Toldsyn idag - success ; - )
Fra : André T.

Dato : 31-03-04 20:15

Så fik jeg Husaberg'en synet & toldsynet idag... weeee....

Jeg tog "chancen" og måtte vente 7 timer, før jeg kom til...
(5min før lukketid)

Så mangler jeg bare at betale dummebøde til staten (afgift) imorgen,
og hente NR.PLADE på motorkontoret

Vi ses på Nørrebrogade !

"no one dies a virgin...told og skat screws us all"

Mvh André T.

----------------©-----------------

Fra : Torben Scheel

Dato : 31-03-04 20:39

"André T." <No@Spam.dk> wrote in message
> Så fik jeg Husaberg'en synet & toldsynet idag... weeee....

Teløk!

> Jeg tog "chancen" og måtte vente 7 timer, før jeg kom til...
> (5min før lukketid)

Du willst auf bakken, ja? Huskede du solcremen?

> Så mangler jeg bare at betale dummebøde til staten (afgift) imorgen,
> og hente NR.PLADE på motorkontoret

Jeg skal gennem det samme i morgen, men jeg har bestilt tid..

> Vi ses på Nørrebrogade !

Sikkert.

vh
--
Torben Scheel
http://dfmc.dk/default.asp?id=425

Fra : André T.

Dato : 01-04-04 00:13

> Huskede du solcremen?

Nope... Så jeg fik lidt farve i ægget ! (7 timer i solen)

>Jeg skal gennem det samme i morgen, men jeg har bestilt tid..

Good Luck, and may the -Statens Bilinspektion- be with you... ~

Mvh André T.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434

No one dies a virgin...told og skat screws us all...

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-04-04 11:39

> Nope... Så jeg fik lidt farve i ægget ! (7 timer i solen)

Det er god værkstedshumor - lade dig stege hele dagen og så tage dig ind
lige når du er ved at miste modet. Men nu er du da til at kende på
nørrebrogade

> Good Luck, and may the -Statens Bilinspektion- be with you... ~

Takker - det virkede! En flink fyr med en ducati 748 (mums (altså cyklen! -
jeg kører hverken Honda eller uden hjelm) synede den ved at gå 2 gange
rundt om den, teste lys, sludre lidt FJ og køre en tur. Kør til kvistgård -
mage til afslappet synshal skal man lede længe efter.

Next step - Told&Skat - nu mangler der kun (dyre) formaliteter.

vh
Torben

Fra : André T.

Dato : 02-04-04 08:43

> [...]
>mage til afslappet synshal skal man lede længe efter.
>
>Next step - Told&Skat - nu mangler der kun (dyre) formaliteter.

Kvistgård... samme sted jeg brugte... kan godt anbefales.

Men synsmanden "henrik" bandede lidt da han kom tilbage fra
prøveturen, fordi han gik i stå, og ikke kunne "kick" starte den
igen.. Han var lettere svedig... hehe

650cc og der er KUN kickstart...

BRrrrrr... Det var sq lidt koldt igår... :-/

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-04-04 11:07

> Men synsmanden "henrik" bandede lidt da han kom tilbage fra
> prøveturen, fordi han gik i stå, og ikke kunne "kick" starte den
> igen.. Han var lettere svedig... hehe

Hmm, så var jeg vist ekstra heldig at han havde fundet det gode humør igen -
det var også ham der synede min. Manden burde have job i deres PR afdeling -
flink og nem at snakke med.

vh
Torben
http://dfmc.dk/default.asp?id=425 - nu med plade!