Nogen herfra der kører til åbent hus i pås~
Fra : GRISEN

Dato : 07-04-04 10:17

SPH holder åbent hus 8. til 10. april kl. 10-17 http://www.sphmotor.dk/
Sigma holder åbent hus 10. april kl. 10-16 http://www.sigma-mc.dk/

Jeg regner med at være hos SPH torsdag morgen og hos Sigma lørdag middag.
Kan man forvente at møde nogen fra gruppen?

*
Jan

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 07-04-04 10:38

"GRISEN" <grisen_fjern@grisen.org> wrote in message
> SPH holder åbent hus 8. til 10. april kl. 10-17 http://www.sphmotor.dk/
> Sigma holder åbent hus 10. april kl. 10-16 http://www.sigma-mc.dk/

Hvis man er vild med at prøvekøre MC'er, så skal man tage ned til SPH sidst
på dagen den sidste dag... der er praktisk talt ingen mennesker, så kan
rigtigt forlyste sig blandt de 20 (tyve) testcykler de har i den weekend..

Jeg har boet lige i nærheden indtil nytår og prøvekørt MC'er i vildskab
mellem 16-17, de sidste 2 år

Thore

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-04-04 11:23

GRISEN wrote:

> Jeg regner med at være hos SPH torsdag morgen og hos Sigma lørdag
> middag. Kan man forvente at møde nogen fra gruppen?

Jeg satser stærkt på at køre derned tidligt lørdag morgen sammen med min
far.

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 08-04-04 18:55

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Jeg satser stærkt på at køre derned tidligt lørdag morgen sammen med min
> far.

Jeg skal ned og besøge familien i nærheden (Lundby), så jeg dukker nok
op lørdag eftermiddag. Om det bliver bil eller MC afhænger af vejret.

Uanset, kig efter et svensk-registreret køretøj og med en meget lang
fører :)

/Kai

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 07-04-04 15:00

GRISEN wrote:
> [...]
>
> Jeg regner med at være hos SPH torsdag morgen og hos Sigma lørdag
> middag. Kan man forvente at møde nogen fra gruppen?

Hej.

SPH helt sikkert, og sikkert ikke bare en enkelt dag

Sigma !, næhh dem bryder jeg mig ikke om..

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : GRISEN

Dato : 08-04-04 00:50

On Wed, 7 Apr 2004 15:59:45 +0200, "Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk>
wrote:

>Sigma !, næhh dem bryder jeg mig ikke om..

Ok, jeg har vist aldrig været der.
Du er jo kendt på de egne, så du kender dem formodentligt bedre...

Det kan være vi ses hos SPH...

*
Jan

Fra : Casper Jensen

Dato : 08-04-04 08:14

"GRISEN" <grisen_fjern@grisen.org> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg regner med at være hos SPH torsdag morgen og hos Sigma lørdag middag.
> Kan man forvente at møde nogen fra gruppen?

Kører nok derned torsdag

Casper
z750 04

Fra : Michal

Dato : 09-04-04 01:48

In article <sdh770te53iv4ihdqscekp0gcv83k81ngs@4ax.com>, GRISEN wrote:
> [...]
>
> Jeg regner med at være hos SPH torsdag morgen og hos Sigma lørdag middag.
> Kan man forvente at møde nogen fra gruppen?

Ved du om en af dem har off-roadere/enduro man kan prøve?

Så kunne det da godt være jeg dumpede forbi :)

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : GRISEN

Dato : 09-04-04 08:51

Michal wrote:

> Ved du om en af dem har off-roadere/enduro man kan prøve?
> Så kunne det da godt være jeg dumpede forbi :)

Ingen off-road...
Der er en Aprilia Capo Nord.

Yamaha TDM ??? Er ikke sikker...
Den var der sidste år, men jeg kan ikke huske om den var der i går.

*
Jan

Fra : GRISEN

Dato : 09-04-04 08:52

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 09-04-04 11:37

GRISEN skrev i meddelelsen news:c55km8$agu$1@abbeden.bunk.cc

> Yamaha TDM ??? Er ikke sikker...
> Den var der sidste år, men jeg kan ikke huske om den var der i går.

Den er der ikke i år.

1. Honda CBF 600 SA
2. Suzuki SV650N

5. Aprilia Øhhh? (Pegaso??) 650, enduro ting (kørte ikke sidst på dagen
igår.)

7. Aprilia ST Falco

9. Yamaha Dragstar
10. Yamaha FZ6-S (Fazer 600)

Suzuki GSF600S Bandit, mener den havde nr. 4.
Aprilia ETV 1000 CapoNord. Hmm nr 6 tror jeg.
Fra nr. 11 og opefter var der tre stk. Buell, og et par Harley D.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816