Hul i tanken+oile i luftfilterhus-XT600,93
Fra : Martin F

Dato : 31-03-04 23:16

Hej NG,
Rart var det ikke,(jeg blev faktisk ked af det) at find XTen på siden på
værkstedet og 20lt benzin på gulvet pga sidestanden ikke kunne hold (sket
også på DTR125en) og maskinen vælted ned på liften og så et bul på20cm og
hul i tanken på2cm!!!!!!!!!!!!( konen blev meget sur pga benzin lugt i
huset)
Da jeg skulle lap den ,så opdaged jeg ca0.25lt motor oile i luft filter
kassen, filteren var helt svinet til! Hvad betyder det?(det er nok ikke
normalt)
Maskinen kører ellers fint og har kørt ca37000km + meget offroad.
mvh Martin.

Fra : anders majland

Dato : 01-04-04 07:19

> Da jeg skulle lap den ,så opdaged jeg ca0.25lt motor oile i luft
> filter kassen, filteren var helt svinet til! Hvad betyder det?(det
> er nok ikke normalt)

Der er et overløb fra motoren til luftfilterkassen så det betyder nok
ikke andet end at olien er løber derhen da den lå ned. Men regn nok med
at skulle rense luftfilterkasse og karburator.

> Da jeg skulle lap den ,så

Hvordan lapper du sådan et hul i tanken ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Martin F

Dato : 01-04-04 16:25

meddelelse news:c4gd7f$fe5$1@sunsite.dk...

> [...]
> at skulle rense luftfilterkasse og karburator.

> Hvordan lapper du sådan et hul i tanken ?

Tak Anders!
Ja, jeg brugt "plastic padding elastik", et ordently klat for at luk hulet
og efter 10 min var jeg klare til at rul ud i den blå! Jeg fylder bulen
ud sener når jeg har bedre tid, også med plastic padding, den kan nemlig
godt klare benzin og vibrationer!!!
God Weekend og Påske
mvh Martin F