Honda og olie
Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 01-04-04 22:28

Er der en rationel forklaring på at der på tanken af alle de motorcykler
jeg i dag så på Nørrebrogade - som dryppede olie vel at mærke -
stod "Honda"?

Det var mere end 5 maskiner som dryppede ganske kraftigt, så jeg vil blot
høre om det er normalt for Honda? (Det var så vidt jeg erindrer alle CBR
maskiner)

--
Anders Vind Ebbesen

Fra : Christian Jakobsen

Dato : 01-04-04 22:36

Anders Vind Ebbesen wrote:
> [...]
>
> Det var mere end 5 maskiner som dryppede ganske kraftigt, så jeg vil
> blot høre om det er normalt for Honda? (Det var så vidt jeg erindrer

*LOL*
Det er vist dagens sidste aprilsnar...

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen

Fra : Niels Jensen

Dato : 02-04-04 11:23

Misundelse er nu en grim ting!

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 02-04-04 12:35

Niels Jensen wrote:
> Misundelse er nu en grim ting!

<flamebait>
Jae, da jeg stod og så alle de nydelige mc'er køre forbi blev jeg da kun
bekræftet i hvor ultralækker min '99 CBR er, da meget lidt jeg så kunne måle
sig ^^
</flamebait>

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-04-04 11:59

Anders Vind Ebbesen wrote:
> Er der en rationel forklaring på at der på tanken af alle de motorcykler
> jeg i dag så på Nørrebrogade - som dryppede olie vel at mærke -
> stod "Honda"?

Den største oliepøl jeg så startede under en Suzuki :)

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-04-04 12:54

skulle subj. ikke hedde ".. og vaseline" ? Kan du have taget fejl af
substansen?

Fra : Wheeler

Dato : 02-04-04 13:11

At der står en magtbegærlig bøsserøv på hjørnet Strandevejen/tuborgvej og
har mere travlt med hysterisk at pege med truende armbevægelser på dem,
der ikke har/har glemt lys på, end at koncentrere sig om trafikkens
afvikling!

Håber de som ellers tidligere har berettet om deres hilsner til
æggeskallerne har fået lidt at tænke over efter dagens episode!

De skal bare ha den kolde skulder+spydige kommentarer ifm. Bakkens lukning
på Nørrebrogade....man kan faktisk pisse en betjent ret så meget af, uden
at komme galt afsted. Man skal bare afholde sig fra ikke fornærme ham som
person. Kritik af systemet (=arbejdspladser) er heldigvis tilladt i DK.

Wheeler
VFR 750F
TDR 125R

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 02-04-04 13:24

Wheeler wrote:
[snip]
> [...]
> meget af, uden at komme galt afsted. Man skal bare afholde sig fra
> ikke fornærme ham som person. Kritik af systemet (=arbejdspladser) er
[snip]

Jeg mener ikke at øget distance og fjendskab mellem mc betjentene og os kan
have nogen gavnlig effekt på vores sameksistens. Tror derimod at mails og
breve til politiet er en bedre vej at gå, samt lade DMC tale for os.
Har i hvert fald personligt stadig tænkt mig og hilse på alle mc betjente
jeg møder. Eneste gruppe jeg ikke gerne vil undlade at hilse på er rockere,
problemet er bare at de kan være svære at skældne fra andre mc-ister med
lign. påklædning (se, så fik jeg lidt diskrimination med alligevel

Fra : MKS - 74

Dato : 02-04-04 13:51

On Fri, 2 Apr 2004 14:24:19 +0200, "Mikkel Hansen"
<miha@FJERNMIGborsen.dk> wrote:

>Jeg mener ikke at øget distance og fjendskab mellem mc betjentene og os kan
>have nogen gavnlig effekt på vores sameksistens.

Næh hvad skal det til for ?? Personligt er mine oplevelser med
politiet mestendels positive, de fleste _kan_ nu godt styre den
"magtudøvelse" de via lovgivningen er sat til at forvalte. Men man
husker naturligvis tydeligt de få tilfælde hvor de ikke har kunnet. Og
den "aktion" fra igår er jo _ikke_ noget en enkelt (eller få)
betjent(e) har fundet på men koordineret fra højere sted (må man da
formode).

> Tror derimod at mails og
>breve til politiet er en bedre vej at gå, samt lade DMC tale for os.

Ja - _når_ de så laver noget møg så skal de altså heller ikke ha' lov
at dø i synden, men man skal jo rette sin kritik (forholdsvis) sagligt
og til rette vedkommende, i det mindste hvis det skal ha' nogen som
helst virkning på fremtiden - og man må da håbe at det de lavede igår
var en enlig svale, tillid er nemt at ødelægge, men svært at bygge op
igen.

>Har i hvert fald personligt stadig tænkt mig og hilse på alle mc betjente
>jeg møder.

Når man husker det , ja naturligvis.

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 02-04-04 14:59

Wheeler wrote:
> [...]
>
> Håber de som ellers tidligere har berettet om deres hilsner til
> æggeskallerne har fået lidt at tænke over efter dagens episode!

Hej Bernhard.

Næhh...hvorfor det !, jeg hilser da også på andre motorcyklister, selv om
jeg syntes at der er mange der kører/opfører sig som idioter !

--
Hilsen
Dennis Pedersen