Hvornår kommer i ind på Nørrebrogade?
Fra : Johnny Johansen

Dato : 01-04-04 11:17

Hvornår regner alle i andre med at være inde på nørrebrogade???
Jeg +1 kører fra Kalundborg kl. 14.00 og regner med at være derinde 15.30.
Er det for tidligt eller for sent?

--
Johnny
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=481

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 01-04-04 11:21

Johnny Johansen wrote:
> Hvornår regner alle i andre med at være inde på nørrebrogade???
> Jeg +1 kører fra Kalundborg kl. 14.00 og regner med at være derinde
> 15.30. Er det for tidligt eller for sent?

Hej.

Tidligt/sent... det kommer an på så meget jeg "plejer" at være der
omkring kl. 16.00,
da jeg helst ikke vil længre ned i køen end Heimdalsgade niveau, det kan
godt blive lidt anstrengende at lande lidt for langt tilbage i optoget

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Johnny Johansen

Dato : 01-04-04 11:28

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> da jeg helst ikke vil længre ned i køen end Heimdalsgade niveau, det kan
> godt blive lidt anstrengende at lande lidt for langt tilbage i optoget

Er hele Nørrebrogade afspæret??? Fra stationen til broen?
Jeg er overhovdet ikke sted kendt i Kbh. så jeg må se om jeg kan finde
derind! :)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-04-04 11:37

Johnny Johansen wrote:
> Er hele Nørrebrogade afspæret??? Fra stationen til broen?
> Jeg er overhovdet ikke sted kendt i Kbh. så jeg må se om jeg kan finde
> derind! :)

Kør efter alle de andre motorcykler? :)

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 01-04-04 12:48

> Er hele Nørrebrogade afspæret??? Fra stationen til broen?
> Jeg er overhovdet ikke sted kendt i Kbh. så jeg må se om jeg kan finde
> derind! :)

Nørrebrogade bliver afspærret fra kl 17.00 (ca.)

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94, Suzuki DR 600 '85 og Suzuki GSX 250 X

Fra : m0rt3n

Dato : 01-04-04 14:06

"Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er hele Nørrebrogade afspæret??? Fra stationen til broen?
> Jeg er overhovdet ikke sted kendt i Kbh. så jeg må se om jeg kan finde
> derind! :)

Nørrebrogade er spærret af fra Nørrebro station til Jagtvej + de fleste
tilstødende sidegader. I år tror jeg, at jeg vil køre ud på Strandvejen og
se maskinerne køre forbi, indtil jeg ikke gider mere og kører ind på Bakken.
Så skal der drikkes letøl

HUSK: Selv om det er "vores" dag er vi ikke fredet! Jeg har lige set
panserne stå 4 steder på Frederikssundsvej og de var ikke blege for at tage
MCer ind til siden! Gys. Nå, men jeg slap. Min politiradar virker
upåklageligt.

-m0rt3n zrx1100