Nyt fordæk og råddent bagdæk
Fra : HardKaare

Dato : 11-04-04 16:42

Så lykkedes det at få monteret mit nye fordæk. Kørte ud til en fyr ude ved
Galten som driver en lille forretning. 125 kr og det tog 10 min. Perfekt.

Nå, men til min store ærgelse opdager jeg at mit bagdæk allerede er ved at
rådne. Eller det vil sige, der er små revner i mønsteret. Øv. Et Pilot Sport
som kun har kørt én sæson, og som jeg troede havde masser af km tilbage! Det
kan da næsten ikke passe, eller hvad?

--
:: HardKaare
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=289

Fra : Richard

Dato : 11-04-04 20:19

HardKaare wrote:

> [...]
> som kun har kørt én sæson, og som jeg troede havde masser af km tilbage! Det

Hvor gammelt er det dæk - har det en synlig DOT-kode, du kan tyde datoen
ud fra - eller har det stået i konstant sollys og er blevet nedbrudt af
den grund?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken