Jeg har lige været på www for at læse detdu henviser til. Jeg skal have
lavet en udprintning til at gemme.
Men min forklaring til at jeg vælger at bruge K&N luftfiltre er at de jo
først skal renses efter 100.000 km ikke off-road kørsel, og samtidig næsten
intet mindsker i luftgennemstrømningen selv når de er god støvede. Dette har
jeg mange viste tester af i bøger og artikler.
Så det er ikke kun for at få flere Hk, men også for at bibeholde dem man
allerede har.
Mvh.Gert Thorgersen
"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted(hos)post.tele.dk> wrote in message
news:4072fcea$0$216$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> Gert Bo thorgersen skrev i meddelelsen ...
> >Jeg har i dag fået e-mail fra David Silver Spares i England oplysende at
de
> >ikke har K&N filtre til Honda VTR 1000, men kun originale luftfiltre.
>
>
> Nok fordi at en firestorm er optimalt tunet fra fabrikken
>
> >Hvor, helst i udlandet, finder er der forhandlere som har den aktuelle
> ting,
> >og evt. også andre tunings genstande til den nævnte motorcykel ?
>
>
> Inden at Du nu splitter cyklen helt ad, så var det måske en ide at læse
her:
>
http://users.adelphia.net/~lcjhnsn/ljs_super_hawk_tuning_page.htm
>
> Det minder sådan lidt om "viel geschrei, weniger wolle !"
>
> mvh
> Orla
> VTR stock mode
>
> >Mvh. Gert Thorgersen
> >
> >
> >
>
>