DT175 manual ('96)
Fra : Michal

Dato : 06-04-04 10:17

Hej NG.

Jeg kunne godt bruge en værkstedsmanual til min bitte knurrepot (DT175
fra 1996), men det nyeste jeg kan finde uoriginalt på google og hos
forhandlere er årgang 83 (Haynes/Clymer). Og originalt kan jeg slet
ikke finde nogen :/

Er der monstro nogen som vil sælge sådan en, ved hvor de kan købes,
eller kan pege mig i retningen af en pdf? Så kan jeg altid printe den :)

Og det er lige meget om den er original eller uoriginal. Bare den virker
:)

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : dots

Dato : 06-04-04 15:12

"Michal" <usenet@SPAMwodzinskiTRAP.dk> skrev i en meddelelse
> Michal
> Den nysgerrige på DT175 '96

Hej Michal på DT175

Jeg nåede ikke at finde ud af hvem der var hvem dér på Amokka.
Men fik senere at vide at Claus XT350 havde snakket med dig inde på
Nørrebrogade.

Dansk Off-Road MC Klub er til at finde på www.dormck.com eller.dk(begge dele
virker).
Du er altid velkommen til at kigge ud til os på nordvestsjælland og prøve
noget jordfræs, vi har noget bane vi skal ha' kørt op i år Mit tlf
51529384.

Vi kører Sjørring Rally her på fredag i Thisted området! - håber vejret
arter sig

dots

Fra : Michal

Dato : 09-04-04 00:35

In article <4072bb24$0$276$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, dots wrote:
> Hej Michal på DT175

Dav dots med fed hjælm og græs i hårret :D

> Jeg nåede ikke at finde ud af hvem der var hvem dér på Amokka.
> Men fik senere at vide at Claus XT350 havde snakket med dig inde på
> Nørrebrogade.

Jep :) Jeg lagde mærke til du lurede DT'eren lidt på Amokka :D

> [...]
> Du er altid velkommen til at kigge ud til os på nordvestsjælland og prøve
> noget jordfræs, vi har noget bane vi skal ha' kørt op i år

Det lyder dejligt :)

> Mit tlf 51529384.
>
> Vi kører Sjørring Rally her på fredag i Thisted området! - håber vejret
> arter sig

Det gør det uanset regn eller sol ;) Det bliver kun sjovere i regn :D

Ved du om jeg kan køre med uden nummerplade? Der var lidt
forsikringsbøvl før påsken, og har derfor pillet den af indtil det
bliver fikset (snarest muligt) :/

En anden øv er at jeg ikke har særlig gode dæk på DT'eren... bare spørg
Claus :)

Men jeg vil da godt med og bare kigge på :)

--
Venlig Hilsen
Michal