Frank Thomas
Fra : Kim Larsen

Dato : 06-04-04 21:40

Hej i gruppen

Jeg sidder og er ved at banke en hjemmeside sammen til nogle af mine gode
venner som har en forretning, den skal bruges som gave, derfor kan jeg ikke
spørge dem
Kan nogen fortælle mig hvem der importere Frank Thomas tøj her i Danmark ?

På forhånd tak for hjælpen.

Kim Larsen

Fra : MKS - 74

Dato : 06-04-04 21:54

On Tue, 6 Apr 2004 22:39:50 +0200, "Kim Larsen" <Nogo31@hotmail.com>
wrote:

>Kan nogen fortælle mig hvem der importere Frank Thomas tøj her i Danmark ?

Det gør Skrammel-suki importøren C. Reinhardt.

http://www.c-reinhardt.dk/

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-04-04 00:53

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> -Michael
> Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Kedeligt, den side er jo ikke noget værd, den virker jo ikke, surt.

Kim Larsen

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 07-04-04 05:47

> Kedeligt, den side er jo ikke noget værd, den virker jo ikke, surt.

Jow den gør da. Prøv igen.

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-04-04 09:12

"Henrik Steen Larsen" <hsl@code12.dk> skrev i en meddelelse

> Jow den gør da. Prøv igen.

Den eneste side jeg ellers kan komme på ud over den der er sat link til, det
er til scootere, men det var beklædning jeg ville ind og se. Alle knapper
der er, på nær den til scootere, de peger på http://www.c-reinhardt.dk/, det
vil jeg ikke kalde for at en side virker. Måske man skulle tilbyde dem at
holde den for dem

Kim Larsen

Fra : MKS - 74

Dato : 07-04-04 09:20

On Wed, 7 Apr 2004 10:11:38 +0200, "Kim Larsen" <Nogo31@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>vil jeg ikke kalde for at en side virker. Måske man skulle tilbyde dem at

Nu skal du lige være klar over at det jo _er_ Su'sucki-importøren vi
her har med at gøre og at siden derfor ikke fungerer (specielt godt)
kan derfor næppe være en overraskelse. Men nu var det jo også kun hvem
der var importør du spurgte om, ikke hvad deres udvalg er....

Fra : Freddy Lang

Dato : 07-04-04 09:47

MKS - 74 wrote:

[SNIP]

> Nu skal du lige være klar over at det jo _er_ Su'sucki-importøren vi
> her har med at gøre og at siden derfor ikke fungerer (specielt godt)
> kan derfor næppe være en overraskelse.

HEY!! Så er det fandme godt! *KLASK*
*LOL*

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-04-04 15:54

Freddy Lang wrote:

> HEY!! Så er det fandme godt! *KLASK*
> *LOL*

Haha... Jeg sad bare og ventede på hvor længe der mon ville gå før nogen
reagerede... :D

--
Tony
Ymerhakker FZS1000

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-04-04 11:27

> [...]
>
> --
> -Michael
> Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

*GGG*

Kim Larsen

Fra : Michal

Dato : 09-04-04 00:42

In article <407387b6$0$424$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
Henrik Steen Larsen wrote:

> Jow den gør da. Prøv igen.

Kun hvis man går ind under mc/scooter... beklædningsdelen virker ikke i
min browser...

--
Venlig Hilsen
Michal