Afgørelse på: Ingen strøm...gættekonkurren~
Fra : Dak

Dato : 13-04-04 15:52

Det er nu lykkedes mif at få liv i maskinen uden helt at vide hvad det var
som var galt. så kan desværre ikke sende en kasse vin til vinderen. Fik
lånt en oplader af en venlig sjæl som så mig løbe med mc'en frem og tilbage
af en indkørsel. Fik ladet i 2 timer og afsted gik!

Resume: kunne ikke starte og som der stod i updaten så fik den lidt lys i
olielampen efter 20min rumlen og skramlen. Så det kunne være en af følgende
problemer efter min mening:

1: Al fugten og vandet fra gårsdagens vask var blevet opsamlet af mc garagen
og gjort sådan at vand fra diverse samlinger gjorde kål på det elektriske
system.(Indlæg fra Torben Scheel)

2:At jeg kom til at tænde på positionslyset efter vasken i går og ladet den
være tændt hele natten.(indlæg fra Bo Thede)

3:Mit batteri var brudt sammen i løbet af natten men nu er blevet rask igen.
(indlæg fra Bahr Humburg)

Men tak for alle indlæg og de sparede penge for at få den til indlæggelse.

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-04-04 20:41

"Dak" <dak_n@FJERNhotmail.com> wrote in message
> [...]
den
> være tændt hele natten.(indlæg fra Bo Thede)

Fino - jeg er sikker på at Bo og jeg kan dele en kasse ligeligt - jeg deler
af princip ikke med Hr. Humbug

vh
Torben