Databaser i Italien
Fra : Christian Bech

Dato : 03-04-04 15:53

Hej NG,

Går lidt og overvejer at hente en Honda i Tyskland - men så tænkte jeg,
hvorfor ikke prøve i Italien, når jeg nu alligevel skal til Sydtyskland for
at hente de fede cykler..

Men kender i nogen sider i Italien, hvor man kan se på cykler - altså a la
mobile.de? - Hører også gerne fra folk der har erfaring med at hente i netop
Italien..

På forhånd tak

Christian

cbech@stofanet.dk

Fra : Søren Johansen

Dato : 03-04-04 20:10

"Christian Bech" skrev:
> [...]
>
> Men kender i nogen sider i Italien, hvor man kan se på cykler - altså a la
> mobile.de? - Hører også gerne fra folk der har erfaring med at hente i

Du kan da prøve at se lidt på www.secondamano.it.

Jeg oplevede dog at udvalget var større og priserne lavere i Tyskland, da
jeg ledte efter det der blev min Ducati.

Mvh
Søren
888