sidedæksel
Fra : Jimmy Larsen

Dato : 06-04-04 18:03

Hej
jeg har købt en honda cb 750 fra 79,men der mangler det højre side dæksel er
der nogen der ved hvor jeg kan købe et.mvh jimmy

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 06-04-04 19:28

Den Tue, 06 Apr 2004 19:02:39 +0200. skrev Jimmy Larsen:

> Hej
> jeg har købt en honda cb 750 fra 79,men der mangler det højre side dæksel er
> der nogen der ved hvor jeg kan købe et.mvh jimmy

Prøv at kig her, der er en del forskellige sidedæksler til cb750 - det
er vidst de samme ting som cmsnl.com har. Hvis der ikke er til den rigtige
model så er davidsilverspares.co.uk et besøg værd.

--

Brian Lund Larsen

// '75 CB400F

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 06-04-04 19:36

Den Tue, 06 Apr 2004 20:28:21 +0200. skrev Brian Lund Larsen:

> Prøv at kig her

[SNIP]

"Her" er: http://classicrace.dk/cb750f.html

--

Brian Lund Larsen

// '75 CB400F

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 06-04-04 19:49

> Hej
> jeg har købt en honda cb 750 fra 79,men der mangler det højre side dæksel
er
> der nogen der ved hvor jeg kan købe et.mvh jimmy

LC Racing måske?