bobbel kåbeglås til tl1000s
Fra : S.G

Dato : 05-04-04 18:36

Kan man ikke få et bobbelkåbeglas til en tl1000s?
Louis har hverken til tl1000r rllrt til tl1000s
Nogen ideer?

Vinden kommer allerede ved brystvorterne :) så skal have noget mere
beskyttelse

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 05-04-04 18:47

"S.G" <dillah@dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Kan man ikke få et bobbelkåbeglas til en tl1000s?
> Louis har hverken til tl1000r rllrt til tl1000s
> Nogen ideer?

Jeg kiggede lige på www.mandp.co.uk - de ser ud til at have nogen fra
Powerbronze til £95.

/Kai

Fra : Tony Jensen

Dato : 05-04-04 19:02

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@harrekilde.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kiggede lige på www.mandp.co.uk - de ser ud til at have nogen fra
> Powerbronze til £95.
>

> /Kai

Jeg smidder lige et link til en side hvor de har glas til TL1000R+S

http://www.sbfiberdesign.com/html/sbfib_dk.html

Tony Leth Jensen

Fra : S.G

Dato : 05-04-04 20:34

nice.. Lige det jeg skulle bruge jo :)

Fra : Mads Stetter

Dato : 05-04-04 22:53

S.G wrote:
> nice.. Lige det jeg skulle bruge jo :)

http://www.kjmotorcykler.dk/kaabedele.htm

Her er lidt mere...

MVH Mads Stetter

Fra : Thomas Jensen

Dato : 05-04-04 19:05

> Vinden kommer allerede ved brystvorterne :) så skal have noget mere
> beskyttelse

hold nu op, du kan jo lide det

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04