tøj shopping i Hamburg
Fra : Casper Jensen

Dato : 02-04-04 18:11

Ville høre om der var nogen i gruppen der havde erfaring med indkøbs
mulighederne for
mc tøj i hamburg udover louis,polo og hein-gericke.
Overvejer at tage en tur derned primært for at besøge louis' loppe marked.
Men hvis der lige lå en fed bix kunne man jo tage den med på vejen.

mvh
Casper
gpz500s

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 05-04-04 08:13

der er super mange muligheder i hamburg...og de ligger næsten alle inden for
en radius af 1 km fra heingericke som bor på spaldingstrasse.

på selve spalding strasse er der hvis jeg ikke huske fejl 5-6 mc relateret
butikker, de fleste er udstyrs butikker.

der f.eks en ren dainese butik, i Profil kan du få schwabenleder og super
rådgivning (schwabenleder koster det samme som dainese, men jeg syntes de er
10 gange federe og kvaliteten bliver ikke bedre, skulle du stå på
røven(7-9-13) så sender man den til schwabenleder....som kigger den efter i
alle sømmene og udskifter efter behov)

så er der POLO som har stort udvalg i butikken, også af stumper til
knallerten foruden stor udvalg i tøj.

HG er mest til tøj

i samme blok men for enden af vejen ligger helm studio, han har som regel
gode tilbud på kendte hjelme, og nogen gange også tøj, men som navnet siger
så er det mest hjelme han gør sig i.

Vil du opleve en kæmpe butik skal man lige ud på en lille vandre tur på en
1000 meter så ligger louis, og det er en stor butik, de har så godt som alt
i hjelme FREMME i butikken, så der er rig mulighed for at prøve, kæmpe
udvalg i tøj og personligt udstyr, o på 1. salen ligger der stumper til
cyklen.

Mangler du sutter til Cyklen, så er der et dækcenter godt 500 meter fra
louis, udefra ligner det et sted kun for biler....men lad ikek skindet
bedrage, han har alt i dæk, fra pilot sport til bt45, og han har de fleste
mærker.

de åbner alle kl 10, og der er så meget at se på af mc grej

Lasse
Mille & Karin & Neelix & nu med SV650s hjemme, det er nu egentligt en flot
cykel

Fra : Casper Jensen

Dato : 05-04-04 14:39

"Lasse Lundberg" <news@2wheels.dk> skrev i en meddelelse
> der er super mange muligheder i hamburg...og de ligger næsten alle inden
for
> en radius af 1 km fra heingericke som bor på spaldingstrasse.

Kørte derned i Lørdags, dog ikke på mc.
Nåede både HG, Pol oog Louis.
Var også inde og snusse lidt i Profil-bixen.
Totalt sjovt at se korpulente tysker på den forkerte side af 0,1 ton skruet
ned i stramme schwalben leder dragter.

Ellers et fint udvalg af bennelier,ducatier og andet kram foran Louis.
Restmarkedet i baggården helt sikkert et besøg værd.

mvh
Casper
Gpz 0,5l
(nu med ny handsker og rukka bukser)