Med venlig hilsen
Martin Poll
GPZ500S

Fra : Morten Juel

Dato : 29-04-01 22:12

Skiltene af plastik kommer fra fabrik i ug 19 senest, og så skal de lige
trykkes.. så det er ca midt i maj de er færdige..
Til at starte med kommer der 35, så må vi jo se om 35 er nok

Mvh
Morten
http:\\MJ-Products.dk

Fra : Adam Christensen

Dato : 29-04-01 22:23

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Skiltene af plastik kommer fra fabrik i ug 19 senest, og så skal de lige
> trykkes.. så det er ca midt i maj de er færdige..
> Til at starte med kommer der 35, så må vi jo se om 35 er nok

HEEEEEEY!
Har du en prioriteret liste? )

--
Adam

Fra : Morten Juel

Dato : 29-04-01 22:32

> HEEEEEEY!
> Har du en prioriteret liste? )
tror du ikke 35 er nok da ?

Mvh
Morten

Fra : Adam Christensen

Dato : 29-04-01 22:38

> tror du ikke 35 er nok da ?

_Aner_ det ikke - jeg vil bare _enormt_ gerne have et )

--
Adam

Fra : Morten Juel

Dato : 29-04-01 22:40

> _Aner_ det ikke - jeg vil bare _enormt_ gerne have et )
hehe der er hermed 1stk reseveret til dig

Mvh
Morten **som måske tager en prototype med på klemmen på søndag !**

Fra : Adam Christensen

Dato : 30-04-01 09:49

> hehe der er hermed 1stk reseveret til dig

Mission accomplished

> Morten **som måske tager en prototype med på klemmen på søndag !**

Det er mig på den blå standard SV'er hvor højre side er en lidt mørkere
nuance end venstre :-|

--
Adam
SV650S

Fra : RASMUS HAUCH ANDERSE~

Dato : 30-04-01 11:16

> Det er mig på den blå standard SV'er hvor højre side er en lidt mørkere
> nuance end venstre :-|

Bor du på Amager og plejer at holde parkeret lige ud til Øresundsvej?
Hvis ikke, så må det være en type fejl på de der blå svére, for den der
holder der fik også pludselig en anden nuance og nogle mærkelige
skrabemærker...((-:

Mvh
Rasmus ZX9R-C ( som heldigvis har samme blå farve over det hele)

Fra : Niels Drewes

Dato : 30-04-01 07:57

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> tror du ikke 35 er nok da ?

Da vi fik lavet dfm skilte i '99, tror jeg der blev lavet 100 stk. og de
forsvandt på en måneds tid.

Vh

Niels

Fra : Morten Juel

Dato : 30-04-01 14:36

> Da vi fik lavet dfm skilte i '99, tror jeg der blev lavet 100 stk. og de
> forsvandt på en måneds tid.
Var det i rigtig plastik ?

Mvh
Morten

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-04-01 14:45

Morten Juel wrote:

> [...]

Hov! Jeg må vist også hellere reservere en plade!
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Claus Lorentzen

Dato : 30-04-01 17:56

Også gerne reservere til mig.

--

Claus
XJ600N (94)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Morten Juel

Dato : 30-04-01 18:05

oki done )

Mvh
Morten

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 30-04-01 14:48

> "Morten Juel"
> Var det i rigtig plastik ?

Hvordan ser forkert plastik ud Men '99 versionen er en knapt 1mm tyk
plast plade med trykket langs den ene kant således at man bare skruer pladen
fast under nummerpladen. Det var/er ikke en nummerplade ramme.

Her er et link til et billede af hvordan det ser ud på en af politiets
motorcykler (Fra bakkeåbningen sidste år)
http://home.worldonline.dk/~isl35773/leo/gfx/20000330_reno_dfm.jpg

PS Jeg har glemt fotografens navn, men hvis han giver sig til kende skal jeg
nok få hans navn på.

/A

Fra : Morten Juel

Dato : 30-04-01 15:10

ok,, det her er en Rigtig ramme
kig på http:\\MJ-Products.dk

Mvh
Morten

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 30-04-01 15:52

> ok,, det her er en Rigtig ramme
> kig på http:\\MJ-Products.dk

Med fare for at virke tungnem , vil jeg liiiiiiige have lov til at
stille et par spørgsmål:

1:

Er de magen til de rammer der er _meget_ brugt til madkasser, (altså bortset
fra formatet),så nr. pladen nærmest bliver " forsænket " ?

2:

Det er vel ikke nødvendigt at bestille i denne tråd her også, det må vel
være nok at man har bestilt i tråden "Ang, nummerplade rammer - er i
interesseret ?" fra 25. marts 2001 23:17 ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Morten Juel

Dato : 30-04-01 16:09

> Med fare for at virke tungnem , vil jeg liiiiiiige have lov til at
> stille et par spørgsmål:
intet spørgsmål er dumt ! der er kun dumme svar !

> Er de magen til de rammer der er _meget_ brugt til madkasser, (altså
bortset
> fra formatet),så nr. pladen nærmest bliver " forsænket " ?
Jeps )

> Det er vel ikke nødvendigt at bestille i denne tråd her også, det må vel
> være nok at man har bestilt i tråden "Ang, nummerplade rammer - er i
> interesseret ?" fra 25. marts 2001 23:17 ?
Nej dennis du er også noteret ned )

Mvh
Morten

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-04-01 18:44

Morten Juel wrote:

> ok,, det her er en Rigtig ramme
> kig på http:\\MJ-Products.dk
^^
*tsk*tsk* Windowsnørd
--
mvh Jes Vestervang - linuxnørd

Fra : Morten Christensen

Dato : 30-04-01 21:36

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message
> mvh Jes Vestervang - linuxnørd

Det hedder altzå linJÅKS nørd! *G*

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup - der er Windåze-mand til fingerspidserne....

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-05-01 22:43

Morten Christensen wrote:

> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

Typisk OE at skrive så meget unødvendigt braller :-/
(bemærk lige at jeg har min egen newsserver

> Det hedder altzå linJÅKS nørd! *G*

Ikke hos mig

> Morten, Københavnstrup - der er Windåze-mand til fingerspidserne....

Pingvindræber!

> GSX600F '91, der er ligeglad med styresystem, bare han kører godt!

Den er garanteret udviklet på noget UNIX'sk

Fra : Niels Drewes

Dato : 01-05-01 20:58

> Var det i rigtig plastik ?

Det er den slags reklameskilte som bilforhandlerne sætter bag nummerpladen
på de solgte biler.
Jeg kan ikke helt huske hvad de kostede, de første kostede vist 40 kr. og de
sidste 20 kr. da alle pengene var kommet ind igen. Det var Jeppe Degnbol
(PMC) der stod for alt det praktiske, det er dog lagn tid siden vi har hørt
fra ham her i dette forum.

Vh

Niels

Fra : Claus Rittig

Dato : 01-05-01 21:23

"Niels Drewes" <nd@nospam.get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det var Jeppe Degnbol
> (PMC) der stod for alt det praktiske, det er dog lagn tid siden vi har
hørt
> fra ham her i dette forum.

Ja, det er en skam, han var ganske underholdende.
Hvorfor har han forladt os?

Rittig

Fra : Niels Drewes

Dato : 02-05-01 13:02

> "Niels Drewes" <nd@nospam.get2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja, det er en skam, han var ganske underholdende.
> Hvorfor har han forladt os?

Hmmm ude og køre på motorcykel?
Jeg ved det faktisk ikke, men jeg kan se i en anden tråd at Jørund har
kontakt med ham.

Vh

Niels

Fra : Anders

Dato : 30-04-01 15:01

> Da vi fik lavet dfm skilte i '99, tror jeg der blev lavet 100 stk. og de
> forsvandt på en måneds tid.

Ja det gik sgu strækt - tror stadig jeg har et af de originale liggende ...
ubrugt endda. Det må være en formue hver på det sorte marked

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 30-04-01 15:35

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ci00d$8ra$1@sunsite.dk...
> [...]
> trykkes.. så det er ca midt i maj de er færdige..
> Til at starte med kommer der 35, så må vi jo se om 35 er nok

Jeg er modtager af det ene af skiltene

Jesper
CX500

Fra : Morten Juel

Dato : 30-04-01 16:10

> Jeg er modtager af det ene af skiltene
oki noteret )

Mvh
Morten

Fra : Michael Haahr

Dato : 30-04-01 16:42

Kære Morten,

Kunne jeg også få lov til at reservere sådan et nummerplade skildt hos dig ?

--

Med Venlig Hilsen

Michael Haahr
Nederbyvænget 192
6100 Haderslev
Tlf. nr.: 25 77 41 81
E-mail: michael-h@email.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 30-04-01 17:01

> Kunne jeg også få lov til at reservere sådan et nummerplade skildt hos dig
?
Jeps DOne

mvh
Morten

Fra : Poul Bekker-Hansen

Dato : 30-04-01 19:37

Findes der klistermærker til baneraceren , nu man ikke har nogen mc med
plader ? Eller, uha uha uhadadada til madkassen ?

Poul B-H

Fra : Morten Juel

Dato : 30-04-01 19:45

nææh men det kan vel laves

Fra : RacingBabe

Dato : 01-05-01 08:16

Findes der klistermærker til baneraceren , nu man ikke har nogen mc med
> plader ? Eller, uha uha uhadadada til madkassen ?
-------
Jeg har stadig en del DFM klistermærker hvis du er interesseret.

/ Jeanne

Fra : Anneli

Dato : 30-04-01 22:18

"Poul Bekker-Hansen" <pbekkerh@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der klistermærker til baneraceren , nu man ikke har nogen mc med
> plader ? Eller, uha uha uhadadada til madkassen ?

Jeanne Fjorback har lavet nogle ganske små runde nogle.

Anneli

Fra : Frederik

Dato : 30-04-01 22:05

Hej Morten
Jeg vil også gerne have sådan et skilt please :)
Bor du i nærheden af København så man kunne afhente fra dig?

Mvh Frederik

Fra : Morten Juel

Dato : 30-04-01 22:37

> Hej Morten
> Jeg vil også gerne have sådan et skilt please :)
> Bor du i nærheden af København så man kunne afhente fra dig?
oki noteret

have ?? du kan få lov at købe kan du )
Jeg bor i næstved

Mvh
Morten

Fra : Bo Thomsen

Dato : 30-04-01 22:38

> Bor du i nærheden af København så man kunne afhente fra dig?

hvis han bor i Thy så får du da en meget længere tur ud af det samt slidt
lidt på siden af dækket hvis du tage landevejen
hvad er der sjovt i at køre 15 km. med 150 m. imellem lyskrydsende

Bo Thomsen
vfr750f-g
bbt@worldonline.dk

Fra : Anders Winther

Dato : 29-04-01 22:15

Hej Martin,
Jeg kunne godt tænke mig et sådan skilt..
Er det let at montere?
Man skal vel bare skifte den plade ud der sidder i forvejen.. Eller hvad?

Hvad skal jeg gøre for at modtage skiltet fra dig?

Mvh.
Anders Winther
XJ600S