Ringede i mandags til GF. Som sædvanlig kunne man ikke komme igennem, så jeg
lagde en besked på svareren, hvor jeg bad dem om at sende min deponerede
nr.plade. Jeg forklarede lidt humoristisk, at det hastede, idet jeg skulle
bruge den ifm. bakkeåbning den 1/4. Jeg oplyste også mit mobilnr, så de
kunne ringe, hvis der opstod problemer i den forbindelse - det havde jeg
ikke behøvet
Her i dag onsdag ringede jeg for at høre, hvorfor nr.pladend endnu ikke var
dukket op (Gf i Lyngby).
Ham der tog telefonen, konsulterede en kollega og vente tilbage med beskeden
om, at den ikke var sendt, idet GF af princip ikke betaler porto til den
slags, og om jeg derfor ikke selv kunne komme forbi og hente den?
Nu har jeg ikke mulighed for at indordne mig efter GF's
forretningsåbningstider (kl 16). Så jeg bad ham skrive portoen på næste
opkrævning, men så skulle den *fand..* også sendes med A-post, så den er der
i morgen!
For meget at de ikke melder tilbage (havde mit tlf.nr)
For meget med den dårlige undskyldning om et porto-spørgsmål (vi snakker en
police på ca. 7000 kr/årligt!)
Sidst var det ulykkesforsikringen som "lige pludselig", efter at vores
øvrige engagement var samlet i GF, viste sig kun at dække med 50% af
forsikringsummen!
Hvor kan man anmelde dårlige/gode oplevelser med forsikringsselskaber på
nettet - dmcn(?)
--
Wheeler
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler
VFR 750 F
TDR 125 R - ikke til salg