Salgstal 2003
Fra : anders majland

Dato : 06-04-04 22:00

Faldt lige over salgstallene for 2003 - i Motor af allle steder

Der er ikke de de store overraskelser i toppen af mærkernes top 10
%
26 Suzuki
21 Yamaha
13 Honda
9 Kawasaki
6 Geely
5 Harley-Davidson
4 Aprilia
4 BMW
3 Ducati
2 PGO
7 Andre

ialt 2831 indregisteede...

Men jeg finder det ovveraskende at finde Geely så højt på listen. 168
"motorcykler" er da en sjat omend det jo er små og billige maskiner.

Den mest solgte maskine var den lille fazer efterfulgt af gs500, sv650
og xj600

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : MKS - 74

Dato : 07-04-04 08:22

On Tue, 6 Apr 2004 23:00:28 +0200, "anders majland"
<anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

> Faldt lige over salgstallene for 2003 - i Motor af allle steder
>
>Der er ikke de de store overraskelser i toppen af mærkernes top 10
>%
>26 Suzuki

Næh måske ikke nogen stor overraskelse, men dog værd at bemærke at
Sutte-suki før har været helt oppe på 40%, så en reduktion til 26% må
betegnes som yderst glædeligt omend slet ikke nok .

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 07-04-04 13:34

MKS - 74 wrote:

> Næh måske ikke nogen stor overraskelse, men dog værd at bemærke at
> Sutte-suki før har været helt oppe på 40%, så en reduktion til 26% må
> betegnes som yderst glædeligt omend slet ikke nok .

Ville det ikke være lige lovlig kedeligt (læs: klamt) hvis vi alle var
bøsser?
....så jeg er nu glad nok for suzuki og yamaha's høje tal!

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : Hekto

Dato : 07-04-04 13:33

Psycho Cowboy wrote:

> Ville det ikke være lige lovlig kedeligt (læs: klamt) hvis vi alle var
> bøsser?
> ...så jeg er nu glad nok for suzuki og yamaha's høje tal!

Når først lyset er slukket, kan man sikkert ikke mærke forskel!!! ;oP

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verrein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 07-04-04 16:00

Hekto wrote:

> Når først lyset er slukket, kan man sikkert ikke mærke forskel!!! ;oP

På motorcyklen eller...? LOL

Fra : Richard

Dato : 07-04-04 17:41

anders majland wrote:

> Faldt lige over salgstallene for 2003 - i Motor af allle steder

Nævnte Motor - i modsætning til Touring Nyts præsentation af samme tal -
at sidste år var 52 pct. af alle nyindregistrede cykler brugtimporterede -
ganske tankevækkende, ikke? - kilde Agusta-Claus her for ganske nylig.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : MKS - 74

Dato : 07-04-04 17:47

On Wed, 7 Apr 2004 16:41:00 +0000 (UTC), rpaderichard@netscape.net
(Richard) wrote:

>Nævnte Motor - i modsætning til Touring Nyts præsentation af samme tal -
>at sidste år var 52 pct. af alle nyindregistrede cykler brugtimporterede -
>ganske tankevækkende, ikke? - kilde Agusta-Claus her for ganske nylig.

Af alle de cykler jeg har haft, har kun den 1. været købt i DK, som
markedet ser ud i øjeblikket er der _ingen_ udsigt til at det bliver
ændret...