Tilkørsel af ny motorcykel!
Fra : Peter

Dato : 03-04-04 10:09

Hej

Går med stærke ønsker om at købe den nye Yamaha fz6 Fazer.

Skal alle nye motorcykler tilkøres roligt de første 2500 km ca. eller var
det kun nødvendigt førhen?

Har hørt at det skulle være ligemeget med nye biler!

Hvordan med at sidde 2 på maskinen i tilkørselsperioden. Vil maskinen så
sejtrække for meget. Min veninde vil nok være ked af ikke at få en tur bagpå
de første 2500 km (eller hvor langt den nu skal tilkøres!

På forhånd tak for svar!!

Fra : Thorstein

Dato : 03-04-04 10:29

I min MC manual er der beskrevet specifikke maks omdrejninger mc'en må køre
med i længere tid - afhængigt af hvor tæt man er på 1000 km.

Der anbefales også, at der skiftes olie + filter efter 1000 km.

Om det har noget på sig, eller det er for at få mig en tur forbi
forhandleren - aner det ikke

/ Thorstein
XJ600div 2003

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-04 10:34

Peter wrote:
> [...]
> så sejtrække for meget. Min veninde vil nok være ked af ikke at få en
> tur bagpå de første 2500 km (eller hvor langt den nu skal tilkøres!

check denne side, han ved hvad han taler om (personlig erfaring)

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE '00
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Armand

Dato : 03-04-04 16:28

Peter Jakobsen <pjakob--slet-dette--(snabela)teliamail punktum dk> skrev i
en news:406e8514$0$18663$d40e179e@nntp05.dk.telia.net...
> check denne side, han ved hvad han taler om (personlig erfaring)
>
> http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

Og det var også lige dén site at Jørund hængte sin hat på!

--
Armand.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-04-04 19:27

> Og det var også lige dén site at Jørund hængte sin hat >på!

turde jeg sgutte
Han skriver også man skal bruge bilolie, men bilolie og en vådkobling ?

Nogen derforresten ved om man det er skidt eller godt at motorbremse under
tilkøringsperioden ?

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Anders Houmark

Dato : 03-04-04 19:55

Thomas Jensen wrote:

> turde jeg sgutte
> Han skriver også man skal bruge bilolie, men bilolie og en vådkobling
> ?

Har (vist nok!) læst på VFR.dk om en person der havde fyldt bilolie på sin
VFR750, og så begyndte koblingen at glide... Da han skiftede det til "den
korrekte olie" var koblingen finfin..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 03-04-04 20:48

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> writes:

> Har (vist nok!) læst på VFR.dk om en person der havde fyldt bilolie på sin
> VFR750, og så begyndte koblingen at glide... Da han skiftede det til "den
> korrekte olie" var koblingen finfin..

Dette skyldes at han nok har brugt en helsyntetisk olie, som
indeholder ekstra smørremidler. En bil har seperat gearolie, mens en
motorcykels gearkasse smøres af den normale smørreolie. Det er bl.a.
derfor at API/SAE spec'sne er blevet delt over i bil og motorcykel
specs.

/Kai

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 03-04-04 20:53

Kai Harrekilde-Petersen <khp@harrekilde.dk> writes:

> [...]
> motorcykels gearkasse smøres af den normale smørreolie. Det er bl.a.
> derfor at API/SAE spec'sne er blevet delt over i bil og motorcykel

Damn, nu må jeg snart tage mig sammen og lave den DFM-olie-FAQ som
Gruby har tryglet/spurgt/opfordret mit til de sidste X år...

Jeg lover det Steen! - men jeg ved sgutte lige hvornår jeg skal gøre
det.

/Kai

Fra : Flemming Nyboe

Dato : 04-04-04 19:01

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@harrekilde.dk> wrote in message

> Damn, nu må jeg snart tage mig sammen og lave den DFM-olie-FAQ som
> Gruby har tryglet/spurgt/opfordret mit til de sidste X år...

Hej Kai (tak for sidst)

Kunne det ikke være lækkert hvis vi havde en generel FAQ til gruppen?
Olie er jo kun ét af de emner som kommer op med jævne mellemrum.
Dertil kommer Lysregler, Kørekortsregler, "Hvilke dæk til en ...", osv.

Måske Tony ville hoste en FAQ ?

Der er selvfølgelig ikke altid enighed om hvad der er rigtigt og forkert, og
hvis alle frit kunne uploade deres guldkorn til en FAQ, kunne det skade
konsistensen. Men vi kunne udvælge et lille (!) FAQ-udvalg, som kunne holde
orden i den, og så kunne man sende dem sine forslag til tekster.

Jeg ved at Bager allerede har adskillige typegodkendte e-mails liggende om
forsk. emner.

Mange MC emner er komplekse og der findes mange meninger. F.eks. tilkørsel,
for nu lige at holde bare lidt fast i subj. Til en FAQ synes jeg det ville
være smukt at præsentere forskellige synspunkter og argumenter, for dermed
at gøre det muligt for læseren at danne sine egne.

Der findes selvfølgelig FAQ's i forvejen, endda på dansk (f.eks. DMC) og der
er jo ingen grund til at konkurrere, men der er stadig nogen redundans i
trådene på DFMC, så jeg synes godt vi kunne have en FAQ. Så kan vi jo altid
smide et link til en anden FAQ, hvis svaret findes der.

--
VH Flemming Nyboe
www.dfmc.dk/flemming_nyboe

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 04-04-04 21:00

"Flemming Nyboe" <nyboe@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> [...]
> Olie er jo kun ét af de emner som kommer op med jævne mellemrum.
> Dertil kommer Lysregler, Kørekortsregler, "Hvilke dæk til en ...", osv.

Joda. Du har vist liiige meldt dig til at tage en af emnerne. Se her:

http://www.dmcn.dk/FAQ/visalt.asp

> Måske Tony ville hoste en FAQ ?

Se ovenfor. DMCN og dfm.dk folkene taler sammen og koordinerer, svjv.

/Kai

Fra : Flemming Nyboe

Dato : 04-04-04 21:34

> Joda. Du har vist liiige meldt dig til at tage en af emnerne. Se her:
>
> http://www.dmcn.dk/FAQ/visalt.asp

Nydeligt.
Jeg mente også Armand engang havde skrevet om en FAQ, men da der ikke var
nogen indgang til den fra dfmc.dk fandt jeg den ikke.

> Se ovenfor. DMCN og dfm.dk folkene taler sammen og koordinerer, svjv.
Der kan man bare se. Jeg vidste ikke at de drenge var musikalske

--
VH Flemming Nyboe
www.dfmc.dk/flemming_nyboe

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 04-04-04 21:50

> [...]

> nogen indgang til den fra dfmc.dk fandt jeg den ikke.

> Der kan man bare se. Jeg vidste ikke at de drenge var musikalske

*skumle* jajajaja - der skulle selvfølgelig have st¨ået dfmc.dk, men
sådan er der så meget.

Hvor der handles, der spildes. Meget, nogle gange.

/Kai

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-04 20:38

Anders Houmark skrev i meddelelsen ...

>Har (vist nok!) læst på VFR.dk om en person der havde fyldt bilolie på sin
>VFR750,

Til gengæld har jeg altid brugt bilolie på mine Mc'er, (BSA B33, XS850,
VTR1000), og det går nu meget fint.

mvh
Orla

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 03-04-04 20:46

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> writes:

> turde jeg sgutte
> Han skriver også man skal bruge bilolie, men bilolie og en vådkobling ?

Han skriver:

"Use Valvoline, Halvoline, or similar 10 w 40 Petroleum Car Oil for at
least 2 full days of hard racing or 1,500 miles of street riding /
driving. After that use your favorite brand of oil."

Petroleum er cluet her - det er en mineralsk olie (ikke en
del/hel-syntetisk olie). Pointen er her at olien må¨ikke smøre for
godt, da skraberingene så ikke bliver slidt til.

> Nogen derforresten ved om man det er skidt eller godt at motorbremse under
> tilkøringsperioden ?

Han _anbefaler_ både hårde accellerationer og motorbremser:

"Remember that both hard acceleration and hard engine braking
(deceleration) are equally important during the break in process"

/Kai

Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-04-04 20:53

> Han _anbefaler_ både hårde accellerationer og motorbremser:
>
> "Remember that both hard acceleration and hard engine braking
> (deceleration) are equally important during the break in process"

Jow kan jeg læse, men hvis man bruge tøsemetoden som fabrikanten anbefaler ?

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 03-04-04 21:48

> Jow kan jeg læse, men hvis man bruge tøsemetoden som fabrikanten anbefaler ?

Så må svaret være nej, imho.

/Kai

Fra : Armand

Dato : 03-04-04 21:10

Kai Harrekilde-Petersen <khp@harrekilde.dk> skrev i en

> Han _anbefaler_ både hårde accellerationer og motorbremser:

Tandhjul, hvoraf der er en del i motoren, skal også køres til, og de har
såvel en forside (á acceleration) og en bagside (á motorbremsning) - Derfor!

--
Armand.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 04-04-04 07:56

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:

> [...]
> såvel en forside (á acceleration) og en bagside (á motorbremsning) - Derfor!

Det har du jo så evig ret i, men ham MotoTune gutten påstand er jo, at
med moderne støbe- og slibeteknikker, så er det hovedsageligt
tætningen mellem skrabering og cylinder, som skal tilkøres/tilslides.

Hvor meget dét bunder i fakta ("Hwis det æ' fakta så benægter 'A
fakta") har jeg ingen anelse om.

/Kai

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-04-04 00:06

Armand wrote:

> Og det var også lige dén site at Jørund hængte sin hat på!

And may he rest in peace! Sender en tanke...

--
Tony
(der aldrig fik mødt ham, men ivrigt læste med i DFM når han delte ud af

Fra : NeoFazer

Dato : 03-04-04 10:39

> Skal alle nye motorcykler tilkøres roligt de første 2500 km ca. eller var
> det kun nødvendigt førhen?

FZ6 skal ifølge manualen tilkøres på følgende måde:

0-1000 km:
Avoid prolonged operation above 7000 r/min (ca. 130 km/t i sjette)

1000-1600 km:
Avoid prolonged operation above 9000 r/min (bye bye kørekort km/t)

Første eftersyn iøvrigt ved 1000 km.

Ikke noget problem med 2 på maskinen...der er rigeligt bundtræk til at den
har det fint med det.

Om vigtigheden af indkøringen skriver de:

There is never a more important period in the life of your engine than the
period between 0 and 1600 km.
Since the engine is brand new do not put an excessive load on it for the
first 1600 km.
The various parts in the engine wear and polish themselves to the correct
operating clearances.
During this period, prolonged full-throttle operation or any condition that
might result in the engine
overheating must be avoided.

/Lars Martin - Yamaha FZ6S Fazer
http://www.dfmc.dk?id=524

Fra : Peter

Dato : 03-04-04 11:26

Hej Neo

I indkørselsperioden er det vel ikke godt at have 2 på maskinen eller hvad?
Sådan forstår jeg da det de skriver " Since the engine is brand new do not
put an excessive load on it for the
first 1600 km."

Hvordan er den ellers at køre på?

Er den hurtig?

Kender du nogle specs for den? Topfart og acc.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 03-04-04 12:08

> [...]
> hvad? Sådan forstår jeg da det de skriver " Since the engine is brand
> new do not put an excessive load on it for the

Jeg ville ikke kalde en ekstra person 'excessive load'. Det er nok
nærmere ment, at du ikke skal efterprøve om den kan køre 250km/t. Selv
med en person på bagsædet, så er motoren ikke specielt belastet hvis du
holder dig inden for de danske fartgrænser.

Kig på linket til mototuneusa.com som Peter gav dig. Essensen er at
motoren skal køres med varierede omdrejninger, så ingen touringkørsel.
Lad den ikke sejtrække (det belaster motoren ret meget), og når den er
varm skal du gerne lave mange accelerationer og motorbremsninger.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : NeoFazer

Dato : 03-04-04 12:36

Hej Peter.

> Hvordan er den ellers at køre på?

Rigtig dejlig MC. Letkørt / kørevenligt.
Man sidder afsindigt godt på den - perfekt kørestilling.
Bagsædepassager (hende jeg har og som er høj :) sidder meget fint.
Det med at man har bagsæde-passagers knæ i armhulerne (anmeldelse: dba.dk)
er ikke sandt.

Jeg har følgende observationer (som osse passer med nogle anmeldelser):

Der kommer lidt "fine" rystelser i stellet lige omkring 8000 omdr
som forvinder hurtigt når man går videre deropaf.

Kåbens stejlhed på visiret pga. mc's korte længde gør at jeg oplever det som
om at jeg får lidt mere vind på hjelm end jeg fik ved min gamle XJ900F.
Men det er ikke noget problem for mig...jeg skal ikke toure med 180 km/t
(hmm..Assen next year maybe)

> Er den hurtig?

Rådden...på den måde at den er en fredelig fætter op til 10K rpm og
så går den ellers bare a-mok mand. Første gang måtte jeg lige stoppe ind
til siden ...og skrige af fryd...det var totalt vildt. Ved ihvertfald at jeg
IKKE
turde lukke en R1'er eller andet i den volds-kaliber af når en moderne mc
med 98 hypper
sparker så meget røv.

2. gear og så holde den til så kommer forhjulet ...DET kunne Xj9 ihvertfald
IKKE.

> Kender du nogle specs for den? Topfart og acc.

Yamaha FZ6S 2004: 0-400 meter på 11.489 sek og tophastighed (siddende) på
224,6 km/t

Det der med 2 på cyklen under indkøring er IKKE excessive load på motoren.
Nu ved jeg ikke hvad du kører på idag...men den har ingen problemer eller
mærkbar
reduktion under alm. kørsel 2 på den....faktisk troede jeg at power
forsvandt med 2 på...men nope.

Fra : Peter

Dato : 03-04-04 14:25

Hej Neo

Så en gammel tråd af din med gratis opdatering af R6-motoren til de
originale 121 heste. Var det bare rent aprilsnar eller er der noget om
snakken?

Kan det lade sig gøre uden at skal lave vildt om på motoren?

Fra : NeoFazer

Dato : 03-04-04 17:33

> Kan det lade sig gøre uden at skal lave vildt om på motoren?

Hej Peter.

Ja den digtede jeg 1. April....hehe...

Men med en PowerCommander og en anden potte er der måske lidt at
hente...dunnow.
Man kunne håbe at Yamaha da de tilpassede motoren til nye EU-norm var
lidt for over-ivrige så der er noget mere at hente...

Der findes et sted i Tyskland hvor de formedelst 1809 Euro
tuner den op til 116 hypper....se linket her:

http://www.lkm.de/tuning%20kits/fz6_04.htm

Men - foreløbig har jeg nok at gøre med at styre de 98 jeg har lige nu :))

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 03-04-04 18:07

NeoFazer wrote:
> [...]
>
> http://www.lkm.de/tuning%20kits/fz6_04.htm
>
> Men - foreløbig har jeg nok at gøre med at styre de 98 jeg har lige

Hej.

Og lige om snart, tager de sq pappet ved 160 km/t på motorvej, så hånden på
hjertet, 60 hk er _rigeligt_ til DK forhold :-/

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-04-04 19:14

> Der findes et sted i Tyskland hvor de formedelst 1809 Euro
> tuner den op til 116 hypper....se linket her:
>
> http://www.lkm.de/tuning%20kits/fz6_04.htm

nam nam
Forventede også der snart kom noget om hvordan man fik den op til R6 heste
igen.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-04-04 00:26

NeoFazer wrote:

> Rådden...på den måde at den er en fredelig fætter op til 10K rpm og
> så går den ellers bare a-mok mand. Første gang måtte jeg lige stoppe
> ind til siden ...og skrige af fryd...det var totalt vildt.

Jep - jeg husker også tydeligt hvor chokeret jeg var da jeg fik fyret
Kilofazeren rigtigt af første gang. Den kan stadig chokere mig - det er
trods alt sjældent den rigtig får tæsk, men det er sket et par gange at den
har løftet forhjulet på vej ud af at sving, hvor jeg i et kort øjeblik har
"glemt" at jeg ikke sad på min gamle XJer

> Ved ihvertfald at jeg IKKE
> turde lukke en R1'er eller andet i den volds-kaliber af når en
> moderne mc med 98 hypper
> sparker så meget røv.

Tro mig - man vænner sig til det - og bliver afhængig af det!

Men når det så er sagt så var jeg sgu overrasket over hvor meget punch 600cc
Fazeren (den gamle) har trods alt. Jeg satser på at stikke næsen ud forbi
Aagesen i morgen og håber at det ikke regner så jeg kan prøve FZ6eren og se
hvor forskellig fra den gamle den egentligt er.

> 2. gear og så holde den til så kommer forhjulet ...DET kunne Xj9
> ihvertfald IKKE.

Hehe. Den kunne heller ikke løbe op til 120 km/t i første gear, vel?

--
Tony
Fazer 1000

Fra : NeoFazer

Dato : 04-04-04 08:08

"Tony Lorentzen" skrev i en meddelelse

> [...]
se
> hvor forskellig fra den gamle den egentligt er.

okay?...så hos Aagesen har de en man kan prøvekøre?.
Det er jo lodt svært her i DK (øhh som jyde) det med at prøvekøre maskiner.
Man skal til øen / øerne som regel :)

BTW Tony...har du lavet det sådan at begge dine forlygter på KiloFazer lyser
med nærlys. If yes - Then How?..med relæ?

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-04-04 11:04

NeoFazer wrote:

> okay?...så hos Aagesen har de en man kan prøvekøre?.
> Det er jo lodt svært her i DK (øhh som jyde) det med at prøvekøre
> maskiner. Man skal til øen / øerne som regel :)

Jeps - de havde i hvert fald en da jeg var dernede i forgårs sammen med
Freddy. Jeg er ikke klar over om det er Yamahas prøvemaskine eller om
Aagesen selv har valgt at afsætte en maskine som prøvemaskine. Det ville
være et smart trick - og kunne være medvirkende til at de i år måske sælger
flere Yamaha cykler end Fusker MC.

> BTW Tony...har du lavet det sådan at begge dine forlygter på
> KiloFazer lyser med nærlys. If yes - Then How?..med relæ?

Nope - sådan kommer den fra fabrikken Det var derfor jeg undrede mig
over at de andre Fazer modeller ikke også havde lys i begge lygter.

--
Tony
Chokomint 1000

Fra : Armand

Dato : 03-04-04 12:40

Peter <peterbuus2003@yahoo.dk> skrev i en
> Hej
>
> Går med stærke ønsker om at købe den nye Yamaha fz6 Fazer.
>
> Skal alle nye motorcykler tilkøres roligt de første 2500 km ca. eller var
> det kun nødvendigt førhen?

Dét emne er nærmest religion her på gruppen

Salig Jørund (RIP) var på baggrund af en tunings-site han lagde meget vægt
på, tung fortaler for at en så hård tilkørsel som muligt gavnede
kompressionen derefter, hvorimod andre maner til noget mere besindighed á la
den gode gamle tilkøring!
Jørund er her ikke mere til at forsvare sine meninger hvorfor jeg ikke vil
modsige dem med andet end at der også ligger et emne begravet omkring
forekommende forarbejdningsrester som måtte befinde sig i motorblokken og
ikke gerne skulle piskes op i gearkassen, hvorfor jeg vil anbefale at holde
igen indtil den originale olie er skiftet (hvor tidligt man så vælger at
gøre dét!?)

> Har hørt at det skulle være ligemeget med nye biler!

Jeg bor i Fredericia der har meget indskibing af biler, og hvis man ser
(hører) hvorledes de fabriksnye biler bliver kørt (kolde) i land af
havnearbejdere, så er der ingen grund til at tusse-køre sin bil til
bagefter. Historien er nok heller ikke bedre ved indskibningen =

Under et besøg på Ducatifabrikken oplevede jeg hvorledes en maskine blev
testkørt for enden af samlebåndet - Dét var just heller ikke decideret
tilkørsel :-|

> Hvordan med at sidde 2 på maskinen i tilkørselsperioden. Vil maskinen så
> sejtrække for meget.

600'eren har rigeligt med kræfter til at der bliver tale om sejtræk blot
p.g.a. en passager!
"Sejtræk" dækker egentlig også kun meget tung gashånd ved ekstrem lave
omdrejninger, så hvis du blot holder omdrejningerne oppe i moderat område og
sparer motoren for fuld roulade vil du ikke udsætte den for sejtræk!

--
Armand.

Fra : Lars B Madsen

Dato : 03-04-04 14:17

Mine forældre købte ny bil sidste forår og i manualen til den må den ikke få
mere end 3500rpm de første 100km (der skal også skiftes olie efter 100km).
Så at havnearbejderne er nogle spader er nok ikke det samme som motoren har
godt af det.. Uanset hvor moderne tingene er nu til dags er det jo stadig
bare en forbrændings motor hvor ting som tolerencer skal tages alvorligt.

--
Madsen - SZR 660

Fra : Martin Sørensen

Dato : 03-04-04 14:28

> [...]
> ikke få mere end 3500rpm de første 100km (der skal også skiftes olie
> efter 100km). Så at havnearbejderne er nogle spader er nok ikke det

Næh, men hvis den tager skade af det, så er skaden nok allerede sket..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Lars B Madsen

Dato : 03-04-04 14:52

Ville du tage chancen med din nye bil/mc til x antal 100000kr?

--
Madsen - SZR 660

Fra : Martin Sørensen

Dato : 03-04-04 15:10

> Ville du tage chancen med din nye bil/mc til x antal 100000kr?

Tage hvilken chance?
At overskride de 3500 rpm inden for 100km? Ja, hvis motoren er varm ser
jeg ingen problemer i det. Jeg ville dog stadigvæk holde den fra
motorvejen det første stykke tid. Jeg er sikker på at konstant kørsel v.
3500 rpm er mere skadeligt end kørsel med varierede omdrejninger mellem
2500-4500 rpm, når motoren er ny.

Det med olieskift ved 100km synes jeg lyder ret fornuftigt, og det ville
jeg nok også gøre på en motorcykel, selv om det egentligt først skal
skiftes ved 1000km. 1000km er ret langt at køre med eventuelle
metalspåner i olien.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 03-04-04 18:05

> Ville du tage chancen med din nye bil/mc til x antal 100000kr?

Helt klart ja
Har nu haft to nye biler, og de er sgu aldrig blevet sparet.
Jeg er oxo rimelig sikker på at motorene har gået bedre/ ydet mere end
tilsvarende biler, så bare gå til stålet.

PS det skal lige siges at jeg ikke ved om det er bedre efter +200k km men de
første 75k km gav ingen prob.

Mvh Ove Bandit 600+

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 03-04-04 18:09

> Ville du tage chancen med din nye bil/mc til x antal 100000kr?

Og ja hvis jeg nogen sinde får en sprit ny cykel, vil den blive kørt til på
rullefelt, som anbefalet på http://www.mototuneusa.com/

MVH Ove Bandit 600+
GSX 600f til salg uden afgift og kåbe men med tyske papire. Kører godt (er
ikke kørt til af mig -))))

Fra : Ninja Rider

Dato : 04-04-04 19:40

Hejsa

Peter wrote:

Jeg fandt denne;
http://www.zx6r.com/breakinmain.html

Lyder det ikke bekendt? (I stil med motortune?)

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Martin Sørensen

Dato : 04-04-04 20:32

> Jeg fandt denne;
> http://www.zx6r.com/breakinmain.html
> Lyder det ikke bekendt? (I stil med motortune?)

Jo, det er de samme pointer.

--
signing off.. Martin Sørensen