Syn ved ejerskifte
Fra : Lars Hansen

Dato : 04-04-04 11:21

Hej gruppe

Gælder der samme regler for syn ved ejerskifte på knallert 45 som på
motorcykel ?

Thanks

Lars

Fra : Mikkel Lund

Dato : 04-04-04 12:26

Hej Lars

Nu har du travlt. Det gælder nemlig hurtigst muligt for dig om at
1.Slette det indlæg, da 45 spørgesmåler meget uvelkommende i denne gruppe
2 Skifte gruppe til dk.fritid.knallert
3. Stille spørgesmålet der

Hilsen Mikkel Lund

Fra : dosser

Dato : 04-04-04 13:19

øhhh, bare lige hvis man får brug for det LoL hvordan sletter man sit indlg
i en nyhedsgruppe?
læser selv nyhedsgrupper i otulook ekspress.

--
Jan Dosdal

Fjern ordet "NiXSPAM" i min mailadresse inden der svares!
ellers modtager jeg ikke jeres mail.
Vær venlig IKKE at tilføje mig i adresse kartoteket !
Dette er for at undgå udbredelse af mailadressen, virus samt spammails.

Fra : Mikkel Lund

Dato : 04-04-04 14:09

"dosser" <NOSPAMwebm@sccd.dk> skrev i en meddelelse
> øhhh, bare lige hvis man får brug for det LoL hvordan sletter man sit
indlg
> i en nyhedsgruppe?
> læser selv nyhedsgrupper i otulook ekspress.

Ctrl - D

--

Hilsen / Best Regards

Mikkel Lund

www.control.auc.dk/~mmlu03

Fra : Mikkel Lund

Dato : 04-04-04 14:10

> [...]
indlg
> i en nyhedsgruppe?
> læser selv nyhedsgrupper i otulook ekspress.

Ctrl + D

--

Hilsen / Best Regards

Mikkel Lund

www.control.auc.dk/~mmlu03

Fra : N/A

Dato : 04-04-04 14:30

Fra : Mikkel Lund

Dato : 04-04-04 14:30

Jeg har skrevet mit sidste to gang, kan du se to?

--

Hilsen / Best Regards

Mikkel Lund

www.control.auc.dk/~mmlu03

Fra : Grunnet

Dato : 04-04-04 14:45

Mikkel Lund wrote:
> Jeg har skrevet mit sidste to gang, kan du se to?
>
> --
>
> Hilsen / Best Regards
>
> Mikkel Lund

Ja

15.08 og 15.09, og de er først hentet ned 15.40

--
Steen
Honda GL500 SilverWing '84

---

Fra : Mikkel Lund

Dato : 04-04-04 14:47

Der er nok fordi den kun bliver slettet på "min" server!?!
De andre skal nok først opdater

--

Hilsen / Best Regards

Mikkel Lund

www.control.auc.dk/~mmlu03

Fra : Gasse

Dato : 05-04-04 10:29

jeg kan også se 2
hentet den 5/4 kl 11,27

--

Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kaj Gasseholm

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 04-04-04 14:17

"hvordan sletter man sit indlg"

Vælg den meddelse du vil slette, vælg menupunktet "meddelelse", der er et
punkt som hedder "slet meddelse"

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Kaj Gasseholm ... To~

Dato : 04-04-04 13:24

> [...]
>
> Nu har du travlt. Det gælder nemlig hurtigst muligt for dig om at
> 1.Slette det indlæg, da 45 spørgesmåler meget uvelkommende i denne gruppe

Til Mikkel Lund
se
www.PIVPIVPIV.DK

Ta' en slapper / spis en kiks / osv

----

> Gælder der samme regler for syn ved ejerskifte på knallert 45 som på
> motorcykel ?
>
> Thanks
>
> Lars

Jeg ved det ikke 100%
men det tror jeg

--

Med Venlig Hilsen / Best Regards

Kaj Gasseholm

To respond by E-mail remove zerocrap from address

"Harley Davidson is to motorcycles what John Deere is to Automobiles!"

Fra : Mikkel Lund

Dato : 04-04-04 14:08

<gasse@ZEROCRAPsccd.dk> skrev i en meddelelse

> "Mikkel Lund" <mmlu03@control.auc(fjern).dk> skrev i en meddelelse

> Til Mikkel Lund
> se
> www.PIVPIVPIV.DK
>
> Ta' en slapper / spis en kiks / osv

Det faktisk ment som en hjælp, så han ikke blive høvlet at en flok sure
MCer.
dk.fritid.knallert er faktisk blevet oprettet pga sure MCer der ikke ville
snakke
om 2T og maskiner under 100 kg.

> ----

> Jeg ved det ikke 100%
> men det tror jeg

NEJ, en 45 skal 100% IKKE til syn ved ejerskift!!!

> --
>
> Med Venlig Hilsen / Best Regards
>
> Kaj Gasseholm

..iIii

--

Hilsen / Best Regards

Mikkel Lund

www.control.auc.dk/~mmlu03

Fra : Kaj Gasseholm ... To~

Dato : 04-04-04 20:53

> NEJ, en 45 skal 100% IKKE til syn ved ejerskift!!!
> Hilsen / Best Regards
>
> Mikkel Lund
>
> www.control.auc.dk/~mmlu03

Kunne du ikke have svaret det første gang
eller var der ikke ccm nok til det ...

Fra : Søren Lindholt

Dato : 05-04-04 23:00

> Det faktisk ment som en hjælp, så han ikke blive høvlet at en flok sure
> MCer.

Er det ikke dig der er sur? Vi er ikke sure... vi ka li vafler... med
chokoladeis

> dk.fritid.knallert er faktisk blevet oprettet pga sure MCer der ikke ville
> snakke
> om 2T og maskiner under 100 kg.

Nå så det vil de ikke?? Hvad så hvis den vildeste mc man har er 2T og under
100 kg og over 65hk ?? Eller hvad så med lige så ildelugtende en mc på 80 kg
og sprit i tanken...

Nå skidt med det, vi vil aligevel hellere køre.... og snakke bagefter

Motortosse.dk ... ej til snak, and you can sleep when you're dead.

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-04 14:18

"> > Hej Lars

> Til Mikkel Lund
> se
> www.PIVPIVPIV.DK
>
> Ta' en slapper / spis en kiks / osv
Med Venlig Hilsen / Best Regards

Kaj Gasseholm

> Shhhh tror mere mikkel ville advare ham om at der nok ville komme en masse
indlæg fra de få sure motorcykkelister
> der er i denne gruppe
hvis ikke er jeg da enig med ham i at det er forkert gruppe men mener godt
han kunne have skrevet det pænere
(det mener jeg desuden også godt du kunne :D

Brian Jensen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 05-04-04 20:50

"Mikkel Lund" <mmlu03(fjern.spam)@control.auc.dk> writes:

> Der er nok fordi den kun bliver slettet på "min" server!?!

Ja, men den sender en cancel videre med det samme. Det tager typisk
kun nogle få sekunder før hovedparten af de danske newsservere har set
din cancelbesked. Hvorvidt de så vælger at efterleve den er en helt
anden sag.

Er du i øvrigt ikke rar at kigge forbi
<http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>?

--