Rute imorgen torsdag!
Fra : Torben Hansen

Dato : 07-04-04 10:46

Hej alle...

Hvordan er det lige med ruten til Esbjerg imorgen.... hvornår er det at man
mødes i Vejle og er det ikke hos KS Motor????

--
Med venlig Hilsen
Torben Hansen, Vejle

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-04-04 12:52

Starter man ikke i Horsens med rundstykker og kaffe....

Eller var det i "gamle dage".

--
Mvh.
Henrik (som nok kører direkte derned..)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Freddy Lang

Dato : 07-04-04 13:13

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Starter man ikke i Horsens med rundstykker og kaffe....

Nej, den er go' nok. Først Horsens, derefter KS i Vejle, dernæst MiniMotor i
Kolding. Og så til sidst til Esbjerg.

Jeg kan ikke huske, hvor i Horsens man starter fra, og kan heller ikke huske
tiderne, men det står i et Touring Nyt, enten det sidste eller det forrige.

Anyone? (jeg har ikke selv Touring Nyt)

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-04-04 14:03

Er det ikke CVP i Horsens??

--
Mvh.
Henrik

Fra : Torben Hansen

Dato : 07-04-04 14:13

det ville jo været meget rart hvis man kune finde ud af hvornår der er
afgang fra de omtalte steder. Nogen der ved det?? Ligger ikke lige inde mere
touring nyt

hilsen Torben

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk[DETHERSKALIKKEMED]> skrev i en
meddelelse news:4073f059$0$525$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-04-04 14:46

Fra TN's hjemmeside.

Citat:

Fællestur til åbent hus hos MC Road Riders i Esbjerg.Turen er med
politieskorte og starter ved: CVP Horsens MC, kl 10.00 - KS Motor Vejle, kl
11.00 - Mini Motor Kolding, kl ca 12.45

Fra : ZX-10

Dato : 07-04-04 21:34

Husk at komme i god til til Cvp, hvis i skal have noget grottelse og
kafff...

Kenneth ZX-10

www.dinglepjortmc.dk

Fra : Niels S.

Dato : 07-04-04 13:42

Torben Hansen skrev

> Hvordan er det lige med ruten til Esbjerg imorgen.... hvornår er det at
man
> mødes i Vejle og er det ikke hos KS Motor????

I følge http://www.dkmc.dk/kalender/april.htm er det kl. 11.00 fra KS Motor
i Vejle. Der er også et tlf. nr. til yderligere info.

--
Niels S.
VFR800FI