Forskærm
Fra : Aragorn24

Dato : 08-04-04 18:49

Nogen der ved hvor jeg kan købe den stang der sidder på forskærmen og ned
til navet på forhjulet. den der sidder på fronten!

Jeg har lige set billede af den herinde:
http://www.dropbears.com/m/models/honda/cb400f.htm

Jeg vil gerne have den på fronten også så min mc bliver lidt mer orginal i
det!

Cykel: Honda CB400F

Fra : Squish

Dato : 08-04-04 22:12

Aragorn24 wrote:

> [...]
> http://www.dropbears.com/m/models/honda/cb400f.htm
>
> Jeg vil gerne have den på fronten også så min mc bliver lidt mer orginal i

Er der 2 huller foran i din forskærm? Hvis ikke, så er det blot
forskærmen fra CB400F2-A typen, du har på (part nr.: 61100-377-720) og
det gør den da ikke mindre original! Det er også den jeg har på..
Den med 2 skærmstivere har part nr.: 61100-377-000 og kan fås her:

http://www.cmsnl.com/images/parts/00000-KIT-0530.jpg

For 125 € + 19% moms.

--
Squish
CB400F

Fra : Aragorn24

Dato : 08-04-04 21:32

jep præcis den der mangler jeg, der er to huller på min forskærm
Jeg mangler bare skærmstiverene, kan de købes alene? min forskærm er crome
og skinner, men vil gerne have den stang på

Fra : Squish

Dato : 08-04-04 22:52

Aragorn24 wrote:

> jep præcis den der mangler jeg, der er to huller på min forskærm
> Jeg mangler bare skærmstiverene, kan de købes alene? min forskærm er crome
> og skinner, men vil gerne have den stang på

Hm.. prøv på ebay eller stumpemarked. Måske har L.C. Racing en liggende..

PS: Få styr på din citatteknik.

--
Squish
CB400F