Har lige snakket med en synsmand ang. De h~
Fra : H&M

Dato : 02-04-04 12:25

Hej NG

Da jeg i dag fik min BMW K75 toldsynet og på plader er jeg temmelig høj lige
ny....

Men efter at have læst om jeres problemer med politiet/jeres bagskærme så
spurgte jeg jo synsmanden, en iøvrigt både flink og dygtig fætter om de her
bagskærme.

Det er lavet om i år...2004 At man blot ikke må være til fare ulempe for
sig selv og andre mht. bagskærme og stænk o.s.v.

Så det er en vurdering af politimanden om hvorvidt du/i er til fare
ulempe........Sådan vil panserbasserne jo nok udlægge sagen.

Ved ikke om det hjælper, men det står ihvertfald fast at de 15 cm kan de
godt stikke op hvor solen ikke skinner.

Hilsen en meget høj BMW Mc ejer.......Med læben på bagskærmen
endnu.......

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-04-04 12:52

"H&M" <mosvad@nulspammail.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Da jeg i dag fik min BMW K75 toldsynet og på plader er jeg temmelig høj
lige
> ny....
Teløk!

> [...]
>
> Det er lavet om i år...2004 At man blot ikke må være til fare ulempe for
> sig selv og andre mht. bagskærme og stænk o.s.v.

Ganske fornuftigt, hvis herr betjenten ellers ikke har set sig sur på
offeret..

> Hilsen en meget høj BMW Mc ejer.......Med læben på bagskærmen
> endnu.......

Må jeg tilråde at kysse den et andet sted?

vh
Torben