Det virkede (vistnok)
Fra : Ukendt

Dato : 07-04-04 16:14

Hey

Jeg skrev for lidt tid siden om min GS 450, som går lidt op og ned ved jævn
gas.
"Ped" henviste til, at skumgummi kunne løse problemet, hvis det omhandlede
turbulent indsugningsluft. Jeg har tættet godt med skumgummi i dag, og det
ser ud til at virke. Nu må det stå sin prøve på langtur i morgen.
Det er sgu da lidt underligt, at et problem, der er så træls kan løses
rimeligt simpelt - hvis det vel at mærke er løst.
Jeg ærgrer mig så bare lidt over, at ham møbelpusheren forlangte 30 danske
kroner for rimelig lidt skumgummi. Men hvad....

I håbet om godt MC-vejr vil jeg ønske alle en god påske!

De bedste hilsner fra
Chris

Fra : Ped

Dato : 07-04-04 17:35

Chris wrote:
> [...]
> turbulent indsugningsluft. Jeg har tættet godt med skumgummi i dag, og det
> ser ud til at virke. Nu må det stå sin prøve på langtur i morgen.

Tak for tilbagemeldingen. Håber at det var det, og at det virker.

> Det er sgu da lidt underligt, at et problem, der er så træls kan løses
> rimeligt simpelt - hvis det vel at mærke er løst.

Ja, helt enig. Jeg nåede at blive rimelig fortvivlet, og glæden over min
"nye" GSX750ES var ved at blegne en del i frustration over at den ikke
kunne gå rent ved jævn hastighed. Men hold da op hvor var jeg til
gengæld glad da jeg fandt ud af den simple løsning.

God tur i morgen!

M.v.h.

Jens L. Pedersen
GPZ 1100

--
Fjern "handicappet" i min mailadresse ved svar.