On Tue, 6 Apr 2004 19:06:02 +0200, "Thomas Buus Andersen"
<t-buusSLET@stofanet.dk> wrote:
>Har vi så lige et geni ud i det Tyske om kan tyde om jeg skal bruge en hel
>kaburator eller bare afmontere begrænsningsskiverne for at opnå 60HK ?
Nu er jeg bestemt ikke noget geni til tysk, men det ser ikke ud til at
andre vil forsøge sig så jeg prøver da gerne at oversætte løseligt :
>Für 60 PS habe ich ein Gutachten erstellen lassen. Dies muss zuerst beim Tüv
>in den KFZ - Brief eingetragen werden, dann im Fahrzeugschein.
Til 60 hk har jeg fået en godkendelse, den skal først indføres ved syn
i registreringspapirerne og derefter i Fahrzeugsschein (kender ikke
lige den danske betegnelse for det, men det er et stykke papir
tyskerne skal opbevare i køretøjet)
>Es wird nur der komplette Vergaser ausgewechselt, oder die zwei
>Reduzierstücke im Ansaugbereich und die 2 Vergaserstücke. "
Der skal (bliver) kun skiftes den komplette karburator, eller de 2
reduktionsskiver i indsugningen og de 2 karburatorstykker (her menes
nok membraner eller noget)
Ergo, han mener at der skal skiftes enten en hel karb.enhed eller 2
skiver i indsugningen + noget indmad.
Jeg ville i givet fald forklare ham at cyklen er til export, at
Tüv-papirerne er ligegyldige og om han kan lave konverteringen eller
medgiver de relevante dele.... hvis ikke så find en anden.
--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:
http://62.79.120.117/