Bremsehåndtag
Fra : Lars B Madsen

Dato : 09-04-04 12:07

Ved en herlig lille parkeringsskade formåede jeg at få bøjet bremsehåndtaget
:(
Er det noget jeg skal ned til den lokale mc mand og få fikset eller er det
noget jeg kan nøjes med at bestille hjem over nettet og så selv skifte?

--
Madsen - SZR 660

Fra : MKS - 74

Dato : 09-04-04 12:09

On Fri, 9 Apr 2004 13:06:53 +0200, "Lars B Madsen"
<larsbjoern@hotmail.com> wrote:

>Er det noget jeg skal ned til den lokale mc mand og få fikset eller er det
>noget jeg kan nøjes med at bestille hjem over nettet og så selv skifte?

Det kan du sagtens selv gøre, det hører til de absolut nemmeste
opgaver...

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 09-04-04 12:12

Lars B Madsen skrev i meddelelsen
> [...]
> Er det noget jeg skal ned til den lokale mc mand og få fikset eller
> er det noget jeg kan nøjes med at bestille hjem over nettet og så

Det afhænger ene og alene af dine evner

Jeg ville da bare skifte det selv !

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : Lars B Madsen

Dato : 09-04-04 12:18

Mine evner stinker godtnok, men jeg kunne jo prøve alligevel.. Hvor kan jeg
bestille en, jeg kunne nemlig ikke finde et håndtag som passede på louis.de
til en Yam SZR 660 (4SU)

--
Madsen - SZR 660

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 09-04-04 12:38

> Mine evner stinker godtnok, men jeg kunne jo prøve alligevel.. Hvor
> kan jeg bestille en, jeg kunne nemlig ikke finde et håndtag som
> passede på louis.de til en Yam SZR 660 (4SU)

Jeg kan heller ikke finde noget til den på www.louis.de. Du kan jo håbe på
at der sidder en med MC nøglen, og evt. kan fortælle dig hvilke andre mcer
den passer sammen med. Alternativt kan du jo også prøve at høre den lokale.
Med porto løber det trods alt lidt op

BTW. Kan du ikke skrive under det du svarer på. Kig evt. på
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html for at se hvorfor

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : MKS - 74

Dato : 09-04-04 13:06

On Fri, 9 Apr 2004 13:38:26 +0200, "Kenn H. Jensen" <kenn@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>den passer sammen med. Alternativt kan du jo også prøve at høre den lokale.

Det ville jeg også prøve først, bremsegreb kan man sædvanligvis få
omtrent ligeså billigt hos den lokale, skulle det imidlertid ikke være
tilfældet er der måske en mulighed her :

<http://www.bitzforbikes.co.uk/productsmodelres.php?basket=b166130fbeb83ca2c054eab634ca8f3c&BikeID=431&x=10&y=7>