Der "pinke wire"?!?!
Fra : S.G

Dato : 13-04-04 12:29

http://people.freenet.de/Blatz/Cpack.htm
Jeg har lavet ledningen der skal kobles på med en 2,2kOhms modstand, men
hvilken ledning er så den "pinke"?

Jeg har smidt 2 billeder i dk.binaer.motor med overskriften "Der Pinke wire"

:D

S.G
Odense
TL1000S

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 14-04-04 11:32

"S.G" <dillah@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> [...]
> hvilken ledning er så den "pinke"?
>
> Jeg har smidt 2 billeder i dk.binaer.motor med overskriften "Der Pinke

Mener du hvilken af ledningerne det er ??

Det burde være den lyserøde og ikke den lilla, da lilla hedder "Purpurrot"
på tysk.. men på den side du linker til kan man sende en mail til hvis man
har spørgsmål "bei fragen"..

Thore

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 14-04-04 11:35

"SmaRTrxxv" <thore_@tadettevækget2net.dk> wrote in message

> Mener du hvilken af ledningerne det er ??

Her er billede, hvor hans hjemmelavede G-pack er loddet på ...
http://people.freenet.de/Blatz/widereinge.htm

Prøv at vende dit eget billede "pic2" på hovedet så har du vist svaret

Thore

Fra : S.G

Dato : 14-04-04 12:55

nop det er ikke den. Det troede jeg til start det var, men er glad for jeg
ikke klippede den. Den lyserøde (som ingen tvivl er lyserød) sider midt i
cdi boxstikket, havde bare overset den i min iver. Jeg har dog monteret
modstanden i højre side under kåben. Jeg fandt en nøjagtig beskrivelse af
hvilken ledning det var og et sikkerhedstjek på den. man kunne pille den ud
af stikket og så ville Neutral lampen gå ud. Har som sagt monteret. kan høre
den går bedre i tomgang (højere lyd pga abedre forbrænding) og den tager
meget bedre gas. Før kunne den godt gå ud hvis du gav for hurtig gas i
tomgang. Det gør den ikke nu. Skal nok melde tilbage når jeg har prøvekørt
den
:)