Damn det var koldt...
Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 01-04-04 20:56

.... på vej hjem.
Jeg nåede lige at få monteret min undertail, der kom med posten i dag, inden
vi skulle ind og åbne bakken. Og så på vej hjem blev jeg minsandten stoppet
af en mc-betjent der mente at jeg skulle hjem og sætte en lang bagskærm
på???
Er der nogen der har linket til de nye regler? så jeg lige kan printe det ud
til næste gang

--
Venlig hilsen Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : John Doe

Dato : 01-04-04 21:05

Jeg blev stoppet på vej TIL bakken .. og fik sgu en bøde på 500 fordi jeg
ingen bagskærm havde på .. jeg har også ledt efter regler men kan ikke
rigtig finde noget ...

Det er da noget skod .. især hvis det er besluttet og politiet stadig deler
bøder ud efter gamle regler.

Fra : Kim [Bandit600]

Dato : 01-04-04 21:18

"John Doe" skrev i en meddelelse
> [...]
> rigtig finde noget ...
>
> Det er da noget skod .. især hvis det er besluttet og politiet stadig

jeg ville ikke betale den bøde! Da der ikke længere er
noget krav med længde fra bagaksel til skærm
(gammel regel 15cm), står at der blot skal være en skærm
ved indregistrerings pligtige køretøjer, der kan køre over
40 km/t! Hvad med nr pladen, det er da en form for skærm.
Tror de dropper den bøde!

Fra : Thomas Makro

Dato : 02-04-04 20:24

On Thu, 1 Apr 2004 22:18:02 +0200, "Kim [Bandit600]"
<lundgaardFJERNDETTE@skjern-net.dk> wrote:

> [...]
>ved indregistrerings pligtige køretøjer, der kan køre over
>40 km/t! Hvad med nr pladen, det er da en form for skærm.

Det virker som om det er en gummi-paragraf. Samtlige hjul skal være
afskærmet... Det må vel i praksis betyde, at vi er nødt til at se
rets-praksis, før vi ved hvad der, i praksis, forstås ved afskærmning.

Er det mig der overser noget?

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F

Fra : MKS - 74

Dato : 01-04-04 21:09

On Thu, 1 Apr 2004 21:56:03 +0200, "Rune \(Bandit600RR\)"

<http://www.fstyr.dk/graphics/synkron-library/faerdselsstyrelsen/dokumenter/fagomraader/krav/PDF-filer/1828.pdf>

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : Lars B Madsen

Dato : 01-04-04 21:54

Tror lige jeg printer det ud og gemmer det under sædet på cyklen så jeg kan
proppe det i kæften på den næste betjent der synes deres dårlige dag skal gå
ud over mig.

--
Madsen - SZR 660

Fra : MKS - 74

Dato : 01-04-04 22:01

On Thu, 1 Apr 2004 22:53:31 +0200, "Lars B Madsen"
<larsbjoern@hotmail.com> wrote:

>Tror lige jeg printer det ud og gemmer det under sædet på cyklen så jeg kan
>proppe det i kæften på den næste betjent der synes deres dårlige dag skal gå
>ud over mig.

Ja der er en del forståelig frustration ovenpå Bakkeåbningen iaften
kan jeg forstå, jeg ved at nogle allerede har skrevet mails til
politiet og har givet udtryk for deres mishag med politiets opførsel,
så må vi lige se hvad og om de svarer....

Jeg forstår det heller ikke rigtigt, for de plejer da ellers at være
temmelig large netop på denne dag.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 01-04-04 23:16

> [...]
>
> --
> -Michael
> Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Tja - på Tagensvej så jeg en foran mig i kortegen blive vinket ind fra
yderbanen af en mc-betjent, der åbenbart ikke ku' li' at en prøveplade
deltog i turen. Betjenten fortsatte selv, så jeg ved ikke lige hvad der
foregik.
Men kammy'en lidt fremme, der kørte i inderbanen, fik travlt med at bringe
sig selv, maskinen, passageren og prøvepladen ind på en p-plads lidt fra
vejen....
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 02-04-04 08:19

> [...]
> Men kammy'en lidt fremme, der kørte i inderbanen, fik travlt med at
> bringe sig selv, maskinen, passageren og prøvepladen ind på en

Ja! De plejer at se igennem fingerene med det meste den dag.
Vi skulle møde nogen på tanken ude ved Bellvue men der stod en hidsig
betjent og råbte og skreg at der måtte vi i hvert fald kke komme ind??? Hvad
nu hvis vi var løbet tør
--
Regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 02-04-04 08:29

MKS - 74 wrote:

<http://www.fstyr.dk/graphics/synkron-library/faerdselsstyrelsen/dokumenter/
fagomraader/krav/PDF-filer/1828.pdf>

Tusind tak

--
Venlig hilsen Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-04-04 09:21

Rune (Bandit600RR) wrote:
> ... på vej hjem.

Pjat med dig, det var da ikke så meget under frysepunktet var det ?

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : anders majland

Dato : 02-04-04 12:13

> Pjat med dig, det var da ikke så meget under frysepunktet var det ?

Ifølge DMI var temperaturen under 1 grad flere steder, men med en
middelvind og 10m/s og vindstød på 15-20m/s føles det jo noget koldere.

Det var dog kun mine tæer der var ved at være kolde da jeg kom hjem godt
midnat - men lidt min egen skyld at jeg ikke skiftede sokker inden turen
på tværs af landet. Et par tynde nylonsokker man har haft på en hel dag
(og 1/2 dag i mc støvler) er trods ikke så varme som de uldsokker der lå
i topboksen.
--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 02-04-04 15:30

meddelelse news:c4jk2v$17p$1@sunsite.dk...

> [...]
> på tværs af landet. Et par tynde nylonsokker man har haft på en hel dag
> (og 1/2 dag i mc støvler) er trods ikke så varme som de uldsokker der lå

Mnja - den der med vinden var lidt overraskende. Kørte ad kystevejen ved
2-tiden i går eftermiddags i frisk vind.
Og vinden plejer jo at fø meget ud ved solnedgang. Men hvad skete der ? Jeg
fik vand i hovedet på kystevejen.....
Saltvand er altså noget snav på "forruden" - der heldigvis var lukket...

--
Mvh