Plexus - Plasticcleaner
Fra : MKS - 74

Dato : 08-04-04 19:17

Hvor kan man købe dette produkt :

http://www.plexusplasticcleaner.com/cycle.html

Gerne billigt naturligvis (også gerne i Odense eller omegn).

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : Tobias Larsen

Dato : 08-04-04 19:30

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> -Michael
> Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Her http://www.scooter-racing.dk/ under tilbehør.

Tobias

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-04-04 19:32

> Gerne billigt naturligvis (også gerne i Odense eller omegn).

Svendborg MC har det.

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : J.U

Dato : 08-04-04 20:17

Det er et kanon produkt jeg har brugt lige siden jeg fik mc. Det kan bruges
til ALT!
Polerer mc i det, polerer glas, plastic ja alt. Især lak bliver superflot
efter en vask (såfremt lakken er vedligeholdt med lakrens m.m før, plexes
renser ikke, men giver den fede glans og dybde i lakken) Men skulle den være
lidt beskidt betyder det intet, da fx sandkorn efter sigende ikke kan ridse
(noget med at plexus omgiver det af en blød hinde or so)

Du kan købe det ved MP motorcykler i Odense, samt kolding minimotor. Så det
ved MP sidste dag. Jeg har 2 dåser stående, da det for 1 år siden næsten
ikke kunne købes nogen steder. Så købte 2 så der var lidt at bruge af :)

Min bror så det for mange år siden ved en eller anden messe, der blev det
præsenteret som noget man brugte indenfor flyindustrien. Sidenhen er det så
åbentbart blevet mere end det.
Men kan klart anbefales fra min side. Har vist lavet en post om det for et
par år siden

S.G
Odense TL1000S
(fra sin mors 56k maskine :( )

Fra : MKS - 74

Dato : 08-04-04 20:23

On Thu, 8 Apr 2004 21:17:25 +0200, "J.U" <nospam@nospam.dk> wrote:

>Det er et kanon produkt jeg har brugt lige siden jeg fik mc. Det kan bruges
>til ALT!

I know, jeg havde en dåse for et par år siden og det er meget fint til
blandt andet kåbedele, men ikke til sædet (så går man på røven),
men det er nu også lidt ½-dyrt...

>Du kan købe det ved MP motorcykler i Odense, samt kolding minimotor. Så det
>ved MP sidste dag.

'K - tøffer lige ud til Mogens P. så...

--
-Michael

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 08-04-04 20:21

MKS - 74 <priller@tiscali.dk> writes:

> Hvor kan man købe dette produkt :
>
> http://www.plexusplasticcleaner.com/cycle.html
>
> Gerne billigt naturligvis (også gerne i Odense eller omegn).

På djævleøen findes det bl.a. hos http://www.lydmuren-mc.dk/

/Kai "jeg er også gået over til Plexus"

Fra : Mark Sandberg

Dato : 08-04-04 20:32

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

Hvor kan man købe dette produkt :

> http://www.plexusplasticcleaner.com/cycle.html
>
> Gerne billigt naturligvis (også gerne i Odense eller omegn).

Google er din ven

http://www.motocom.dk/default.asp?Action=List&Okat=Pleje&Kat=Plexus%20Plastic%20Cleaner

/Mark.

Fra : Ninja Rider

Dato : 09-04-04 10:15

Hejsa

MKS - 74 wrote:
> Hvor kan man købe dette produkt :
> http://www.plexusplasticcleaner.com/cycle.html
> Gerne billigt naturligvis (også gerne i Odense eller omegn).

TMP er impotøren, så mon ikke ved de fleste Priller forhandlere?

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : MKS - 74

Dato : 09-04-04 10:20

On Fri, 09 Apr 2004 11:14:39 +0200, Ninja Rider
<Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> wrote:

>TMP er impotøren, så mon ikke ved de fleste Priller forhandlere?

Nååååååh - Så er det jo derfor det er så *host* rimeligt prissat .