Fatal fejl
Fra : Per Jakobsen

Dato : 05-04-04 03:36

Ja som som glad Mc fanatiker, med hang til ogsaa at kunne lide fede biler,
lavede jeg den fatale fejl at besoege en bil forhandler i loerdags. Han var
virkelig god den saelger.

Og check lige hvad kom der ud af det. Billeder fra 4 april.

http://www.volusiaowners.com/members/page.asp?ID=6936

Jeg lover mig selv ikke at besoege nogle af disse forhandlere de naeste to
aar.

Titan.
Big dog.
Suzuki.(jeg ville forlade stedet med en Busa)
Victory. (jeg ville forlade stedet med en vegas)
Harley Davisdon. (jeg ville forlade stedet med en roadking).
Brugt bil/mc magasin. Uhu det toer jeg ikke taenke paa.

Mvh

Per

Fra : hamselv\(dkmc\)

Dato : 05-04-04 04:17

"Per Jakobsen" <per_biker@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og check lige hvad kom der ud af det. Billeder fra 4 april.
>
> http://www.volusiaowners.com/members/page.asp?ID=6936
>
> Mvh
>
> Per

Det er dælme da svineri at smide sådan et link ud til alle os med den danske
afgift.

Men godt ser det da ud

Jeg tror snart jeg flytter væk fra gælden og afgiften og regnen.

hamselv herfra

--
VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.

Fra : Bo-gsxR

Dato : 05-04-04 06:10

> [...]
> virkelig god den saelger.
>
> Og check lige hvad kom der ud af det. Billeder fra 4 april.

Røvhul....
i stedet for at nyde solen og de fede biler - skulle du hellere
komme til Danmark og betale 50% skat + 25% moms og 180% i
bil/mc registrerings Afgift ..... og 1,5 doller/8,5 kr. pr. Liter benzin!!!

))

og så får du endda også en masse regnvejr med i købet! )

tillykkke med den nye bil - ser sku fed ud.

Bo-gsxR
www.skakmat.webbyen.dk

Fra : Magne Vingsand

Dato : 05-04-04 08:51

Per Jakobsen wrote:
> [...]
> biler, lavede jeg den fatale fejl at besoege en bil forhandler i
> loerdags. Han var virkelig god den saelger.

Dyrisk fin den du knipset 4.april!
Hvor arbeider du, tror jeg må skaffe meg ny jobb.

--
Magne Ténéré/Endupamp

Fra : Freddy Lang

Dato : 05-04-04 09:45

Per Jakobsen wrote:
> Ja som som glad Mc fanatiker, med hang til ogsaa at kunne lide fede
> biler, lavede jeg den fatale fejl at besoege en bil forhandler i
> loerdags. Han var virkelig god den saelger.

"Errare humanum est - Sed rerrare stupidum est" (Det er menneskeligt at
fejle - men det er dumt at gøre det to gange)

Så du må bare lade være med at lave den fejl en anden gang.
Det er ellers en af de finere madkasser, når det nu endelig skal være.
Tillykke med den.

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Lars B Madsen

Dato : 05-04-04 09:57

sweet-ass-sweet
Så skal du bare have den en tur omkring Callaway når du keder dig en dag..

--
Madsen - SZR 660
"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk[DETHERSKALIKKEMED]> skrev i en

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 05-04-04 10:52

"Per Jakobsen" <per_biker@hotmail.com> writes:

> Og check lige hvad kom der ud af det. Billeder fra 4 april.
>
> http://www.volusiaowners.com/members/page.asp?ID=6936

Damn you og de amerikanske priser. Damn you I say!

Den er fed. (kan den noget - eller ser den bare sådan ud?)

Jeg vil ha' en truck. En stor en.

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : anders majland

Dato : 05-04-04 11:52

> Jeg vil ha' en truck. En stor en.

Sådan noget som en lille ford med en 6liters v8 diesel til 225.000kr (i
staterne). Kigger man ned i listen fåes den også i en Harley-Davidson
version med 4 lædersæder med broderet logo (Der må åbenbart være et
marked for en "recovery-truck" specielt til harley folket

http://www.ford.com/en/links/general/www_fordvehicles_com/Ford+F+Superduty.htm?source=vs&referrer=pickupTrucks_default

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 05-04-04 12:51

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> writes:

> Sådan noget som en lille ford med en 6liters v8 diesel til 225.000kr
> (i staterne).

Ja nemlig. Så skal man heller ikke besvære sig med trailer når der skal
flyttes ting fra A til B.
Og så den ekstra bonus at kunne ringe til alle man kender og udtale de
udødelige ord: 'I'm in a truck' vil være det hele værd

> Kigger man ned i listen fåes den også i en Harley-Davidson
> version med 4 lædersæder med broderet logo (Der må åbenbart være et
> marked for en "recovery-truck" specielt til harley folket

*fnis*

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-04-04 12:07

Per Jakobsen wrote:
> Og check lige hvad kom der ud af det. Billeder fra 4 april.

Er det bilen, eller chopperen der taber olie?

// Hans
--
http://ph33r.dk - Helt galt .. :)

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-04 16:54

> Er det bilen, eller chopperen der taber olie?
>
> // Hans
> --
> http://ph33r.dk - Helt galt .. :)

Hmmmm billede 2 "My wife and I washing" mon ikke det er de sidste rester af
vand du kan se på vementen :D

Brian jensen

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 05-04-04 21:24

"Per Jakobsen" <per_biker@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Harley Davisdon. (jeg ville forlade stedet med en roadking).
> Brugt bil/mc magasin. Uhu det toer jeg ikke taenke paa.

Suk !

Sådan en fejl kunne jeg også komme til at begå.

De er ****ma'me flot !

Bent Erik Thomsen
Nær Ålborg
email: bmw snabela poet punktum dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 05-04-04 23:18

Per Jakobsen wrote:

[snip belastende historie om nyindkøbt motorcykel med lav afgift]

R*vhul!

Ok - så tillykke da - heldige asen...

--
Tony
FZS 1000

Fra : Anders Houmark

Dato : 06-04-04 00:41

Per Jakobsen wrote:

[kliiip]

Fandme en flot maskine!
Det er en rigtig god maskine at tune på.. Den kan sagtens komme op over
500HK, tror endda ikke det er så dyrt igen..
Der er et godt forum/board her, er sikker på de kan give dig lidt hjælp hvis
der kommer spørgsmål:
http://www.svtperformance.com/

Må jeg iøvrigt spørge hvad du har givet for bilen?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Per Jakobsen

Dato : 06-04-04 06:34

AK og ve

Traerene vokser sig desvaerre ikke ind i himlen heller ej i Staterne.

Jeg maatte idag levere corvetten tilbage. Der maatte jo vaere noget galt
(den kostede kun 24000 USD og var en 99 model. Men gearkassen raslede
ubehageligt efter 2 dage, saa tilbage med dyret. De var ikke stolte hos
forhandleren, saa istedet maatte jeg koere hjem i en helt ny Chevy monte
carlo. Den fik jeg istedet til 7000 USD (betalte 17000 USD) under base
invoice price (for at lappe paa saaret). Den har dog stadig ogsaa punch 200
heste kun 15o mindre end vetten (tude tude). Monte Carloen er ogsaa fed, saa
vetten kan saktens vente et par aar endnu. :)

Ellers mange tak for de fine ord. Og lad mig lige skrive et par ord mere!!

Det her er bare den mest styrende news group, og dem der skriver her STYRER
BARE.

Per