DMCN.dk i TV
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-04-04 23:18

Wohoo!

Har lige set DMCN.dk i TV her til aften på DR1 i programmet 'Klikstart' med
Lars Bom.

Tillykke til DMCN drengene

--
Tony

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 16-04-04 10:01

Var det godt. Jeg nåede ikke at se det, æv...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Armand

Dato : 17-04-04 09:59

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk <xng@post.cybercity.dk> skrev i en
> Var det godt. Jeg nåede ikke at se det, æv...

Genudsendelser er der vistnok rigeligt af for den type udsendelser - Check i
out på www.dr.dk ("klikstart")!

Og om det var godt?
Siden blev trukket frem som dén side man som motorcyklist kunne blive
informeret om mangt og meget samt finde liks til dette og hint.
Nævnt uden konkurrence, må da anses for at være godt og næsten på højde med
reference-status!!

--
Armand.

Fra : Thomas Makro

Dato : 16-04-04 15:51

On Thu, 15 Apr 2004 00:18:23 +0200, "Tony Lorentzen"
<spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Tillykke til DMCN drengene
På vegne af mig selv og de øvrige DMCN redaktører: Mange tak!

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F