OT: Lidt lokalkolorit (fra døgnrapporten)
Fra : Armand

Dato : 31-03-04 22:22

Sheriffen har det for tiden let her i byen: Forleden mulede et par kunder en
knivrøver i Rema1000, og da man blev tilkaldt ballade på den Irske pub
regnede man med at skulle pacificere en syg stodder der havde været hjemme
efter en køkkenkniv i vrede over at være sat på porten af bartenderen - Men
ka'len havde overset en detalje: Samme dag havde der været landskamp (DK-NL)
på Fredericia stadion og de to hold havde meget naturligt udset sig Pub'en
til 3. halvleg - Så dét polisen ankom til var en mand som "nogen" havde
leget plæneklipper med fra baren og nogle meter ud på torvet. Foran ham på
jorden lå hans kniv og en håndfuld af hans tænder til præciseren af
situationen!

Hverken bartenderen eller nogen fra de to rugby(!)-hold syntes at kende
noget til sagen!

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 31-03-04 23:32

Armand wrote:

> [...]
> hans kniv og en håndfuld af hans tænder til præciseren af situationen!
>
> Hverken bartenderen eller nogen fra de to rugby(!)-hold syntes at

GRILL! Så kan han lære det ...

Hvis han var blevet slået ihjel under påstyret kunne han næsten blive
indstillet til en Darwin award!

--
Tony
Kilofazer (desværre ikke bakke-klar)

Fra : Brian Laursen

Dato : 01-04-04 07:02

Armand wrote:
> [...]
> hans kniv og en håndfuld af hans tænder til præciseren af situationen!
>
> Hverken bartenderen eller nogen fra de to rugby(!)-hold syntes at

Hmm jeg er da ikke sikker på at jeg tør overnatte hos jer, hvis i laver
sådan en ballade.. Vi ses 16-7 april... Tror jeg nok

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : GRISEN

Dato : 01-04-04 23:41

On Wed, 31 Mar 2004 23:22:22 +0200, "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

>Hverken bartenderen eller nogen fra de to rugby(!)-hold syntes at kende
>noget til sagen!

De jyder er sgu ike til at spøge med.

*
Jan