Valg af kørelærer i
Fra : Bjarke Styr Rasmusse~

Dato : 01-04-04 01:09

Ohøj

Jeg skal spørge for en makker, der overvejer at tage kørekort til to
hjul, hvilke kørelærere i Københavnsomådet der kan anbefales, samt hvor
meget man må regne med at skulle betale.

M.v.h. Bjarke

Fra : anders majland

Dato : 01-04-04 10:49

> Jeg skal spørge for en makker, der overvejer at tage kørekort til to
> hjul, hvilke kørelærere i Københavnsomådet der kan anbefales, samt
> hvor meget man må regne med at skulle betale.

København er et lidt stort område. Når du skal bruge tid på transport
til fra teori og sikkert også til/fra de praktiske timer er stedet ikke
helt ligegyldigt. I 1998 var jeg særdeles godt tilfreds med Aalholm
køreskole på Aalholm plads i valby. Dengang var det helt nye ER5 der var
skolecykler.

(Jeg mener at der er vigtigt at man tager alt køreundervisningen på
samme cykel. Skal man opbygge bare en smule rutine er det dumt at skifte
rundt mellem meget forskellige cykler)

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 01-04-04 11:57

"Bjarke Styr Rasmussen" <bjarke@kampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjul, hvilke kørelærere i Københavnsomådet der kan anbefales, samt hvor
> meget man må regne med at skulle betale.

Jeg selv og et par af de andre drenge har god erfaring med TipTop. Vi måtte
slippe en 8000kr ca.
Men jeg ville nok bare vælge en der var tæt på min bopæl.

Mvh.
Jesper CB900F '03

Fra : Tom Christensen

Dato : 01-04-04 17:01

Hej Bjarke

> Jeg selv og et par af de andre drenge har god erfaring med TipTop. Vi
måtte
> slippe en 8000kr ca.

Jeg er i gang p.t. hos TipTop/Frederiksberg. Jeg havde fået kørelkærer Jakob
Rasmussen anbefalet af en bekendt, og det var (er) velfortjent. Jacob er
rigtig god til at lære fra sig, han arbejder virkelig med at få os til at
forstå principperne og indholdet i færdselsreglerne. Og hans knastørre humor
kan godt holde os vågne sidst på en teoriaften, hvor de fleste vitaminer er
brugt.

Jeg købte deres "vintertilbud" til knapt 6.000

mvh
Tom
xv750

Fra : Squish

Dato : 01-04-04 21:08

Tom Christensen wrote:

> [...]
> kan godt holde os vågne sidst på en teoriaften, hvor de fleste vitaminer er

Jaaeehh.. men det er ikke altid han selv kan holde sig vågen!

--
Squish
CB400F

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-04-04 00:31

Tom Christensen wrote:

> [...]
> færdselsreglerne. Og hans knastørre humor kan godt holde os vågne
> sidst på en teoriaften, hvor de fleste vitaminer er brugt.

I'll second that! Han hedder nu Jacoob - men meningen er den samme - god
kørelærer!

--
Tony
Kilofazer

Fra : N.U.

Dato : 01-04-04 13:27

Jeg selv havde god fornøjelse af og med
http://www.mcskolen.dk/default_frameset.htm
Søren snakker en del, men han er en god kørelærer
NU