Svar fra politiet
Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 02-04-04 13:02

Fra : Mich@el

Dato : 02-04-04 15:19

Hejsa.

> Jo. Det får han nok også at vide, når han vil færdiggøre sagen.
> Med venlig hilsen
> Petter Dalgaard Hansen
> Vicepolitikommissær
> Informationsafdelingen

Hæ - så kan de lære det, kan de.

Mvh.
Mick

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 02-04-04 15:22

"Rune (Bandit600RR)" <RURremovethis@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
newscbc.116$Xy7.37@news.get2net.dk...
> Hej her er hvad jeg skrev, og hvad de svarede:

Hmmm - sikkert korrekt svar mht lovgivningen, men jeg syntes det er endog
udsædvanligt kortfattet.
Gad vide om den herre Vicepolitikommisær er ved at være lidt træt af at
besvare enslydende mails ?
Jeg tror at politiets manglende viden om gældende lov på dette område
_meget_ snart er overstået
Jeg drømmer om en scene i stil med Hill Streets daglige "roll-call" - bare
noget mindre hyggelig......

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Jack Jensen

Dato : 02-04-04 16:55

> [...]
> Hej her er hvad jeg skrev, og hvad de svarede:
>

> Jo. Det får han nok også at vide, når han vil færdiggøre sagen.

Jeg synes da, at man skal tage hatten af for vicepolitikommisæren
- Du får et ordentligt svar.

Mvh
Jack
VFR750F
www.vfr.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 02-04-04 17:20

Rune (Bandit600RR) skrev:

> Det får han nok også at vide, når han vil færdiggøre sagen.

ROFL
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286