www.dfmc.dk
Fra : Lars B Madsen

Dato : 07-04-04 21:19

Hej, jeg ville gerne oprette en profil for at kunne vise nogle billeder i
forbindelse med et problem jeg går og bøvler med..
Det gik fint nok med at oprette profilen, men da jeg gik ind under "ret
profil" bagefter og valgte at tilføje nogle billeder koksede siden ud da jeg
trykkede på ret..:
"Fejl ved rettelse

Du havde ikke udfyldt alle de påkrævede felter. Du skal som minimum
indtaste navn, DFM handle og din e-mail. Tryk "back" / "tilbage" i din
browser for at udfylde de manglende informationer."

Så tænker jeg hvad sker der??
Jeg prøvede at logge af og på igen og så klikke ret uden at ændre
noget i profilen men det giver samme resultat..
ARGH!

--
Madsen - SZR 660

Fra : Lars B Madsen

Dato : 07-04-04 21:31

Jeg har ikke fået løst problemet med siden endnu, men jeg har fået
billederne lagt ind på en anden måde så jeg gider ikke rigtigt at tude over
det længere..

--
Madsen - SZR 660

Fra : Tony Lorentzen