lakering
Fra : S.G

Dato : 12-04-04 22:28

Jeg overvejer en få lavet en omlakering af TL´eren. Nogen der kan anbefale
en der kan gøre det billigt, og vigtigst af alt... ordentligt?

S.G
Odense
TL1000S

Fra : Squish

Dato : 13-04-04 07:05

S.G wrote:

> Jeg overvejer en få lavet en omlakering af TL´eren. Nogen der kan anbefale
> en der kan gøre det billigt, og vigtigst af alt... ordentligt?

Hm.. er det ikke to modsætinger? Prøv at høre M. Hoey angående en
fyr på Sjælland ved navn Winston- han kan i hvert fald gøre det
ordentligt! Om det er billigt ved jeg så ikke..

--
Squish
CB400F

Fra : Tommy Fer

Dato : 13-04-04 06:08

"Squish" <hs304FJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hm.. er det ikke to modsætinger? Prøv at høre M. Hoey angående en
> fyr på Sjælland ved navn Winston- han kan i hvert fald gøre det
> ordentligt! Om det er billigt ved jeg så ikke..

Tjoe, og jeg kan fortælle at winston ikke kan ramme farver eller bolthuller
i kåbe dele :-/ Det var endda en forsikringsskade, så prisen var ikke
problemet, endte med han måtte male resten af cyklen om da hans farve var
HELT ved siden af, bolt hullet er endnu ikke blevet malet, men det kommer
lover han.

mvh Tommy Fer

Fra : Squish

Dato : 13-04-04 07:16

Tommy Fer wrote:

> [...]
> HELT ved siden af, bolt hullet er endnu ikke blevet malet, men det kommer

Hm.. :-/ Dvs. at der er 50/50 chance for at få lavet et godt stykke
arbejde..

--
Squish
CB400F

Fra : Brian Laursen

Dato : 13-04-04 06:26

S.G wrote:
> Jeg overvejer en få lavet en omlakering af TL´eren. Nogen der kan
> anbefale en der kan gøre det billigt, og vigtigst af alt...
> [...]

Det hænger da vidst ikke sammen?. Jeg har i hvertfald ikke set den maler der
var dygtig fordi han var billig! En god maler er ham Feldballe MC bruger.
Men han er ikke billig!

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Pierre Roland

Dato : 13-04-04 08:23

"S.G" <dillah@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg overvejer en få lavet en omlakering af TL´eren. Nogen der kan anbefale
> en der kan gøre det billigt, og vigtigst af alt... ordentligt?

> [...]
K.J. Desige i odense, han har malet min mc flere gange, og der er intet at
komme efter og jeg syntes at han er "billig" i forhold til det arbejde han
laver.

Jeg fik malet hele min mc for nogle år siden, 3 skærme, tank (med meget
spartelarbejde), diverse sidedæksler, stel + monterings dele, luftfilter og
forlygte.
Det blev 6000,- og det er billigt syntes jeg da det hele bare spillede da
jeg fik det.

Pierre Roland
Drag Star 650

Fra : S.G

Dato : 13-04-04 08:25

Damn... troede der var nogen der kendte noget der var billigt :)
Må hellere få delene lakeret lige på den anden side af grænsen. Da skal jeg
give 250Euro for hele TL1000´eren. Og han er autolakerer.

Fra : Mads Stetter

Dato : 13-04-04 13:36

S.G wrote:
> Damn... troede der var nogen der kendte noget der var billigt :)
> Må hellere få delene lakeret lige på den anden side af grænsen. Da
> skal jeg give 250Euro for hele TL1000´eren. Og han er autolakerer.

Og så ligner det noget som er malet med Karen Dash fingermaling!

MVH
Mads Stetter

Fra : Patrick Westergaard

Dato : 14-04-04 14:35

har denne person en hjemmeside?? overvejer selv at få omlakeret min mc

Patrick