Lovlige blinklys ?
Fra : Mark Sandberg

Dato : 03-04-04 22:00

Hvad mon Statens Bil Inspektion vil sige til disse retningsvisere?

/Mark.

Fra : Mark Sandberg

Dato : 03-04-04 22:04

"Mark Sandberg" skrev i en meddelelse:

> Hvad mon Statens Bil Inspektion vil sige til disse retningsvisere?

Link: http://www.mbwmotorcycle.com/html/mean_streak.html

/Mark.

Fra : MKS - 74

Dato : 03-04-04 22:10

On Sat, 3 Apr 2004 23:03:33 +0200, "Mark Sandberg" <sandberg@it.dk>
wrote:

>Link: http://www.mbwmotorcycle.com/html/mean_streak.html

Kewl blinklys, men duer vist ikke, lovkravet er en afstand mellem
bageste blinklys på min 180 mm.

<http://www.fstyr.dk/graphics/synkron-library/faerdselsstyrelsen/dokumenter/fagomraader/krav/pdf_sbi/afsnit06.pdf>

punkt 6.04.031

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : Mark Sandberg

Dato : 03-04-04 22:33

"MKS - 74" skrev i en meddelelse:

> Kewl blinklys, men duer vist ikke, lovkravet er en afstand mellem
> bageste blinklys på min 180 mm.
> punkt 6.04.031

Takker, de du'r ikk' i DK!

/Mark.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 03-04-04 22:11

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> writes:

> Link: http://www.mbwmotorcycle.com/html/mean_streak.html

Det er da cute, men svjh er der et krav om minimum afstand mellem
retningsviserne - og dem du linker til overholder ikke det krav.

Jeg har nogle tal som 28 og 18 cm rumsterende i baghovedet, men prøv
at google en uge eller to baglængs i gruppen og se ikke om du kan
finde en rigtig reference.

/Kai

Fra : Steen Gruby

Dato : 03-04-04 22:27

On Sat, 03 Apr 2004 21:11:04 GMT, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@harrekilde.dk> wrote:

Hej Kai.

>Jeg har nogle tal som 28 og 18 cm rumsterende i baghovedet, men prøv
>at google en uge eller to baglængs i gruppen og se ikke om du kan
>finde en rigtig reference.

Det fik mig til at måle afstanden mellem de bageste blinklys på
Paso'en.
Der er 24 cm. mellem dem, og det er den godkerndt med, så det må vist
være 18 cm der er gældende.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Mads Stetter

Dato : 03-04-04 23:12

Steen Gruby wrote:
> [...]
> Paso'en.
> Der er 24 cm. mellem dem, og det er den godkerndt med, så det må vist

OKay... Nogen der ved hvor bred en nummerplade er?

MVH Mads Stetter

Fra : Armand

Dato : 03-04-04 22:56

Mads Stetter <m_stetter@hotmail.com> skrev i en

> OKay... Nogen der ved hvor bred en nummerplade er?

Nej nu holder du sq!
Der ér en verden udenfor at opleve, så prøv lige at forlade skærmen et
øjeblik og tag så en tommestok med ved samme lejlighed og forvis dig om dét
mål igennem en solid egenoplevelse :-|

--
Armand.

Fra : Mads Stetter

Dato : 04-04-04 10:36

Armand wrote:

> [...]
> øjeblik og tag så en tommestok med ved samme lejlighed og forvis dig
> om dét mål igennem en solid egenoplevelse :-|

Åhh... Lad nu vær! Min cykel holder godt 2 km fra mig, og kommer ikke op og
kysser den forløbig!
Så hvis nogen alligevel har målet på en sådan plade, kan det vel ikke være i
vejen for at skrive her!?

Måske jeg skulle have formuleret det anderledes så det ikke lød som om jeg
sad lige ved siden af min cykel, men var for doven og ville hellere ligge og
spise ligge og spise vindruer på en briks, mens jeg læste svaret her i
gruppen!!

Så tag nu bare og pak sammen.... Og spyt ud hvis du har det mål i hovedet!

MVH Mads Stetter

Fra : Mads Stetter

Dato : 04-04-04 10:39

Armand wrote:

> [...]
> øjeblik og tag så en tommestok med ved samme lejlighed og forvis dig
> om dét mål igennem en solid egenoplevelse :-|

Syntes forresten også at du er forbløffende hurtig til at smide et svar på
min post!

MVH Mads Stetter

Fra : Armand

Dato : 04-04-04 13:37

> Syntes forresten også at du er forbløffende hurtig til at smide et svar på
> min post!

Tilfældigt!

Jeg sidder ligeså fjernt fra min #pl. så jeg kan ikke hjælpe dig med
tommestokken

Når jeg reagerede som gjort, skyldes det at jeg gennem tiden har oplevet
flere der i halve år har spurgt til hvad man gør ved et givent problem ved
deres model, og hvor netop varigheden afslørede at der ikke havde været
skruet i mellemtiden - Ergo: Nogen tror vitterligt at deres motorcykel kan
laves on-line uden at de skal rejse sig fra stolen

--
Armand.

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 04-04-04 16:33

> Tilfældigt!

Tror Mads hentyder til, at du svarede 16 minutter FØR Mads postede.

Mindst en af jer trænger til at stille uret

Fra : Ninja Rider

Dato : 04-04-04 14:50

Hejsa

Mads Stetter wrote:
> OKay... Nogen der ved hvor bred en nummerplade er?

Jeg mener bestemt den er 22cm bred. Det målte jeg den hvistnok til da
jeg var ved at sætte den anden nrplade holder på kawa'en for et par uger
siden! dvs. at hvis du sætter blinklysene på hver side af nrpladen, er
det ok!

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Mads Stetter

Dato : 04-04-04 16:26

Ninja Rider wrote:
> [...]
> jeg var ved at sætte den anden nrplade holder på kawa'en for et par
> uger siden! dvs. at hvis du sætter blinklysene på hver side af

Nice... Tak for det Emil! Så er mine jo helt i vinkel!

MVH Mads Stetter

Fra : Veset

Dato : 04-04-04 18:28

>OKay... Nogen der ved hvor bred en nummerplade er?

24 cm.

--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : Freddy Lang

Dato : 05-04-04 18:05

Mads Stetter wrote:

> OKay... Nogen der ved hvor bred en nummerplade er?

240 mm

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Mark Sandberg

Dato : 03-04-04 22:36

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@harrekilde.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har nogle tal som 28 og 18 cm rumsterende i baghovedet, men prøv
> at google en uge eller to baglængs i gruppen og se ikke om du kan
> finde en rigtig reference.

Jep, 180mm ifgl. MKS - 74's henvisning til Færdselsstyrelsen.

/Mark.