Tirsdags møde
Fra : Jørgen sørensen

Dato : 13-04-04 12:28

Så er sæsonen startet så der kommer vel en del i dag med dette vejr.
http://www.mc-tirsdag.dk/index.htm

--
Hilsen
Jørgen Sørensen

Fra : anders majland

Dato : 13-04-04 15:22

> Så er sæsonen startet så der kommer vel en del i dag med dette vejr.
> http://www.mc-tirsdag.dk/index.htm

Jeg kigger ned (behøver ikke afholde andra fra det

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Bo-gsxR

Dato : 14-04-04 11:17

> Jeg kigger ned (behøver ikke afholde andra fra det

var der mange?

Fra : anders majland

Dato : 14-04-04 14:56

> var der mange?

Ja egenligt. P pladsen var vel knapt halvt fyldt op med maskiner Det må
vel være et sted mellem 30 og 50. Der var dog ikke arrangeret nogen
fællestur og en del trillede i samlet flok ned omkring langelinie (og
gennem en fartkontrol nede ved tuborgvej - men der var vist kun en der
blev hevet ind og han var vist heldig med at de ikke rigtigt havde fået
målt ham før han var kommet ned i fart igen. Vist noget med at de skrev
ham for 73)