Spørgsmål vedr. triumph
Fra : Mikael N

Dato : 13-04-04 15:42

Hej er der nogen herinde fra der har erfaringer gode som dårlige med Triumph
TT600 ?
Den jeg kikker på er en 2002, .
De tests jeg har læst siger at den er bedere end cbr 600 kan det virkelig
passe ?
Er den virkelig så god ?

Mikael

Fra : Jan

Dato : 13-04-04 16:16

"Mikael N" <mlvj@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> Den jeg kikker på er en 2002, .
> De tests jeg har læst siger at den er bedere end cbr 600 kan det virkelig

Hejsa.

En fra klubben har ovennævnte og han er godt tilfreds. Der ryg en eller
anden slange (kan ikke lige huske hvad det var) , da den var næsten ny.
Desuden har de lidt problemer med at svede ved pakningerne, men det bliver
som regel klaret på garantien. Ellers har jeg ikke hørt noget skidt om dem.
Hvis du er interesseret i en snak med ham, er han garanteret villig til det.
Du kan maile direkte til mig, hvis du vil ha´ hans nummer.

Mvh. Jan (fætter)
Elgene MC

Fra : MKS - 74

Dato : 13-04-04 16:19

On Tue, 13 Apr 2004 16:42:17 +0200, "Mikael N" <mlvj@vip.cybercity.dk>
wrote:

>De tests jeg har læst siger at den er bedere end cbr 600 kan det virkelig
>passe ?

Næh det kan det vist ikke....

>Er den virkelig så god ?

Næh - den blev snarere noget af et flop og lidt
af en møllesten omkring Triumph's hals - den fik nogen ros for
køreegenskaber og bremser men megen ris for specielt motoren (navnlig
karakteristik) og samlekvaliteten ej heller på Hondaniveau.

--
-Michael

Fra : Martin K. Andersen

Dato : 14-04-04 08:53

"Mikael N" <mlvj@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den jeg kikker på er en 2002, .
> De tests jeg har læst siger at den er bedere end cbr 600 kan det virkelig

Jeg har selv en TT600, 2001 og det er en fantastisk maskine. Der har endnu
ikke være nogle problemer med min. Ang. for lidt motorkraft, så er chippen
blevet opdateret, så det træk den manglede i mellem området, er der nu. Jeg
har kørt fra flere Cbr600, så det kan den sagtens. Efter bog skulle den gå
0-100 på 3.2 sek, men jeg har endnu ikke nået at tage tid, og klokken viser
250 på toppen :) Desuden synes jeg den har en mere behagelig kørestilling en
fx. r6 hvor man ligger ned hele tiden.

Hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at skrive.

Mvh
Martin Andersen

Fra : MKS - 74

Dato : 14-04-04 10:22

On Wed, 14 Apr 2004 09:53:21 +0200, "Martin K. Andersen"
<mk@fjerndette.pokerface.dk> wrote:

>Jeg har selv en TT600, 2001 og det er en fantastisk maskine.

En velbevaret hemmelighed må man sige..Der er solgt yderst få, selvom
de blev sat ned i flere omgange var der ikke mange kunder udover lidt
i UK, hvor den sjovt nok også fik de bedste anmeldelser (relativt
set), men selv de kunne ikke hvor gerne de ellers ville undgå at
påtale manglerne, var det en succes havde den jo nok også fået en
længere modellevetid end tilfældet var.

> Der har endnu ikke være nogle problemer med min.

Det var da dejligt...

>Ang. for lidt motorkraft, så er chippen
>blevet opdateret, så det træk den manglede i mellem området, er der nu.

Sjovt for selvom de fik lavet enginemappen om i flere omgange (og det
da også blev lidt bedre) så vedblev det at være et kritikpunkt når den
var med i sammenligningstests...Hvem har lavet din chip ?

> Jeg har kørt fra flere Cbr600, så det kan den sagtens.

Køre fra - hvad mener du, topspeed, på bane, ude på sognevejen eller
hva'...

At _du_ er glad for den er fair nok, men spis nu lige brød til...hvis
det var "en fantastisk maskine" så var det jo nok blevet en succes - i
hvert fald i UK - det blev det aldrig...

--
-Michael

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 14-04-04 10:25

MKS - 74 wrote:

8<-------

Er det ikke nok at sparke til manden og hans maskine, _en_ gang !

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : MKS - 74

Dato : 14-04-04 10:43

On Wed, 14 Apr 2004 11:25:14 +0200, "Dennis Hellan Pedersen"
<dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> wrote:

>Er det ikke nok at sparke til manden og hans maskine, _en_ gang !

Det er muligt at du synes det er at sparke til ham og hans cykel sådan
ser jeg det nu ikke, jeg siger ingen steder at cyklen er _ringe_ for
det er den slet ikke, bare at den havde sine problemer og ikke helt
kunne matche de andre i klassen samlet set - ikke så underligt, det er
jo nok den mest konkurrenceprægede klasse overhovedet. For at ændre
associationerne til TT600'eren skiftede Triumph hurtigt hest til
Daytona 600, men om det bliver bedre af det er tvivlsomt...

Hvis jeg ville sparke havde jeg jo kommenteret udseendet, der er
.....oh well

--
-Michael