Bakkens åbning...
Fra : Henrik H.

Dato : 03-04-04 19:49

Nu må I fandme holde op ! Er I klar over, hvor stort et gode vi mc-er har
i at kunne samles 5-7ooo mennesker OG maskiner og spærre en hel bydel i
flere timer UDEN NOGEN FORM FOR TILLADELSE ?? Tænk lidt over DET !!
Og så er der nogle, der klager over at blive vinket ind til siden.... uh
buh hvor kan I flæbe.... hvis I har rent mel i posen, så er der sgu ikke
noget at klage over... sådan er reglerne - og kan I ikke li´lugten i
bageriet, så flyt til Sverige eller hvor fanden I tror reglerne behandler
Jer bedre !!
Kører I for stærkt - så tag klapset som en mand, hvis I bli´r snuppet !
Kører I med ulovlig mc, så tag klapset........ og blah blah...
MEN lad endelig være med at skrive her og klage Jeres nød..... det gider
vi andre sgu ikke læse om !
Nødspors-kørsel, mc-er der kører med over 130 km/t op mellem rækkerne på
Motorring 3, folk, der ikke gider betale vægtafgift, folk, der ikke gider
erhverve et kørekort til mc.... I Guder hvor det skriger til Himlen af
dumhed !
SÅ ER DÉT SAGT !!
Henrik H. K1200P med blåt arbejdslys !!

Fra : Michael Brock

Dato : 03-04-04 20:04

Hørt......Men det er irriterende at blive stoppet 2 gange på vej til bakke
åbningen, og ikke nå dem man skulle følges med...Men selfølgelig som den ene
betjent sagde til mig.....Du får da noget for dine penge....Og det kan han
jo have ret i..

--
Mvh. Michael..
Be careful out there....

Fra : Lars Nielsen

Dato : 03-04-04 20:01

__ SNIP __ noget om nogen folk...

- Hvad kan man sige... - Manden har jo ret...!!

RadioMan... - Som har det fint med politiet - selv færdselspolitiet...

Fra : MKS - 74

Dato : 03-04-04 20:19

On Sat, 3 Apr 2004 18:48:56 +0000 (UTC), mc-ins@get2net.dk (Henrik H.)
wrote:

>Henrik H. K1200P med blåt arbejdslys !!

Hvis det skal betyde at du arbejder i politiet er det nu lidt trist -
Jeg håber (og tror da egentlig også) at politifolk generelt er lidt
mere velartikulerede end det du der får fyret af...

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : Steen Gruby

Dato : 03-04-04 20:40

On Sat, 03 Apr 2004 21:18:54 +0200, MKS - 74 <priller@tiscali.dk>
wrote:

Hej.

>Hvis det skal betyde at du arbejder i politiet er det nu lidt trist -
>Jeg håber (og tror da egentlig også) at politifolk generelt er lidt
>mere velartikulerede end det du der får fyret af...

Principielt er jeg enig, men den svada befæstiger blot min indgroede
aversion mht. intilligensniveauet hos ordensmagten.
Det forklarer måske også hvorfor det nyeste regulativ om
motorkøretøjers udrustning ikke er trængt ind endnu

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : MKS - 74

Dato : 03-04-04 20:44

On Sat, 03 Apr 2004 21:39:45 +0200, Steen Gruby <oz9zi@(AT)gruby.dk>
wrote:

>Principielt er jeg enig, men den svada befæstiger blot min indgroede
>aversion mht. intilligensniveauet hos ordensmagten.

En sådan aversion har _jeg_ ikke , og blot fordi en eller anden
tilfældigt antyder at han/hun arbejder i politiet er det jo ikke
_nødvendigvis_ rigtigt - indlægget er så overdrevent <bleep> at det
virker påtaget og "trollagtigt".

>Det forklarer måske også hvorfor det nyeste regulativ om
>motorkøretøjers udrustning ikke er trængt ind endnu

He-he, efter d. 1 April tror jeg nu på at det hjælper lidt...

Fra : Oros

Dato : 03-04-04 21:06

MKS - 74 satte sig ved tastaturet og griflede følgende indlæg:
893u60t2l9pggafm58s6ns87e5i66qi78e@4ax.com
Som hermed besvares:

> Hvis det skal betyde at du arbejder i politiet er det nu lidt trist -
> Jeg håber (og tror da egentlig også) at politifolk generelt er lidt
> mere velartikulerede end det du der får fyret af...

Hehe, jeg sad med tanken om at det da var en stor maskine at have en
teenager til at køre rundt på!
Eller også lugter det bare lidt af en med dårlig samvittighed der har brugt
en forfærdelig masse tid på at skrive en masse uberettigede bøder
(skærmfidusen). Prøv lige at gange antallet af folk med antallet af minutter
brugt på at skrive og ikke mindste diskutere disse bøder, hold da helt sjov
mand.

Dermed ikke sagt at jeg ellers er uenig i udtalelserne.

--
Rasmus Jensen, CBR600F2 ex kåbe.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=222

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 03-04-04 20:25

mc-ins@get2net.dk (Henrik H.) writes:

> [...]
> flere timer UDEN NOGEN FORM FOR TILLADELSE ?? Tænk lidt over DET !!
> Og så er der nogle, der klager over at blive vinket ind til siden.... uh

Det virker bare aldeles komplet idiotisk at Glostrup politikreds (ikke
København, ikke Rigspolitiet - ifølge en politibetjent jeg talte med)
beslutter sig for at køre §77 eftersyn på motorcykler netop på sådan
en dag. At så Politiet ovenikøbet ikke kender gældende lov at jo bare
til at grine (græde) over. Og det ser ikke skide kønt ud når Politiet
begynder at true motorcykelister som klager deres nød (efter gældende
lov) om at "de kan da godt blive sendt til syn" hvis ikke de holder op
med at brokke sig over at Politiet ikke har "opdaget" en 3½ måned
gammel bekendgørelse fra trafikstyrelsen (nr 1828, af 17. december
2003).

Og hive 50 motorcykelister ind på en alt for lille parkeringsplads er
jo bare decideret - hmmm - "ufikst".

Jeg har rent mel i posen, blev ikke stoppet, men er ganske almindelig
irriteret over Glostrup politi ødelægger den elelrs goodwill og gode
stemning der ellers er på en bakkeåbning/lukning.

> [...]
> noget at klage over... sådan er reglerne - og kan I ikke li´lugten i
> bageriet, så flyt til Sverige eller hvor fanden I tror reglerne behandler

Jeg har aldrig oplevet samme behandling i hverken Norge eller Sverige
- selv under Den Store Nordiske Rockerkrig, blev vi (motorcykelister)
behandlet bedre [I Norge omtaler man rockere som "MC-kriminelle"].

> SÅ ER DÉT SAGT !!
> Henrik H. K1200P med blåt arbejdslys !!

K for Klap-i eller klaphat?

Kai, pt bosat i Sverige, med svensk registreret MC og BIL. Og ja, jeg
har alle BroPendler regningerne som beviser det, hvis du skulle
spørge.

Fra : Denise

Dato : 03-04-04 20:37

Henrik H. wrote:
> [...]
> på Motorring 3, folk, der ikke gider betale vægtafgift, folk, der
> ikke gider erhverve et kørekort til mc.... I Guder hvor det skriger

Hvad er det liiige du vil opnå med dette, andet en at få bekræftet en masse
fordomme om politiet, og få resten af etaten til at krumme tæer over dit
indlæg.
Denise

Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-04-04 20:39

Don´t feed the trolls......

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Denise

Dato : 03-04-04 20:43

Thomas Jensen wrote:
> Don´t feed the trolls......

Hihi, jeg var lige ved at skrive det samme, men det kunne jo godt være en
politimand, ud fra niveauet
Denise.

Fra : Steen Gruby

Dato : 03-04-04 20:54

On Sat, 3 Apr 2004 21:38:48 +0200, "Thomas Jensen"
<thomas@thomas-jensen.dk> wrote:

>Don´t feed the trolls......

Undskyld Thomas (bebe).
Du har ret

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : AW på TRX

Dato : 03-04-04 23:10

> Don´t feed the trolls......

Det er ikke en trold. Det er Henrik H...... (Han ønsker åbenbart ikke sit
efternavn frem) og HAN ER MC-Betjent.

Det tager ca. 30 sekunders efterforskning at finde ud af at manden er ansat
ved politiet.

Allan
TRX 850

Fra : MKS - 74

Dato : 03-04-04 23:18

On Sun, 4 Apr 2004 00:09:47 +0200, "AW på TRX"
<allanfjern@ikkemedmalwis.dk> wrote:

>Det er ikke en trold. Det er Henrik H...... (Han ønsker åbenbart ikke sit
>efternavn frem) og HAN ER MC-Betjent.

Joh - men derfor kan man stadig godt være en troll.

>Det tager ca. 30 sekunders efterforskning at finde ud af at manden er ansat
>ved politiet.

Det er vel stadig ret nemt at udgive sig for andre, specielt hvis man
poster via en web-service, men ok den er _måske_ nok legitim nok,
MC-instruktørerne har jo en H. Hauberg ansat. Faktisk lidt trist
selvom han nu forsøger at trække i land....

Fra : Mich@el

Dato : 03-04-04 20:46

Hejsa..

> [...]
> noget at klage over... sådan er reglerne - og kan I ikke li´lugten i
> bageriet, så flyt til Sverige eller hvor fanden I tror reglerne behandler
Tja, man burde nu kunne forvente af etatens folk, at de i det mindste kender
de regler, som de er sat til at overvåge om vi MC`ister overholder.

Og det med bagskærmens længde minder nu mest om enten chikane, eller værre,
incompentence hos dem med "blåt" arbejdslys.

> Kører I for stærkt - så tag klapset som en mand, hvis I bli´r snuppet !
Svært at være uenig i.

> Kører I med ulovlig mc, så tag klapset........ og blah blah...
Også svært at være uenig i.

Nu kender jeg en af æggeskallerne med blåt arbejdslys som kører på fyn, Og
han er mildt sagt forundret over alt det bøvl med længden af bagskærmen.

Men måske nyhederne om lovændringer når hurtigere ud til færdselspolitiets
folk i provinsen end i københavn. ???

Hvis jeg som trafikant bryder færdselslovene, tager jeg bøden med kunsende
ro, velvidende om at det er min egen skyld.

Men den chikane/incompentence som i lagde for dagen Mht. længden af
bagskærme, med risikable manøvrer til følge, så tag jeres verbale øretæver
som mandfolk, og ikke som tudefjæs.

Generelt mener jeg at der i denne NG er stor respekt over for jer og jeres
arbejde, men jeres fremturen Mht. længden af bagskærme er ikke just
befordrerne for denne respekt.

Så tør øjnene min ven.

Med tilbagelænet hilsen
Mich@el

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-04 20:58

Henrik H. skrev i meddelelsen ...

>sådan er reglerne - og kan I ikke li´lugten i
>bageriet, så flyt til Sverige eller hvor fanden I tror reglerne behandler
>Jer bedre !!

Beklager, men sådan fungerer et demokrati ikke, det er nu engang alles ret
at forsøge, gennem det demokratiske system, at ændre reglerne, herunder ytre
sig frit !

mvh
Orla

Fra : Per P.

Dato : 03-04-04 21:05

> [...]
> Motorring 3, folk, der ikke gider betale vægtafgift, folk, der ikke gider
> erhverve et kørekort til mc.... I Guder hvor det skriger til Himlen af

Er du overtræt, sulten eller ved at få tænder?

Hvis blåt arbejdslys indikerer at du virkelig er under politiets vinger så
er vi sgu ilde stedt her i DK

Det der med at "det gider vi andre sgu ikke læse om", så er der jo ingen der
forpligter dig til at læse alle indlæg. Jeg gider eksempelvis ikke læse dem
der omhandler valg af tændrør.

Men da der ud fra tekstens ordvalg ikke er den store chance for at du
forstår dig på latin, så vil jeg hermed oversætte ordene "Si
tacuisses,philosophus mansisses" for dig. Det betyder på godt dansk, at hvis
du havde kunne holde din mund, havde du ikke røbet dit intelligensniveau.
Men nu er du afsløret.........

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse og rent Mel i posen
Citat : Bare rolig, det gror sammen igen....

Fra : sk@ndersen

Dato : 03-04-04 21:27

Du har da ret, selvfølgelig skal vi finde os i at blive stoppet og
kontrolleret.
Men jeg er en voksen mand på godt 50 og jeg vil ikke irettesættes af en
betjent som ikke kender reglerne. Jeg ved at de fleste betjente er gode
menneskekendere, jeg tror "min" havde en dårlig dag - og det kan vi jo alle
sammen have.
Jeg talte pænt og svarede på det jeg blev spurgt om.
Hvor er din bagskærm ? Mit svar var at mc'en er lovlig i flg. gældende
foreskrifter, som jeg læser dem.
Der skal være 15 cm..... osv. - blev jeg belært om.
Jeg vil notere dig. Lidt hjælpeløst blev der udfyldt en "Tilkendegivelse fra
politiet".
Jeg kunne have forstået, hvis betjenten havde checket bremser, lys og andre
ting, men nej overhovedet ikke.
Jeg nægtede forøvrigt at modtage bøden, hvad det betyder ved jeg ikke - fik
det heller ikke oplyst.
Jeg er da på en eller anden måde glad for at se at politiet nu har så mange
ressourcer.
Jeg kender en del som ikke har fået opklaret tyverier, hvor årsagen skulle
være ressource mangel i politiet.

Det er første gang jeg som bilist - siden 69, er blevet stoppet af
politiet - og vise kørekort.
(Jeg har endda kørt TAXI i Jylland i 5 år - og da blev der til tider kørt
"råddent" - om natten).

mvh
Søren
XJ900S

Fra : Mark Sandberg

Dato : 03-04-04 21:38

"Henrik H." skrev i en meddelelse:

> MEN lad endelig være med at skrive her og klage Jeres nød..... det gider
> vi andre sgu ikke læse om !

> SÅ ER DÉT SAGT !!
> Henrik H. K1200P med blåt arbejdslys !!

Uhh-huuu. Har du lært dansk på en svensk mobiltelefon, eller er du bare lidt
ked af det idag - kære ven?

Så gør jobbet bedre næste gang

/Mark.
VN 1500 Mean Streak - uden arbejdslys

Fra : Armand

Dato : 03-04-04 22:31

> [...]
> buh hvor kan I flæbe.... hvis I har rent mel i posen, så er der sgu ikke
> noget at klage over... sådan er reglerne -

Stik lige selv piben ind Henrik, før du begynder at lyde ligeså jamrende som
dine modparter(?) :-|

Når dét så er sagt, kan det så passe at kollegerne har ladet sig stresse
og/eller irritere på sådan en dag?
De fleste regner vel som jeg mc-betjente for ligesindede i uniform, hvorfor
man bliver negativt overrasket over at møde en mavesur motorbimmer der på
ingen måde er med på melodien :-|

DMC, der var høringsberettiget i sagen om stænklappens længde, udtalt til
færdselstyrelsen: "at den hidtidige regel nærmest kun er blevet brugt som
chikane mod udsete motorcyklister og dette i størst udstrækning på
Østsjælland - Hvilket måske hænger sammen med politiskolens beliggenhed"
Hvis man antager at meldingerne om at netop den traditionelle(?) chikane
omkring stænklappens længde vitterligt er blevet brugt i vid grad i
torsdags, så er
denne ellers hårde udtalelse til en offentlig instans i mine øjne blevet
bekræftet i høj grad, og dét klæder ikke etaten, og da slet ikke sådan en
dag :-|

Jeg kan selv irriteres over antallet af folk der uberettiget blærer(?) sig i
kortegen, såvel som i den daglige trafik, v.h.a. brug af prøveplader; men på
sådan en dag burde de uniformerede have mere end nok at gøre med regulering
i almindelighed til at der ikke burde være tid til "forbryderjagt" :-/

--
Armand.

Fra : Biker Mike

Dato : 03-04-04 23:43

Ævle, bævle, bavle røv, Det er røv provokerende at politiet absolut skal
bruge dagen til at bolle folk. At fjolserne det kører som død og helvede på
vejene bliver stoppet har jeg ikke noget imod, men at der bliver delt
parkerings bøder ud til dem som parkerer uden ulempe for den øvrige færdsel,
og iøvrigt i overensstemmelse med parkering københavns retningslinier 15 min
tidligere end politiet mener er rimeligt, samt deler bøder ud for bagskærme
som de ingengang selv kender reglerne for og derfor helt uberettiget
chikanerer folk med, er rent ud sagt skide irriterende på en så glad og
hyggelig dag som netop bakkeåbningen er, iøvrigt tror jeg ikke en skid på at
du er betjent, dertil er dine meninger og udtalelser for stupide, og du
burde også vide at etaten ingen mulighed overhovedet har for at standse
traditionen "bakkeåbning" samt lukning, irritere, chikanere, samt gøre livet
surt for os, og køre en negativ stemning op, javel,, men standse den, aldrig
!!!

Med venlig hilsen
Michael Sørensen

Jeg laver ikke noget i dag,
for i går lavede jeg heller ikke noget,
og det blev jeg ikke færdig med.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 04-04-04 10:13

"Er I klar over, hvor stort et gode vi mc-er har i at kunne samles 5-7ooo
mennesker OG maskiner og spærre en hel bydel i flere timer UDEN NOGEN FORM
FOR TILLADELSE ?? Tænk lidt over DET !!"

Ja, hvorfor er det så svært at få tilladelser, når det handler om MC (og
ofte også biler), så snart det er maraton, cykelløb mv. så spærre man kan
det mester af byer af, i hele og halve dage....?!?
Men i princippet behøver vi vel ikke en tilladelse til at køre i samlet
flok.... bare vores MC'er er lovlige eller...? Kender ikke de specifikke
regler.

************

"og kan I ikke li´lugten i bageriet, så flyt til Sverige eller hvor fanden I
tror reglerne behandler
Jer bedre !!"

Jeg har indtil nu troet at jeg levede i et demokratisk samfund, tager jeg
fejl, vil jeg da overveje Sverige..... Det skulle være demokratisk....

*************************

"Kører I for stærkt ...... Nødspors-kørsel, mc-er der kører med over 130
km/t op mellem rækkerne på Motorring 3, folk, der ikke gider betale
vægtafgift, folk, der ikke gider
erhverve et kørekort til mc.... I Guder hvor det skriger til Himlen af
dumhed !"

Det er jo slet ikke det, som det går på, selvfølgelig skal det stoppes, heri
er ingen vist uenige. Men det er chikanerier, hvor stor flokke af MC'er
stoppes, og det eneste i kigger efter er fx. bagskærm... Hvor mange ulykker
har for kort skærm givet anledning til?? Men kig på bremser mv. gør I
ikke..... Jeg kan endda nævne et eksempel på en som blev stoppet med lovlig
bagskærm, men noget skulle han noteres for, så det blev en beskidt
nummerplade!!!!! Der blev overhovedet ikke tjekket andet på hans MC og han
blev for øvrigt vinket ind sammen med en hel flok, hvor mange fik bøde for
netop bagskærm. Så nu hvor reglen er væk, kan jeg kun frygte hvad i vil give
os bøder for i fremtiden....

Jeg vil lige nævne at jeg aldrig har fået en bøde for kort bagskærm (den har
altid været for kort efter de gamle regler...), men de 2 fartbøder jeg har
fået har jeg naturligvis betalt uden brok. Jeg vil dog sige at det undre
mig, hvad politiet laver på en øde motorvej i det Jyske en sen aftentime,
når der er resursemangel, der må være steder hvor det er vigtigere at sætte
ind...

Jeg har generelt stor respekt for politiet, men sager som disse gør man
mister en smule respekt hver gang det sker...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 04-04-04 11:54

On Sun, 4 Apr 2004 11:12:42 +0200, "Henrik Nielsen - RaptorMC.dk"
<xng@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>Men i princippet behøver vi vel ikke en tilladelse til at køre i samlet
>flok.... bare vores MC'er er lovlige eller...? Kender ikke de specifikke

Fordi maraton, cykelløb og lignende arrangementer er foregår under en
løbsledelse og er behørigt anmeldt til politiet. Det er vores kortege
ikke. Og det er faktisk ikke tilladt at stimle sammen i større
grupper, uden først at anmelde det til politiet - det er faktisk
gadeuorden og politiet ville være i deres gode ret, til at bede os
passere gaden.

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'Wer bremst, hat Angst!' - Werner Beinhart

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 04-04-04 14:05

Ok, så må man jo stadig forsøge at få de nødvendige tilladelser

Er der egentlig regler for mange (MC'er) der skal før man skal søge
tilladelse, eller hvordan afgør man det??

Fra : Armand

Dato : 04-04-04 14:42

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk <xng@post.cybercity.dk> skrev i en
> Ok, så må man jo stadig forsøge at få de nødvendige tilladelser
>
> Er der egentlig regler for mange (MC'er) der skal før man skal søge
> tilladelse, eller hvordan afgør man det??

Det mener du ikke!?
Turde du stå som arrangør af dén tur??
Og hvad nu hvis DU får afslag og det offentlige benytter sig af den
kendsgerning til at forsøge at aflyse arrangementet: "Kør hjem igen - Henrik
har ikke fået lov til at gennemføre kortegen i år" ???

--
Armand.

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 05-04-04 08:42

On Sun, 4 Apr 2004 15:42:28 +0200, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

> [...]
>kendsgerning til at forsøge at aflyse arrangementet: "Kør hjem igen - Henrik
>har ikke fået lov til at gennemføre kortegen i år" ???

Som arrangør må man som minimum forvente en regning for den
efterfølgende oprydning. Måske man ligefrem vil kunne blive stillet
til ansvar for evt. ulovligheder begået af deltagerne? Ingen af delene
er særlig interessante, ville jeg mene.

Der er kun en måde at afvikle et arrangement som Bakkens åbning og
lukning på - og det er under kollektivt ansvar. Hvis vi ikke lever op
til ansvaret, så vil straffen blive derefter - kollektiv!

Heldigvis er der jo ikke meget at komme efter - vi nyder dagen og gør
ikke noget for at spolere den for os selv, samtidig med at vi gerne
vil vise os selv og vores motorcykler frem fra vores bedste side.

Vi skal bare ikke glemme, at det foregår på dispensation fra
samfundets normale regler, hvilket er muligt fordi vi lever i et
tolerant land.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-04-04 18:07

"Det mener du ikke!?
Turde du stå som arrangør af dén tur??"

Nej, nu var det ikke mig personligt. Men jeg kender til at par
klubber/foreninger som mange gange har forsøgt at få tilladelse, til
fællestur/kortegekørsel. Men har fået afslag. Den ene klub og oven i købet
forsøgt at låne et lukket område, som ikke bliver brugt af andre (på det
tidspunkt de skulle bruge det). Stadig afslag. De gennemførte arrangementet
på offentlig vej, til stor gene, da det tiltrak så mange tilskuere at
trafikken næsten gik i stå..... Men om det har haft nogen konsekvenser ved
jeg ikke......

Men turen i Esbjerg, Skærtorsdag, er der heller ikke søgt tilladelse til
den???

Fra : Magne Vingsand

Dato : 04-04-04 14:49

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Ok, så må man jo stadig forsøge at få de nødvendige tilladelser
>
> Er der egentlig regler for mange (MC'er) der skal før man skal søge
> tilladelse, eller hvordan afgør man det??

Sikkert fra og med mc nr.2..
Går du søndagstur med familien - husk å søke om tillatelse god tid i
forveien!

--
Magne Ténéré/Endupamp
(ganske lite fornøyd med alle "forbudene", spesielt i Norge)

Fra : Gert Bo thorgersen

Dato : 05-04-04 01:10

Jeg tvivler lidt på den med at det ikke er tilladt at stimle sammen i større
grupper; altså en lovparagraf. Dette er jo netop den slags vi historisk får
fortalt at man praktiserede i Tyskland under Hitler og i Sovjet under
Stalin, kontra ikke i dedemokratiske lande.
Der er nok nærmere en paragraf fortællende noget om offentlige
arrangementer.

Mvh. Gert Thorgersen

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 05-04-04 07:47

On Mon, 5 Apr 2004 07:10:11 +0700, "Gert Bo thorgersen"
<gbt@loxinfo.co.th> wrote:

> [...]
>Stalin, kontra ikke i dedemokratiske lande.
>Der er nok nærmere en paragraf fortællende noget om offentlige

Jamen så underbygger jeg da bare min påstand med et link til
Københavns Politis politivedtægt:

<http://www.kbhpol.dk/default1.asp?side=regler&kat=pvt>

- kig under "G" for "Gadeuorden" eller "O" for "Opløb" og "Optog".

§ 6:
"Politiet kan forbyde enhver, der opholder sig på en gade, at stå
stille der eller at færdes frem og tilbage på kortere strækninger, når
den pågældendes ophold eller færden medfører ulempe for omboende eller
forbipasserende, eller der er begrundet formodning om, at den
pågældende på dette sted udøver et ulovligt erhverv."

Vi kommer vist ikke uden om, at vi falder ind i den kategori :-/

Fra : Richard

Dato : 04-04-04 10:49

Henrik H. wrote:

> Nu må I fandme holde op ! Er I klar over, hvor stort et gode vi mc-er
> har i at kunne samles 5-7ooo mennesker OG maskiner og spærre en hel
> [...]

Amen, Henrik

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : Schlaeger

Dato : 04-04-04 11:02

Henrik H. wrote:

> Nu må I fandme holde op !
........ og blah blah...
> MEN lad endelig være med at skrive her og klage Jeres nød..... det gider
> [...]

Jeg er FULDSTÆNDIGT ENIG.

Stop så det klynkeri, og prøv at lade som om I er lidt voksne !!!

Derefter kan I tage et kørekort, og så endelig forsøge at følge de regler,
som ikke gælder specielt for MC'ister, men for alle i dette dejlige land.

Mch Schlaeger