Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en
news:MPG.1ad8d612db28347f989761@news.tele.dk...
> In article <c4m91b$1jok$9@news.cybercity.dk>,
> armand@mcSTREGchaufførerne.dk says...
> > Og det er jo også dérmed (elektronikken (á IC-kredsløb?)) at
> > indsprøjtning på hverdags køretøjer virkelig tager springet :-|
> >
> Man skal ikke altid kimse af 'mekaniske' løsninger. Jeg har set geniale
> løsninger på noget man i dag sætter en hel PC til at regne på. Istedet
> var det lavet med telegrafrelæer.
Og tilsyneladende er mekaniker-branchen ikke avanceret i takt med
elektronikkens indførelse, hvorfor man bestandigt hører om enerverende fejl
som ikke lader sig detektere og koster en formue at finde derved at
værkstedet i desperation begynder med at fejlsøge v.h.a. udskiftning fra en
ende af (til ejers udgift hvorfor det altid er de dyreste komponenter der
skiftes først!) :-|
> Men, som jeg forstod det andet, var det en aneoid-dåse der stod for
> kompensering.
Da jeg var til Intermot i München i Y2K noterede jeg mig en lille stand for
et firma der producerede nydelige indsprøjtnings-anlæg til netop Guzzi.
Jeg sikrede mig fornødne folder, men tilsyneladende er det kun den poppede
udfoldnings-reklame for Braking-bremser der har overlevet den mellemliggende
tid
--
Armand.