substituertbart produkt - bremsefedt
Fra : Wheeler

Dato : 12-04-04 17:42

Kaliberen er adskilt og renset i bremsevædske.

Kan ikke finde tuben med bremsefedt - findes der et alternativ her 2.
påskedag?

Noget der ikke ætser pakdåserne?
--

Wheeler
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 12-04-04 18:20

Wheeler wrote:

> Kan ikke finde tuben med bremsefedt - findes der et alternativ her 2.
> påskedag?
>
> Noget der ikke ætser pakdåserne?

Kobberfedt måske?

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 12-04-04 18:27

Tony Lorentzen skrev i meddelelsen news:c5ej3s$nmc$1@news.cybercity.dk

> Kobberfedt måske?

Næppe nogen god ide. Kobberfedt virker slibende !!

Så hellere smøre det hele i bremsevædske inden montering.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 13-04-04 09:19

Kenn H. Jensen wrote:

> Næppe nogen god ide. Kobberfedt virker slibende !!

Jeg troede faktisk han mente noget, der skulle bruges på bagsiden af
klodserne...

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Ninja Rider

Dato : 12-04-04 19:57

Hejsa

Tony Lorentzen wrote:
> Kobberfedt måske?

Kober fedt æder gummi!
Brug noget bremsevæske!

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 12-04-04 18:30

Wheeler skrev i meddelelsen news:8Ezec.2094$CD.831@news.get2net.dk
> Kaliberen er adskilt og renset i bremsevædske.
>
> Kan ikke finde tuben med bremsefedt - findes der et alternativ her 2.
> påskedag?
>
> Noget der ikke ætser pakdåserne?

Jeg har bremsefedt liggende. Bor i 4652 Hårlev. Find evt. mit tlf. nr. i
dfmc profilen, hvis du er frisk på en lille køretur.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : Wheeler

Dato : 13-04-04 11:50

Kenn H. Jensen wrote:

> Jeg har bremsefedt liggende. Bor i 4652 Hårlev. Find evt. mit tlf. nr. i
> dfmc profilen, hvis du er frisk på en lille køretur.

Jeg fedtede det hele godt ind i vædske...

men tak for tilbudet!

Wheeler
TDR 125R (en ny forpotte til denne sælges for kr. 3000.- (normal pris >kr.
4.000.-)
VFR 750F

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 13-04-04 16:45

Wheeler skrev i meddelelsen news:c5ggjv$pgv$1@abbeden.bunk.cc

> Jeg fedtede det hele godt ind i vædske...

Det har også virket for mig tidligere

> men tak for tilbudet!

Det var så lidt. Faktisk havde du ikke behøvet at gentage det *tre* gange

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : Wheeler