Forhandlere
Fra : Dr Jones

Dato : 04-04-04 20:33

Halløj,

Jeg har bestemt mig for at købe en Kawa GPZ500 S

Jeg har kig på nogle stykker:

En hos Bdrd Jensen i Horsens og en hos KB motor i Skive.

Er der nogen der kender disse forhandlere? Er de ok?

Mvh Dennis..

Fra : Martin Sørensen

Dato : 04-04-04 20:36

> Jeg har bestemt mig for at købe en Kawa GPZ500 S

Fin cykel.

> Jeg har kig på nogle stykker:
> En hos Bdrd Jensen i Horsens og en hos KB motor i Skive.
> Er der nogen der kender disse forhandlere? Er de ok?

Læs straks denne tråd som kun er få dage gammel:

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Dr Jones

Dato : 05-04-04 07:28

Tak for linket, men jeg kan ikke komme ind på det???

Er der noget specielt jeg skal gøre?

Dennis...

Fra : Martin Sørensen

Dato : 05-04-04 08:01

> Tak for linket, men jeg kan ikke komme ind på det???
> Er der noget specielt jeg skal gøre?

Det virker her, hvis jeg blot klikker på det..

Nå, men så kig efter tråden 'Hvordan er det lige med Brd. Jensen
Horsens?' fra d. 3. april. Den skulle være til at finde, hvis du har
trådene sorteret efter dato.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : anders majland

Dato : 05-04-04 06:59

Og se også anmeldelser på www.dmcn.dk

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-04-04 07:49

"Bdrd Jensen"

Pas på...... Det var ikke det første sted jeg ville handle..... De er bl.a.
kendt under navnet Bdrd Fusk...

Men man kan jo være heldig..

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Dr Jones

Dato : 05-04-04 08:36

OK, Bdrd Fusk er bestemt ude af billedet, har kun fået negativ respons på
dem...

Hvad med KB motor? De har et OK tilbud, men jeg kender intet til dem???

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-04-04 15:50

"men jeg kender intet til dem"

Jeg kender heller ikke KB særlig godt, har kun hørt omtaler... Man aldrig
noget dårligt, så jeg tror han kunne være et besøg værd.