Enig.. !
Fra : Henrik H.

Dato : 03-04-04 22:02

He he... Så kom I ud af busken, hva ? Og hvor er vi bare i bund og grund
enige..
Der er "flue-knepper-sager" og der er sager "med kød på"....
bagskærm-sagerne hører til de første..
Men lad os nu alle køre rimeligt ordentligt - så får vi en del mere
goodwill hos de "almindelige" borgere... tror I ikke ?
OG : tak for benævnelsen "teenager" - smigrende betegnelse...
God mc-sæson til ALLE ! Lad os ses derude til en pibe tobak og en kop
kaffe i vejkanten !
Henrik H. .... ham med det blå arbejdslys...

Fra : Thomas

Dato : 03-04-04 22:13

"Henrik H." <mc-ins@get2net.dk> wrote in message

> Henrik H. .... ham med det blå arbejdslys...

Hej

Jeg er opdraget til at respektere policen, og har stadigvæk respekt for
jer...... Men politiet må også gerne internt opretholde en vis pli'. Alle
kollegaer beskytter hinanden , men inden for politiet skulle det gerne være
mindre udtalt..... just my opinion I skal turde at sige fra/til
/kommentere kollegaers arbejde.

(jeg skal nok hilse hvis jeg ser dig ude i trafikken.... Ja det er mig der
kører efter loven)
Med Venlig Hilsen

Thomas
XS400 SECA
(der ikke har haft problemer med policen i bil eller på mc, men på knallert
i tidernes morgen

Fra : Henrik H.

Dato : 03-04-04 22:59

Thomas wrote :
> [...]
> kollegaer beskytter hinanden , men inden for politiet skulle det gerne være
> mindre udtalt..... just my opinion I skal turde at sige fra/til

THOMAS : jeg er igen enig - derfor disse kommentarer !

> (jeg skal nok hilse hvis jeg ser dig ude i trafikken.... Ja det er mig der
> kører efter loven)

Og jeg hilser osse altid....

> (der ikke har haft problemer med policen i bil eller på mc, men på knallert
> i tidernes morgen

... jeg havde også et par dengang jeg kørte knallert... det hører vist med
til ens opvækst

Mange venlige hilsner
Henrik H

Fra : Ninja Rider

Dato : 04-04-04 08:13

Hejsa

Henrik H. wrote:
> .. jeg havde også et par dengang jeg kørte knallert... det hører vist
> med til ens opvækst

En hver knejtrøv med respekt for sig selv, har fået en eller flere bøder
på/med knallerter! Bare det når betjenten skulle for tælle ens forældre
at man havde lavet noget lort.....Uhhh.... Så var der sQ tæsk i luften!
Jeg blev kun knaldet 2 gange, men kunne være blevet det mange gange.

Mvh Emil
Tideligere ejer af ScooterZone.dk og 19 voldtunede scootere/knallerter!
(over 3-4 år!)
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Viktor

Dato : 03-04-04 22:42

"Henrik H." <mc-ins@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kaffe i vejkanten !
> Henrik H. .... ham med det blå arbejdslys...

1) Hvem er de "almindelige borgere" ?
- hvornår er man en "almindelig borger" ?
Når man har et akvarium?
Eller som fodgænger vader over for rødt?
Tømmer askebægeret ud på vejen når man alligevel holder og venter....
2) Hvornår er der "mere kød på en sag" ?
3) Er det også "flue-knepper-sager" når
ordensmagten ikke har tid til at varetage efterforskning
af indbrud eller hærværk: Når man for anden gang
finder sin bil opbrudt og halvsmadret, men ordensmagten
har "ikke tid til den slags" ?
4) Er det en god mc-sæson når man 3 dage efter syn
og indregistrering af spritny mc bliver stoppet af mc-betjent
der mener at bremserne er svampede, indkalder en til syn,
og synsmanden ( den samme som sidste gang ) må ryste
på hovedet og skrive "godkendt" for anden gang... lige bortset
fra gebyret der skal betales af ejeren ... IGEN ??

Jeg er ikke enig! Og hilse? Game over!

Viktor

Fra : Bo-gsxR

Dato : 03-04-04 22:53

lige bortset
> fra gebyret der skal betales af ejeren ... IGEN ??

har hørt her i gruppen, at hvis køretøjet består - kan man
få refunderet gebyret på politistationen!

bo-gsxR

Fra : Lange

Dato : 04-04-04 16:06

> har hørt her i gruppen, at hvis køretøjet består - kan man
> få refunderet gebyret på politistationen!

Det må være en aprilsnar. Det er lidt svært efterfølgende at bevise at
mc'en til synet er i samme stand som ved indkaldelsen.

Lange

Fra : Steen Gruby

Dato : 03-04-04 23:11

On Sat, 3 Apr 2004 23:41:41 +0200, "Viktor"
<viktorrr(fjerngsaadette)@msnnnn.com> wrote:

Hej Viktor.

> [...]
>på hovedet og skrive "godkendt" for anden gang... lige bortset
>fra gebyret der skal betales af ejeren ... IGEN ??

Nu er det jo sådan at magten i DK er tredelt.
Den lovgivende, den udøvende og den dømmende.
Den udøvende magt er sat til at opretholde de regler den lovgivende
magt usdteder, og den dømmende skal vurdere om borgerne har forbrudt
sig mod de udstedte love.
Hvis den udøvende også optræder som den dømmende (hvilket den som
oftest gør i færdselssager) er der basis for at anke.
Du er ikke skyldig før dommeren har talt.
Naturligvis kan Snupper-Jensen forlange dit køretøj til syn, men han
er ikke motorsagkyndig, så hans vurdering er kun et skøn.
Når den underkendes af SBI er det en klar fejlvurdering.
I det tilfælde ville jeg klage over behandlingen og vedlægge begge
synsattester og forlange at få både den tid der er gået med synet og
synsgebyret refunderet.
Det er sikkert en kamp op ad bakke, men hvis ingen gør det føler
ordensmagten sig på sikker grund og fortsætter "praksis".

> Jeg er ikke enig! Og hilse? Game over!

Nu er ikke alle ordensmagtens ansatte lige umulige, og fordi een
ødelægger det gode image er der ingen grund til at se surt på alle.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Flemming Nyboe

Dato : 04-04-04 10:39

"Steen Gruby" <oz9zi@(AT)gruby.dk> wrote in message

> Nu er ikke alle ordensmagtens ansatte lige umulige, og fordi een
> ødelægger det gode image er der ingen grund til at se surt på alle.

Det er en god pointe.
_Alle_ store virksomheder har smarte og usmarte, behagelige og mindre
behagelige ansatte. Det faktum siger engentlig ikke noget væsentligt om
virksomheden.
Jeg er kun blevet stoppet en enkelt gang, og det var f.eks. en meget positiv
oplevelse, med en flink MC betjent der kommenterede at vores cykler var
velholdte i stedet for at vores bagskærme var for korte (før
regelændringen), og vores udstødninger tydeligvis ikke kunne passere syn.
Men det var jo et spørgsmål om held - hvis det havde været en sur betjent,
var vi gået derfra med den modsatte oplevelse.

--
VH Flemming Nyboe
www.dfmc.dk/flemming_nyboe

Fra : Henrik H.

Dato : 04-04-04 11:21

Flemming Nyboe wrote:

> [...]

> Men det var jo et spørgsmål om held - hvis det havde været en sur betjent,
> var vi gået derfra med den modsatte oplevelse.

Hej Flemming... det skulle vel ikke være forleden på Shell i
Kampmannsgade..??
Og jeg syn´s stadig Jeres cykler er flotte...
Henrik H

Fra : Flemming Nyboe

Dato : 04-04-04 18:34

> Hej Flemming... det skulle vel ikke være forleden på Shell i
> Kampmannsgade..??
> Og jeg syn´s stadig Jeres cykler er flotte...
> Henrik H

Nixen bixen. Det var engang i efteråret 2003.
Men ellers tak, hvis man kan sige det

--
VH Flemming Nyboe
www.dfmc.dk/flemming_nyboe

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 04-04-04 15:22

On Sun, 04 Apr 2004 00:10:38 +0200, Steen Gruby <oz9zi@(AT)gruby.dk>
wrote:

>Nu er ikke alle ordensmagtens ansatte lige umulige, og fordi een
>ødelægger det gode image er der ingen grund til at se surt på alle.

Og lige præcis det, burde vi som motorcyklister være de første til at
respektere. Hvor ofte er der ikke klaget herinde over enkelt-personer,
der med deres tåbelige opførsel i trafikken sætter alle
motorcyklisters gode rygte over styr? Hvor ofte er der ikke klaget
over "resten af samfundets" manglende forståelse for, at én enkelt
tåbe i blandt os, ikke betyder vi alle er ens?

Jeg ser næsten dagligt motorcykelbetjente der eskorterer ambulancer ad
Lyngbyvej mod Rigshospitalet og jeg ta'r sgu' hatten af for dem - det
er mænd og kvinder med 10cm store bronzenosser!! Møder jeg en af dem
på en bar en dag, så skal han/hun ikke få lov at tørste.

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'Wer bremst, hat Angst!' - Werner Beinhart

Fra : Steen Gruby

Dato : 03-04-04 23:14

On Sat, 3 Apr 2004 23:41:41 +0200, "Viktor"
<viktorrr(fjerngsaadette)@msnnnn.com> wrote:
Hov forresten.

Jeg glemte lige:

Hvis din bremse føles lidt svampet, så prøv at vikle en bagagestrop
omkring gashåndtaget og grebet og lad den stå med et moderat tryk
natten over, så får du en AHA oplevelse.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Flemming Nyboe

Dato : 04-04-04 10:40

> Hvis din bremse føles lidt svampet, så prøv at vikle en bagagestrop
> omkring gashåndtaget og grebet og lad den stå med et moderat tryk
> natten over, så får du en AHA oplevelse.

Ja, jeg mener Tommy Fer også har reklameret for tricket.
Hvordan virker det ?

--
VH Flemming Nyboe
www.dfmc.dk/flemming_nyboe

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-04-04 01:00

Steen Gruby <oz9zi@(AT)gruby.dk> writes:

> Hvis din bremse føles lidt svampet, så prøv at vikle en bagagestrop
> omkring gashåndtaget og grebet og lad den stå med et moderat tryk
> natten over, så får du en AHA oplevelse.

Hvad da? Bliver slangen udvidet, så svampetheden forsvinder?
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 04-04-04 08:00

Jes Vestervang <jes@dellen.royal.flof.dk> writes:

> Hvad da? Bliver slangen udvidet, så svampetheden forsvinder?

Det sidste. Det konstante tryk vil få de små luftbobler(*) til at søge
sammen og opad til master kaliberen.

*) Det er nemlig luften som giver svampetheden.

/Kai

Fra : Thomas

Dato : 04-04-04 09:32

> Det sidste. Det konstante tryk vil få de små luftbobler(*) til at søge
> sammen og opad til master kaliberen.
>
> *) Det er nemlig luften som giver svampetheden.

Og? Skal man så udlufte herefter eller er luften kommet op i beholderen?
(jeg ved ikke lige hvad "master kaliberen" dækker over nemlig)

Mvh

Thomas
XS400 Seca

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 04-04-04 10:49

"Thomas" <BambanosREmOvE@hotmail.com> writes:

> Og? Skal man så udlufte herefter eller er luften kommet op i beholderen?
> (jeg ved ikke lige hvad "master kaliberen" dækker over nemlig)

Master kaliberen er det stempel som håndtaget (og dermed køreren = du)
trykker på. Ja, boblerne ender op i beholderen.

/Kai

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-04-04 14:21

Kai Harrekilde-Petersen <khp@harrekilde.dk> writes:

> Det sidste. Det konstante tryk vil få de små luftbobler(*) til at søge
> sammen og opad til master kaliberen.

Ohh, det tip er lige hvad jeg mangler! Efter at have renset kaliperne
har jeg nemlig syntes at bremserne var lidt rigeligt svampede, på
trods af at jeg ikke kunne få mere luft ud af systemet :-/

Det skal straks prøves!
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Gert Bo thorgersen

Dato : 04-04-04 16:14

På nogle bremser er der mulighed for små luftlommer i kalibrene (eller andre
steder) hvor så de derværende luftbobler først kommer "fri" ved at dreje
forhjulet, da det så er andre punkter der et de højeste - hvor luften løber
til - da forgaflen jo holder forhjulet på skrå.

På min BMW R100 har jeg skifte bremseslangerne til nogle uoriginal, med
udvendigt trådnet, som er mindrel eastiske end de originale bremseslanger.

Gert Thorgersen.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-04-04 09:09

> [...]

> har jeg nemlig syntes at bremserne var lidt rigeligt svampede, på
> trods af at jeg ikke kunne få mere luft ud af systemet :-/

....og det har virket! Bremsegrebet er nu fast som æhh... noget meget
fast
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Martin Sørensen

Dato : 05-04-04 13:44

> ...og det har virket! Bremsegrebet er nu fast som æhh... noget meget
> fast

Det lyder som noget jeg hellere må teste også. Jeg skiftede bremsevæske
for 1 år siden, og på trods af grundig udluftning, er den en smule
ringere/blødere end den var før. Indtil nu har jeg bare regnet med at
det nok var de nye klodser der var en anelse ringere end de gamle, men
det kan da ske at ovenstående trick kan hjælpe lidt på det.

Men først.. en køretur!

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 05-04-04 14:43

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> writes:

> [...]
> det nok var de nye klodser der var en anelse ringere end de gamle, men
> det kan da ske at ovenstående trick kan hjælpe lidt på det.

Nemlig! Var kun ude en enkelt time (13-14), da det småregnede. Brrr.

Men jeg (gen)fandt da nogle af de skånske småveje, og nogle lidt
større, hvor Retteren blev pryglet op til 12.000 omdr/min (indkøring
ala mototune.com, selvom jeg er ca 600km for sent på den).

/Kai

Fra : Grunnet

Dato : 05-04-04 21:02

Martin Sørensen wrote:

> [...]
> regnet med at det nok var de nye klodser der var en anelse ringere
> end de gamle, men det kan da ske at ovenstående trick kan hjælpe lidt

Skiftede bremseslanger i den forgangne week-end til stålarmerede. Det hjalp
ikke spor, selvom de blev udluftet efter alle kunstens regler og gode råd
læst her i gruppen, indtil jeg her til aften satte cyklen på sidestøtten,
styret helt til venstre og bankende let på bremsevæskebeholderen med
bagsiden af en skruetrækker (omkring stedet hvor bremseslangen tilsluttes).
Vupti - nu har jeg bare et bremsegreb der er hårdt som sten, og absolut ikke
kan presses ind i nærheden af "rullen" medmindre jeg brækker grebet.

--
Steen (der pludselig blev rigtig glad for sine nye stahlflex-bremseslanger)
Honda GL500 SilverWing '84

---

Fra : Martin Sørensen

Dato : 06-04-04 16:27

> Det lyder som noget jeg hellere må teste også.

Og resultatet: Det virker også her!

I dag lavede jeg to forhjulsblokader på asfalt. Godt nok regnede det,
men det kunne den alligevel ikke før. Bremsen er en del mere fast nu, og
kan bremse hårdere. Så må jeg lige vente og se hvad der sker på tør
asfalt.

Jeg kan kun trykke grebet ca. halvt ind nu, hvor jeg næsten kunne få den
helt ind og røre styret før.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-04-04 22:24

> Og resultatet: Det virker også her!

DFM strikes again!

> [...]
> men det kunne den alligevel ikke før. Bremsen er en del mere fast nu, og
> kan bremse hårdere. Så må jeg lige vente og se hvad der sker på tør

Det ender sikkert med at Secaen tilbringer det meste af sin tid på
forhjulet
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Tommy Fer

Dato : 03-04-04 23:59

> [...]
> kaffe i vejkanten !
> Henrik H. .... ham med det blå arbejdslys...

Nu har du kommenteret en masse af vores holdninger, nu vil jeg gerne spørge
dig om din! Hvordan har _DU_ det med at i har skrevet bøder ud på det
formentlige meget spinkle grundlag mht. bagskærmene?

Var _DU_ selv iblandt dem der gjorde det?

Jeg anser mig selv som en rimlig lovlydig mc-ist. Cyklen har ikke dog haft
bagskærm siden syn sidste år. Hvorefter jeg blev stoppet med prøveplade 1
time senere og den kære mc betjent gav mig et helvede mht. prøvepladen, fik
kaldt mig.. øv kan ikke huske ordet, men sammenlignede mig med en der snød i
skat. Først da jeg fik kommenteret at jeg nok ikke ville havde synet cyklen
hvis ikke der skulle betales afgift, og det endda var et toldsyn jeg havde
været til. Måtte vise ham syns sedlen før han ville slappe af...

Må indrømme at overstående oplevelse pissede mig lidt af. Men ved også at
politiet har fået afvide de skal holde øje med folk på prøve plader.

Jeg må indrømme jeg syntes det er ok at folk stoppes til og fra
bakkeåbningen, sørg nu bare for at det er på det rigtige grundlag.

Et sidste spg. ved en klub kammerat fik en bøde for tonede blinklys. Hvordan
vil i håndtere min kærestes GSXR400R ?? Den er typegodkendt med tonede
blinklys for og agter, ligeså er en GSXR250

Mvh Tommy Fer
VFR400R uden bagskærm...

Fra : Lange

Dato : 04-04-04 11:05

> Et sidste spg. ved en klub kammerat fik en bøde for tonede blinklys. Hvordan
> vil i håndtere min kærestes GSXR400R ?? Den er typegodkendt med tonede
> blinklys for og agter, ligeså er en GSXR250

Det er nemt nok: Er der godkendelses nummer i glasset er det OK ellers
ikke. Så hvis en fabrikant af tonede blinklys mener, at de opfylder lovens
krav får han dem godkendt ellers gør han ikke og overlader det til køberne
at skås med myndighedderne.

Mange at de uoriginale blinklys man køber (specielt de tonede) er ef en
sådan kvalitet at de ikke kan godkendes til brug på en mc, hvorfor man
selvfølgelig skal undlade at købe dem, da det trods alt, er DIT liv der
står på spil hvis en billist overser DIT blinklys.

Lange

Fra : Richard

Dato : 04-04-04 11:10

Lange wrote:

> Det er nemt nok: Er der godkendelses nummer i glasset er det OK ellers
> ikke.

Er det "E-" mærket du hentyder til, eller hvad skal han se efter?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : Lange

Dato : 04-04-04 16:02

> Er det "E-" mærket du hentyder til, eller hvad skal han se efter?

Ja. Jeg kan ikke huske nummeret E-Nummeret for blinklysene men kig på et
originalt.

En blinklygte uden dette E-nummer eller med et andet E-nummer må ikke
anvendes som blinklygte. Det andet E-nummer kunne feks være det til
markeringslygter eller til sideblinklygter for biler.

Lange

Fra : Henrik H

Dato : 04-04-04 11:30

> [...]

> selvfølgelig skal undlade at købe dem, da det trods alt, er DIT liv der
> står på spil hvis en billist overser DIT blinklys.

LANGE har som sædvanligt ret.....

mvh
Henrik H.

Fra : Henrik H

Dato : 04-04-04 11:28

Tommy Fer wrote:

> [...]

> dig om din! Hvordan har _DU_ det med at i har skrevet bøder ud på det
> formentlige meget spinkle grundlag mht. bagskærmene?
Svar : DÅRLIGT.....
> Var _DU_ selv iblandt dem der gjorde det?
SVAR : NEJ.
> [...]
> kaldt mig.. øv kan ikke huske ordet, men sammenlignede mig med en der snød i
SVAR : han skal ikke kalde dig andet end dit navn og så ellers være flink !
> [...]
> været til. Måtte vise ham syns sedlen før han ville slappe af...

> Må indrømme at overstående oplevelse pissede mig lidt af.
SVAR : det forstår jeg godt !
Men ved også at politiet har fået afvide de skal holde øje med folk på
prøve plader.
SVAR : tjah - passer I ikke osse Jeres job rimeligt til en vis grænse ?
> Jeg må indrømme jeg syntes det er ok at folk stoppes til og fra
> bakkeåbningen, sørg nu bare for at det er på det rigtige grundlag.
SVAR : ENIG
> Et sidste spg. ved en klub kammerat fik en bøde for tonede blinklys. Hvordan
> vil i håndtere min kærestes GSXR400R ?? Den er typegodkendt med tonede
> blinklys for og agter, ligeså er en GSXR250
SVAR : hvis GSXR400R´en er TYPEGODKENDT med de nævnte blinklysglas og
-pærer kan ingen få en bøde for at køre med dem - så kort er det !
Mange hilsner
Henrik H ( med en smule bagskærm...

Fra : Tommy Fer

Dato : 04-04-04 12:16

> Svar : DÅRLIGT.....
> SVAR : NEJ.
> SVAR : han skal ikke kalde dig andet end dit navn og så ellers være flink
!

Hehe.. sådan er det jo... Som sagt var også ret mugen bagefter.

> [...]
> prøve plader.
> SVAR : tjah - passer I ikke osse Jeres job rimeligt til en vis grænse
?

Jo da... det svare sikkert til McD fyren der bliver ved med at bugge dig med
den store menu, eller cola til....

Hvordan
> SVAR : hvis GSXR400R´en er TYPEGODKENDT med de nævnte blinklysglas og
> -pærer kan ingen få en bøde for at køre med dem - så kort er det !

Det er dem, men hvordan man ser det, aner jeg ikke....

> Mange hilsner
> Henrik H ( med en smule bagskærm...

Og firmasponsorerede reservedele

Sidste kommentar, synte det er rart du svarede på mit indlæg, frygtede lidt
at du ikke gjorde. Jeg forstå egentligt godt din frustration, men alt i alt
tror jeg det folk er mest trætte af er følelsen af urimelighed mht.
pelitesser der blev hevet frem for at finde bødeblokken frem. Det første jeg
så da jeg ankom til nørrebrogade og parkerede var en mc betjent med
bødeblokken fremme. Var sq lidt med til at udelægge aftenen. Plus at bakken
havde besluttet at invitere biler ind på parkeringspladsen. Jeg tror
personligt ikke jeg gider deltage til næste år. Jeg brugte på den forkerte
side af 20 min på at komme ud...

mvh Tommy Fer

Fra : jørgen Sørensen

Dato : 04-04-04 12:03

jeg er måske dum og naiv
men det er lidt utroligt at folk er så sure over at andre der har fået en
arbejdsopgave bare udfører denne.
prøv at sætte dig i denne situation du passer dit arbejde og nogle ikke
ansatte mener du skal stoppe dette fordi de ikke kan lide produktet vil du
da stoppe dit arbejde ??
hvis du kan sige ja til dette så forsæt dit brok
hvis du siger nej det vil jeg ikke , hvorfor beklager du dig så over
politiet passer deres arbejde??
jeg har fået overlæs bøder fartbøder kørehviletids bøder hvorfor det jo
politiet passede deres arbejde og opdagede mig derved.
jeg burde som andre herinde "" være meget sure på politiet""
da jeg elsker fart (har derfor ikke en racer og endnu ikke fået en bøde på
Mc) er tidligere lastbil , langturs chauffør og nuværende mcer.
disse grupper har desværre en del lovbrydere så derfor er politiet særlig
opmærksomme på disse grupper uforståeligt eller???
dette har givet en del spildtid men det må man leve med nu man lader sig
transportere med disse transportformer.
har også oplevet politi der ikke kendte reglerne for den transportform jeg
brugte, men snakker man pænt og ikke belærende men forklarende har jeg
aldrig oplevet at de ikke undersøgte dette og vi derved kom overens
men er man sådan her ,eksempel: jeg har travlt jeg skal nå færgen send
fartbøden til min vognmand og ikke mere snak ellers når jeg jo ikke
færgen,så får du nok problemer denne person gjorde,han nåede ikke færgen da
politiet selvfølgelig besluttede at kontrollere hans bil meget nidkært

--
Hilsen
Jørgen Sørensen

HYUNDAI 2 GOOD 4 YOU

Suzuki GT 500 1976 blue smoker

Suzuki GSX 400 1982

Dnepr K750

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=316

hjemmeside motorcykler : http://fam-drejer.dk/solnamc/index.htm

Russerside : http://fam-drejer.dk/ural/ural1.htm

Hjemmeside Drejer : http://www.fam-drejer.dk/

Fra : Oros

Dato : 04-04-04 15:04

jørgen Sørensen satte sig ved tastaturet og griflede følgende indlæg:
406feb75$0$170$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
Som hermed besvares:

apropos "regler", kig lige på din signatur engang!
Respekter en netbetjents arbejde og kig på
Fnis! :D

--
Rasmus Jensen, Ishøj
Jeg kan mailes på adressen 2 x oros adskilt af @ og endelse på .dk