ATT: Dennis Hellan pedersen... og i morgen~
Fra : Moller

Dato : 31-03-04 21:03

Hejsa,

Hvis du læser dette, så meld lige tilbage inden i morgen kl 12 om du
kommer til bakkeåbning, og endnu bedre hvis du starter ude ved PMC på DTU ,
så kan du få bremseslangerne med der ???

mellem 12 og 16 må du ringe i stedet...

VH
Lars Molnit

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 01-04-04 09:47

Moller wrote:
> [...]
> du kommer til bakkeåbning, og endnu bedre hvis du starter ude ved PMC
> på DTU , så kan du få bremseslangerne med der ???

Hej Moller.

Jeg kommer, men kan du ikke tage slangerne med derind , så finder jeg dig
ved Pimserne eller Elvans

--
Hilsen
Dennis Pedersen