MC Nyt - bliv testkører
Fra : MC nyt

Dato : 01-04-04 00:25

Vi er et dansk forlag, der udgiver en række blade. Vi skal til at starte
magasinet MC Nyt op.

Til dette skal vi bruge en række testkørere til test af nye motorcykler, og
her i april skal vi have testet:

1. Kawasaki ZX10R
2. Yamaha R1
3. Honda 1000 RR
4. Ducati 999

Lønnen er ikke noget særligt, men testen skal foretages i Madrid over 1 uge
med alt betalt.

Dine kvalifikationer:

1. Kørekort til mc
2. Rejselyst
3. Motorcykelinteresseret
4. Forstand på mc-teknik
5. Kan tage rundt i verden 3-4 gange om året
6. Behersker engelsk

Er du interesseret, så skriv lidt om dig selv.

ran@slirpa.dk

PS - svar venligst direkte pr. mail og ikke i gruppen - I ved godt hvorfor!

Fra : Anders Houmark

Dato : 01-04-04 00:56

MC nyt wrote:
> Vi er et dansk forlag, der udgiver en række blade. Vi skal til at
> starte magasinet MC Nyt op.
>
> Til dette skal vi bruge en række testkørere til test af nye
> motorcykler, og her i april skal vi have testet:

Det lyder rigtig godt..

> 1. Kawasaki ZX10R
> 2. Yamaha R1
> 3. Honda 1000 RR
> 4. Ducati 999

Fedt nok.. Honda 1000 RR lyder rigtig spændende! Jeg ved ikke præcis hvornår
jeg modtager mit kørekort, men er der mulighed for evt. først at tiltræde i
Maj måned?

> Lønnen er ikke noget særligt, men testen skal foretages i Madrid over
> 1 uge med alt betalt.
>
> Dine kvalifikationer:
>
> 1. Kørekort til mc
> 2. Rejselyst
> 3. Motorcykelinteresseret
> 4. Forstand på mc-teknik
> 5. Kan tage rundt i verden 3-4 gange om året
> 6. Behersker engelsk

Uha det lyder i mine øre vildt fedt.. Brand ærgeligt at jeg først får
styrepappet i maj måned.. Men ok, jeg var nok ikke blevet valgt til opgaven
pga. manglende erfaring, det eneste jeg vil kunne sammenligne med, er jo
køreskolens GS 500 .. (og det er også derfor jeg har skrevet dette indlæg
på den her lidt grinagtige måde og heller ikke har emailet ran slirpa )

Håber det bliver en person herinde fra som får "jobbet", det ville da være
spændende at "kende" en insider

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : André T.

Dato : 01-04-04 01:07

Aprils nar ????

Alle i Mo'fo's hoppede da ikke på ????

haha.....

Mvh André T.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434

No one dies a virgin...told og skat screws us all...

Fra : Anders Houmark

Dato : 01-04-04 03:40

André T. wrote:
> Aprils nar ????
>

> Alle i Mo'fo's hoppede da ikke på ????
>
> haha.....

Ej du afslørede det allerede .. synes ellers det var godt jeg lige fik
nævnt ran slirpa igen (og til de helt langsomme - prøv at spejlvend det

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-04 09:39

André T. wrote:
> Aprils nar ????
>

> Alle i Mo'fo's hoppede da ikke på ????
>
> haha.....

Du sku jo ikke ha røbet det - det ku da ha været sjovt at se om der var
andre der hoppede på!!!

/Stephan - DT125 og CBR600F3
http://www.dfmc.dk/?id=297

Fra : Brian Laursen

Dato : 01-04-04 06:58

MC nyt wrote:
> [...]
> 3. Honda 1000 RR
> 4. Ducati 999
>
> Lønnen er ikke noget særligt, men testen skal foretages i Madrid over

!"#¤%&/((%/&%#%"¤#%!!!!!!!!!!!!!! forh........ dumpede lige i med begge
ben... prøv lige at spørg om det var et drømmejob.. Det var sku oxo for godt
til at være sandt....

Vi ses i københavn

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-04 08:48

MC nyt wrote:
> [...]
>
> ran@slirpa.dk
>
> PS - svar venligst direkte pr. mail og ikke i gruppen - I ved godt
*lol*
--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE '00
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Per Emborg

Dato : 01-04-04 20:06

"Peter Jakobsen" <pjakob--slet-dette--(snabela)teliamail punktum dk> wrote
in message news:406bc8f8$0$18671$d40e179e@nntp05.dk.telia.net...

> *lol*
> --
> M V H
>
> Peter Jakobsen
> YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE '00
> Join S.E.T.I@HOME today !

Ja i må undskylde alle sammen , men jeg kunne alså ikke lade være

PS jeg tror at jeg så den samme historie herinde for nogen år siden ca samme
dato

Per Emborg
Som ikke er på Bakken i år , men er klar i Esbjerg skærtorsdag