mangler et lift
Fra : S.G

Dato : 01-04-04 14:29

Er der nogen der ved lejlighed kan tage et par original potter og et
givirack med fra Stenløse til Odense? Eller evt andet sted i nærheden af
stenløse. Evt mod mindre betaling eller lign.

Jeg går først mulighed for at hente det om 3-4 uger, og synes det er alt for
sent og alt for lang tid til :(

S.G
TL1000S
Odense

Fra : Squish

Dato : 01-04-04 21:20

S.G wrote:

> [...]
> stenløse. Evt mod mindre betaling eller lign.
>
> Jeg går først mulighed for at hente det om 3-4 uger, og synes det er alt for

Det kan jeg gøre i weekenden!
Sender lige mit nr. på mail.

--
Squish
CB400F

Fra : S.G

Dato : 01-04-04 20:37

weeeeee
mail til
diller(snabela)mbox301.get2net.dk
:)
er du fra Odense? :)

Fra : Squish

Dato : 01-04-04 21:40

S.G wrote:

> weeeeee
> mail til
> diller(snabela)mbox301.get2net.dk
> :)

Ok.. har ellers lige sendt en til dillahATdkfritidmotorcykel.dk

> er du fra Odense? :)

Næh, jeg er fra Kbh., men jeg bor i Odense!

--
Squish
CB400F

Fra : Squish

Dato : 01-04-04 22:14

Squish wrote:

> Ok.. har ellers lige sendt en til dillahATdkfritidmotorcykel.dk

Og det var så en dummyadresse- har lige fået den tilbage igen. Men nu
har jeg sendt dig mit nr. på den rigtige. Så kan du bare ringe!

--
Squish
CB400F

Fra : M. Hoey

Dato : 04-04-04 13:05

"S.G" <dillah@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stenløse. Evt mod mindre betaling eller lign.
>
> Jeg går først mulighed for at hente det om 3-4 uger, og synes det er alt

Hej

Og hvis du ikke stoler på nedestående (Squish), så kan jeg sige god for ham,
da det er min bedste kammerat, der har tilbudt at tage noget med fra
djævleøen, så mangler vi selvfølgelig bare, een der kan/vil sige god for
mig??? :-/

Mvh.

M. Hoey
(Suzuki GT750A)

Fra : Squish

Dato : 04-04-04 21:45

M. Hoey wrote:

> [...]
> da det er min bedste kammerat, der har tilbudt at tage noget med fra
> djævleøen, så mangler vi selvfølgelig bare, een der kan/vil sige god for

Dvs. *du* stoler på mig?

--
Squish
CB400F