øv øv totalt smadret stator
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 08-04-04 14:44

Hej NG

Min RSV Mille løb tør for strøm for noget siden, jeg konstaterede så at den
ikke ladede overhovedet.. så måtte det jo være generatoren det var galt med
og det skal jeg lige love for...

En af de tre bolte som holder svinghjulet er raslet løs og er blevet knækket
af (den som ligger nederst i svinghjulet) og er derefter ræset rundt og har
smadret det statoren totalt.

Se hvor galt det gik her ( de to sidste billeder)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=437

De sidste to bolte som holder svinghjulet er også raslet lidt løse... Så der
er nok lige noget at kontrollere hvis man har en Mille eller en tuono :-/

Thore

Fra : Lars B Madsen

Dato : 08-04-04 15:05

Ouch!

--
Madsen - SZR 660

Fra : Allan Bojesen

Dato : 08-04-04 15:16

SmaRTrxxv wrote:

> [...]
> af (den som ligger nederst i svinghjulet) og er derefter ræset rundt og har

AV hvor træls Kunne du ikke høre det var rivende galt?

Allan Bojesen

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 08-04-04 15:19

"Allan Bojesen" <allan@NOSPAM.dkfritidmotorcykler.dk> wrote in message

> AV hvor træls Kunne du ikke høre det var rivende galt?

nej, overhovedet ikke.. ikke engang da jeg stod med multimeteret og målte på
ladespændingen (som ikke var der)

Thore
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=56

Fra : diablo de la velocid~

Dato : 08-04-04 16:11

> [...]
knækket
> af (den som ligger nederst i svinghjulet) og er derefter ræset rundt og

:-/

Fra : Armand

Dato : 08-04-04 17:04

> [...]
> En af de tre bolte som holder svinghjulet er raslet løs og er blevet
> knækket af (den som ligger nederst i svinghjulet) og er derefter ræset

Kondolerer!

Selvom Aprilia skulle punkes hvis bolten er knækket (= at der sidder en rest
af gevindet ned i hullet!) er 99'eren jo for længst ovre fabriksgarantien.
Men hvorledes med brugt-garantien - Du handlede jo her i vinters, ikke?

Lidt salt i såret: mon ikke at du havde mærket en løs rotor på en
firecylindret :-/

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-04 21:18

Armand skrev i meddelelsen ...

>Lidt salt i såret: mon ikke at du havde mærket en løs rotor på en
>firecylindret :-/

Øj Du kan ! Min fætter havde engang en GPZ 750 ?, (ihvertfald en 4 cyl
750 cc Kawasaki), på filebænken, ejeren klagede over at den havde lydt lidt
underligt nogen tid. Generator + aksel vaklede rundt krumpeteren var
knækket i 1. cylinders plejlstangssøle !

mvh
Orla

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 08-04-04 21:38

> [...]
> Men hvorledes med brugt-garantien - Du handlede jo her i vinters, ikke?

Det med Aprilia har jeg også selv tænkt på...

Der er ikke meget garanti at hente, jeg handlede privat. Tillige er jeg ret
sikker på at ham der havde den før mig ikke var klar over det, han var en
meget perfektionistisk type

Thore

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 13-04-04 12:16

"SmaRTrxxv" <thore_@tadettevækget2net.dk> writes:

> Min RSV Mille løb tør for strøm for noget siden, jeg konstaterede så at
> den ikke ladede overhovedet.. så måtte det jo være generatoren det var
> galt med og det skal jeg lige love for...

Ouch, ja. Jeg så den på "hospitalsbordet" - det så vildt ud.

Forbandede V2 lort der ryster sig selv fra hinanden

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003